abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145660615
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 01:12 schreef theunderdog het volgende:
Het is toch volkomen logisch dat de nabestaande van deze jongens de juweliersvrouw achter de tralies willen hebben?
Waarom? Als mijn zoon tijdens een overval zou worden doodgeschoten zou het gewoon zijn verdiende loon zijn en ik zou daar zeer zeker publiekelijk geen stampij over gaan lopen maken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 07:43:53 #27
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145660635
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 22:45 schreef Dik_Troll het volgende:

[..]

Die "beroepskeuze" van hun gebroed komt dan ook niet geheel uit de lucht vallen. Ze plukken gewoon de vruchten van hun "opvoeding".
Natuurlijk sjakie
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 07:44:17 #28
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145660636
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 07:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Waarom? Als mijn zoon tijdens een overval zou worden doodgeschoten zou het gewoon zijn verdiende loon zijn en ik zou daar zeer zeker publiekelijk geen stampij over gaan lopen maken.
Uiteraard. Jij niet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_145662092
quote:

[..]

Geen verdriet nee? gewoon "like care....."?
pi_145662155
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch niet?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145662168
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:50 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch niet?
Waar het omgaat is dat het volkomen logisch is dat je de schuld bij andere legt als het om het leven gaat van iemand waarvan je heel veel houdt.
pi_145662219
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:51 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waar het omgaat is dat het volkomen logisch is dat je de schuld bij andere legt als het om het leven gaat van iemand waarvan je heel veel houdt.
Nee, dat is niet zo. Slechts met oogkleppen op of in dubieuze gevallen. Hier is geen sprake van een dubieus geval. En dan nog, gaan dreigen met geweld, dan ben je gewoon een droeftoeter die de dood van een van hun familieleden verdient.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145662250
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, dat is niet zo. Slechts met oogkleppen op of in dubieuze gevallen. Hier is geen sprake van een dubieus geval. En dan nog, gaan dreigen met geweld, dan ben je gewoon een droeftoeter die de dood van een van hun familieleden verdient.
_O-
pi_145662288
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:55 schreef theunderdog het volgende:

[..]

_O-
Goed argument, kan dus opmaken dat je het met me eens bent. Dacht ik al, onderhond.
pi_145662328
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:57 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Goed argument, kan dus opmaken dat je het met me eens bent. Dacht ik al, onderhond.
Nee, ik moest lachen om je bekrompen gedachtegang.
pi_145662377
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij zou je criminele zoon die met een vuurwapen anderen berooft uiteraard onschuldig achten O+ Goed ouderschap.
pi_145662390
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 11:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij zou je criminele zoon die met een vuurwapen anderen berooft uiteraard onschuldig achten O+ Goed ouderschap.
Nee dat zou ik naar alle waarschijnlijkheid niet doen, maar ik snap wel dat andere mensen dat doen.

Empathie noem je dat.
pi_145662415
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 11:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee dat zou ik naar alle waarschijnlijkheid niet doen, maar ik snap wel dat andere mensen dat doen.

Empathie noem je dat.
Oogkleppen noem je dat.
pi_145662440
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 11:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Oogkleppen noem je dat.
Nee, zaken van beide kanten bekijken.

Ik vind namelijk niet dat deze juweliersvrouw straf dient te krijgen, integendeel.
pi_145662465
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 11:07 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, zaken van beide kanten bekijken.
ok
pi_145662481
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 11:08 schreef bijdehand het volgende:

[..]

ok
;)
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 11:17:02 #42
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145662595
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:59 schreef theunderdog het volgende:

[..]

pi_145666725
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 10:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, en schaamte waarschijnlijk, het is toch een teken dat er tijdens de opvoeding iets mis is gegaan.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:38:09 #44
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145666756
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, en schaamte waarschijnlijk, het is toch een teken dat er tijdens de opvoeding iets mis is gegaan.
Oke Sjaak.
pi_145666777
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:38 schreef Dven het volgende:

[..]

Oke Sjaak.
Kanker eens op trolletje.
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:41:42 #46
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145666835
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kanker eens op trolletje.
Zeg dat maar tegen je moeder ofzo. Ik heb godverdomme niet met je geknikkerd ofzo.
pi_145666854
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn er mensen die hun kinderen altijd onschuldig achten en er alles aan doen om hun criminele gedrag goed te praten. Ouders hebben ook nooit schuld.
  Forum Admin zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:59:39 #48
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_145667200
Als iemand die deze zaak niet heel erg gevolgd heeft..

Tuig overvalt juwelierszaak.
Tuig kopt kogeltjes en sterft.
Familie/vrienden van tuig gaat bij de juwelier protesteren.
Familie/vrienden van tuig spannen een rechtzaak aan.
Familie/vrienden van tuig uit de onderwereld bedreigen het echtpaar.

Wat? Serieus, wat? Zijn we echt zo ver in dit land dat dit allemaal maar toegelaten wordt? _O- en maar afvragen waarom mensen steeds racistischer van aard worden :D _O-

Goed, dat ze een vervolging willen afdwingen.. het is wettelijk toegestaan dus dat kan ik niet echt tegenspreken maar godverdomme man waar is je fucking geweten. Dit geeft zo'n heerlijk signaal af aan de rest van dat soort mensen ook :')

Prima beslissing van het OM om niet over te gaan op vervolging trouwens.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 15:03:58 #49
426473 .Exe
And Justice for All
pi_145667286
quote:

[..]

Als het een van mijn zoons zou betreffen dan zou het heel pijnlijk zijn maar wel het risico van het vak!
Zelfs dan zou mijn begrip groot zijn voor zo`n vrouw.
pi_145668703
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap het wel. Een vrouw die niet eens een vuurwapen hoort te hebben. Die schiet zonder dat er sprake was van een levensbedreigende situatie -in de ogen van de eisers-. Laat de rechter er maar over beslissen
Ik dus niet. Jouw zoon was overduidelijk fout. De juweliersvrouw moet voor de rest van haar leven door met de wetenschap dat zij gedwongen was om iemand neer te schieten. De stress en het trauma dat dat haar heeft opgeleverd.

Iemand met ook maar het geringste beetje eer en fatsoen zou zich diep voor het gedrag van zoonlief schamen en het juweliers-echtpaar excuus aanbieden. Het minste wat je kunt doen is de vrouw verder met rust laten. Maar hé, zelfreflectie is moeilijk. Tering wat een aso-familie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')