Ik hep geen plek in de garage, ga effe lekker ergens anders achterlijke aannames doenquote:Op woensdag 13 mei 2015 20:33 schreef Meike26 het volgende:
Echt belachelijk dat je TDM nog niet verkocht is, goed ik begrijp ook wel dat hij niet in top staat is, maar voor dit geld heb je gewoon een leuke motorfiets, unieke vormgeving en een klassieker in wording.
Maar blijkbaar willen mensen graag voor dubbeltje op eerste rang zitten en wachten tot prijs nog verder zakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Waarom koop je hem zelf niet dan? Je probeert 'm harder te verkopen dan TS.quote:Op woensdag 13 mei 2015 20:33 schreef Meike26 het volgende:
Echt belachelijk dat je TDM nog niet verkocht is, goed ik begrijp ook wel dat hij niet in top staat is, maar voor dit geld heb je gewoon een leuke motorfiets, unieke vormgeving en een klassieker in wording.
Maar blijkbaar willen mensen graag voor dubbeltje op eerste rang zitten en wachten tot prijs nog verder zakt?
Waarom niet?quote:Op donderdag 14 mei 2015 01:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom koop je hem zelf niet dan? Je probeert 'm harder te verkopen dan TS.
Dat zeg ik niet, maar je verwijt anderen dat ze 'm niet kopen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 07:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Waarom niet?
- geen geld voor
- geen ruimte voor
- geen motor rijbewijs
- geen geld voor motor rijbewijs
En dat ik hem harder probeer te verkopen dan ts, ik heb gezien en meegemaakt hoe motorfiets is, betrouwbaar en oersterk, mooi ding die nu al maanden voor een habbekrats te koop staat, is dat verboden dan om iets aan te prijzen?
Gefeliciteerd! Meike26 zal in haar nopjes zijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:37 schreef Dimitri_ het volgende:
Deze mag dicht, is vandaag verkocht voor de vraagprijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Meike26 zal in haar nopjes zijn.Thanks voor de tip! Vroeg me al af waarom mijn topics niet dicht gingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.
Waarom heb je dan geen TR geplaatst tot op hedenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:41 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Vroeg me al af waarom mijn topics niet dicht gingen
Hij zoekt het knoppie nog steedsquote:Op zondag 31 mei 2015 22:22 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom heb je dan geen TR geplaatst tot op heden?
Die >quote:
En iedereen heeft zo zijn of haar eigen redenenquote:Op donderdag 14 mei 2015 07:31 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Waarom niet?
- geen geld voor
- geen ruimte voor
- geen motor rijbewijs
- geen geld voor motor rijbewijs
En dat ik hem harder probeer te verkopen dan ts, ik heb gezien en meegemaakt hoe motorfiets is, betrouwbaar en oersterk, mooi ding die nu al maanden voor een habbekrats te koop staat, is dat verboden dan om iets aan te prijzen?
Die >[ afbeelding ]< mot je hebbe, midden onder mijn postquote:Op zondag 31 mei 2015 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hij zoekt het knoppie nog steeds![]()
[quote=lokkertje][ afbeelding ] Op zaterdag 30 mei 2015 22:41 schreef Dimitri_ het volgende:
...
Dan doe je het thuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |