Waarom? Als mijn zoon tijdens een overval zou worden doodgeschoten zou het gewoon zijn verdiende loon zijn en ik zou daar zeer zeker publiekelijk geen stampij over gaan lopen maken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:12 schreef theunderdog het volgende:
Het is toch volkomen logisch dat de nabestaande van deze jongens de juweliersvrouw achter de tralies willen hebben?
Natuurlijk sjakiequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:45 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Die "beroepskeuze" van hun gebroed komt dan ook niet geheel uit de lucht vallen. Ze plukken gewoon de vruchten van hun "opvoeding".
Uiteraard. Jij niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 07:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom? Als mijn zoon tijdens een overval zou worden doodgeschoten zou het gewoon zijn verdiende loon zijn en ik zou daar zeer zeker publiekelijk geen stampij over gaan lopen maken.
Geen verdriet nee? gewoon "like care....."?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 07:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarom? Als mijn zoon tijdens een overval zou worden doodgeschoten zou het gewoon zijn verdiende loon zijn en ik zou daar zeer zeker publiekelijk geen stampij over gaan lopen maken.
Dat zegt hij toch niet?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geen verdriet nee? gewoon "like care....."?
Waar het omgaat is dat het volkomen logisch is dat je de schuld bij andere legt als het om het leven gaat van iemand waarvan je heel veel houdt.quote:
Nee, dat is niet zo. Slechts met oogkleppen op of in dubieuze gevallen. Hier is geen sprake van een dubieus geval. En dan nog, gaan dreigen met geweld, dan ben je gewoon een droeftoeter die de dood van een van hun familieleden verdient.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waar het omgaat is dat het volkomen logisch is dat je de schuld bij andere legt als het om het leven gaat van iemand waarvan je heel veel houdt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zo. Slechts met oogkleppen op of in dubieuze gevallen. Hier is geen sprake van een dubieus geval. En dan nog, gaan dreigen met geweld, dan ben je gewoon een droeftoeter die de dood van een van hun familieleden verdient.
Goed argument, kan dus opmaken dat je het met me eens bent. Dacht ik al, onderhond.quote:
Nee, ik moest lachen om je bekrompen gedachtegang.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goed argument, kan dus opmaken dat je het met me eens bent. Dacht ik al, onderhond.
Jij zou je criminele zoon die met een vuurwapen anderen berooft uiteraard onschuldig achtenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik moest lachen om je bekrompen gedachtegang.
Nee dat zou ik naar alle waarschijnlijkheid niet doen, maar ik snap wel dat andere mensen dat doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij zou je criminele zoon die met een vuurwapen anderen berooft uiteraard onschuldig achtenGoed ouderschap.
Oogkleppen noem je dat.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:04 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee dat zou ik naar alle waarschijnlijkheid niet doen, maar ik snap wel dat andere mensen dat doen.
Empathie noem je dat.
Nee, zaken van beide kanten bekijken.quote:
okquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 11:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, zaken van beide kanten bekijken.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik moest lachen om je bekrompen gedachtegang.
Natuurlijk wel, en schaamte waarschijnlijk, het is toch een teken dat er tijdens de opvoeding iets mis is gegaan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 10:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geen verdriet nee? gewoon "like care....."?
Oke Sjaak.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, en schaamte waarschijnlijk, het is toch een teken dat er tijdens de opvoeding iets mis is gegaan.
Kanker eens op trolletje.quote:
Zeg dat maar tegen je moeder ofzo. Ik heb godverdomme niet met je geknikkerd ofzo.quote:
Blijkbaar zijn er mensen die hun kinderen altijd onschuldig achten en er alles aan doen om hun criminele gedrag goed te praten. Ouders hebben ook nooit schuld.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, en schaamte waarschijnlijk, het is toch een teken dat er tijdens de opvoeding iets mis is gegaan.
Als het een van mijn zoons zou betreffen dan zou het heel pijnlijk zijn maar wel het risico van het vak!quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 07:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik dus niet. Jouw zoon was overduidelijk fout. De juweliersvrouw moet voor de rest van haar leven door met de wetenschap dat zij gedwongen was om iemand neer te schieten. De stress en het trauma dat dat haar heeft opgeleverd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik snap het wel. Een vrouw die niet eens een vuurwapen hoort te hebben. Die schiet zonder dat er sprake was van een levensbedreigende situatie -in de ogen van de eisers-. Laat de rechter er maar over beslissen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |