SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
POLL's tijdens nominatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia AgendaIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hij is onnozel.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nee, ze was over alles en iedereen dolenthousiast, maar ze is concurentie van die KAMPERSLET, omdat zij wel hygiënisch te werk ging.quote:
En dat kan ze niet handelen.
En ja, ik noem haar nu even gewoon een KAMPERSLET!!!!!![]()
Of heeft Elzewieke , Vanessa vertelt van de ontdekking van de wijn in de limonadefles?----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
wat een zeikerd die fles.
voelt ze zich weer uit de keuken gepest.
echt een wonder dat die er nooit uitgestemt is.
wat een hypocriet figuur zeg.![]()
![]()
Wie?quote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Zoiets zal het zijn. En nou gaat ze van alles verzinnen en aandikken om haar zwart te praten. Vies mens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:09 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
die wil haar niet elke keer in hem keukenDon't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath![]()
'Mij dingen beloven en dingen niet doen, je weet hoe ik ben met de keuken.'
Wat een wijf.
Laat Elzewieke maar blijven.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
wie heeft fles dr ziel gevonden dan ???quote:HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Ja, al die taarten straks, in hem zijn keuken...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
Als ik een hummer zou hebben was ik nu door die poort gereden en die kamperslet even de waarheid verteld met haar oorsmeer en vuile zaakjes.![]()
die zou iets meer kunnen gaan drinkenquote:
een flinke beurt krijgen van maakt niet uit wie
als je hem maar even wil doen![]()
Dat zei Vanessa over Marinus.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Misselijk wijf. Elsje heeft succes en ze boort het de grond in.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:12 schreef firo het volgende:
wat een zeikerd die fles.
voelt ze zich weer uit de keuken gepest.
echt een wonder dat die er nooit uitgestemt is.
wat een hypocriet figuur zeg.Iedereen is een kutlultrut
Nu haar geest nog. Die is ook uit de fles.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
wie heeft fles dr ziel gevonden dan ???![]()
Vraag of Oma Nijn je komt oppikkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als ik een hummer zou hebben was ik nu door die poort gereden en die kamperslet even de waarheid verteld met haar oorsmeer en vuile zaakjes.![]()
![]()
'Wij wonen hier al 10 maanden'
Dus dan mag je niets zeggen?![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
De Fles is gewoon bang dat elsewieke te veel in haar keuken komtWat een hatelijk gedoe weer. Het is niet eens haar keuken..
Van mij mag Elsewieke blijven.. Ik hoop trouwens dat ze ook goed kan schilderen![]()
![]()
Ze zegt altijd: "In hem keuken."quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:12 schreef Scherzo het volgende:
Ja, al die taarten straks, in hem zijn keuken...
Ze gebruikt het goede woord er nooit bij.![]()
![]()
Zet het er dan gelijk in je post. Dat scheeltquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat zei Vanessa over Marinus.Iedereen is een kutlultrut
Tjongejonge. Vanessa kraakt het af dat Elzewieke aanbood om morgen te helpen met het kinderfeestje. Want ze is te enthousiast.![]()
----------------------------
Nico vleien om Wiekje zwart te maken, alles is geoorloofd bij eerlijke fles.Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Alco Omaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:14 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker zuipen, stokende alco Oma.![]()
![]()
Nu mag Elsie ook zich niet aanbieden om te helpen van fles
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Bil ging gister ook al te keer over Elzewieke, Bil had het idee dat Ruud niet zo goed bij haar lag of zo.![]()
Die taarten gaan als een speer. Ik weet nu op wie ik ga stemmenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ze zegt altijd: "In hem keuken."
Ze gebruikt het goede woord er nooit bij.
Iedereen is een kutlultrut
ik zeg doe dan maar 2 Koks erin als ellesewieke weg moetquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:12 schreef Scherzo het volgende:
Ja, al die taarten straks, in hem zijn keuken...![]()
dus elsewieke is niet bescheiden genoeg???
omdat ze graag wilde meehelpen met het kinderfeestje morgen??
nou schiet mij maar in de feestverlichting ik snap er geen hout meer van.![]()
Heb ik nu al 4x gehoord dat ze er 10 maanden woontquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
'Wij wonen hier al 10 maanden'
Dus dan mag je niets zeggen?![]()
![]()
Mark heeft zich ook op de achtergrond gehouden zegt Vanessa. Dan kun je hier wat bereiken.
Uhhh is hij niet meer op de achtergrond dan??
Wat een zwetsert die Vanessa----------------------------
is els nu de keuken aan het poetsen en is dat OOK niet goed ?HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Joezie de sneuequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
Vanes heeft een goed punt hier, die Elzewieke moet wegIedereen is een kutlultrut
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:16 schreef Capaja het volgende:
is els nu de keuken aan het poetsen en is dat OOK niet goed ?Nee
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Kamperslet: "Het lijkt wel of we overgenomen worden en daar houd ik niet van."
Dus dat........
Adolfa Kamperslet duldt geen concurentie.![]()
Ze kan zo goed rekenen. 9 Maanden en 5 dagen zit ze er.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:16 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Heb ik nu al 4x gehoord dat ze er 10 maanden woontOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
elzewike moet BL:IJ zijn dat ze Fles dr keuken heeft mogen gebruiken ????HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Jaloerse zuipschuit
altijd eerlijk,fris& fruitig,vroeg op in de ochtend
prima zelf zorg , warm naar het thuisfront ,creatief met tabac
secuur met de inkoop, hard op zoek naar gratis Pickemoos![]()
okee je moet dus blij zijn om in kutopia te zijn.
en geen weerwoord aan keizerin fles geven.
dan mag je misschien bij gods gratie blijven.
waarvan akte.![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Elsje komt uit de animatie en is dus ervaren in kinderfeestjes. Vanas is bang dat ze slecht afsteekt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:14 schreef Zeyina het volgende:
Tjongejonge. Vanessa kraakt het af dat Elzewieke aanbood om morgen te helpen met het kinderfeestje. Want ze is te enthousiast.
Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Vanessa: En al gehoord dat ze met Laupie goed heeft liggen kletsen.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
Vanes heeft een goed punt hier, die Elzewieke moet weg![]()
Preciesquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus dat........
Adolfa Kamperslet duldt geen concurentie.
Akelig wijf is het![]()
![]()
heeft weerwoord gekregen van els over de keuken.. nes wil ook niet dat ze morgen bij het kinderfeestje helpt... ze moet ze eigen inhouden want ze is er nog maar net![]()
doe maar 2 echte koks erin danquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus dat........
Pff Vanessa, snap echt niet dat jullie haar zo leuk vinden.. Ze krijgt nooit stemmen in de pol, en nooit een publieksstem.. ik snap dat echt niet..![]()
![]()
En zuipen tot alComaquote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
Heeft ze Vanes er op aangesprokenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef gereed het volgende:
De ontdekte drank, de keuken, dat is wat FraudeFles dwars zit in Wieke.![]()
dat en ze kan slecht tegen veren in andermans reet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het gaat er over uit dat Vanfles zich getrappeerd voelt.![]()
Ik heb haar ook horen zeggen dat ze juist wel gecharmeerd was van haar en dat dat ten koste kan gaan van Ruud. "That's life..." zei ze erbij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
Bil ging gister ook al te keer over Elzewieke, Bil had het idee dat Ruud niet zo goed bij haar lag of zo.
Dus die weet ook niet echt wat ze wil.![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef firo het volgende:
dus elsewieke is niet bescheiden genoeg???
omdat ze graag wilde meehelpen met het kinderfeestje morgen??
nou schiet mij maar in de feestverlichting ik snap er geen hout meer van.![]()
![]()
Gefeliciteerd u kan door naar de volgende ronde
thema van de feestverlichting is Herfst![]()
Elzewieke vroeg zelfs of ze broodbeleg mocht vanmorgen. Ze heeft helemaal niet door hoelang hem al bijna 10 maanden daar zit en in het begin niks nie had. Voor Vanessa voelt het alsof de boel overgenomen wordt.![]()
Wat had ik dat graag willen zien, is er een filmpje van?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef gereed het volgende:
De ontdekte drank, de keuken, dat is wat FraudeFles dwars zit in Wieke.![]()
nee hem is aan het uitslovenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:16 schreef Capaja het volgende:
is els nu de keuken aan het poetsen en is dat OOK niet goed ?![]()
wacht maar volgende maand gaat ze een elite stem krijgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:17 schreef Joezi het volgende:
Pff Vanessa, snap echt niet dat jullie haar zo leuk vinden.. Ze krijgt nooit stemmen in de pol, en nooit een publieksstem.. ik snap dat echt niet..![]()
Manipulatieve stinkfles.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
With every breath![]()
Je had haar gister moeten horen tegen Lot en Lau.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb haar ook horen zeggen dat ze juist wel gecharmeerd was van haar en dat dat ten koste kan gaan van Ruud. "That's life..." zei ze erbij.
Dus die weet ook niet echt wat ze wil.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: