ja een tdm is wel een verzamelaars motor , klassiekstatus in wordingquote:Op donderdag 9 april 2015 10:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Doe nou eens slim man, neem wat te drinken mee en een goede camera, maak een kleine toer en maak wat (een boel) meer foto's van je fiets. Je wil er niet vanaf zeg je, maar je doet er ook geen enkele moeite voor om hem wel te verkopen.
Anders houd je hem gewoon, ik denk dat de TDM in de toekomst nog best wel eens wat waard kan worden, mits goed onderhouen, is het een uniek en apart model om een echte klassiekers-status te krijgen onder de motorfietsen.
Ik ben 24 en betaal aan verzekering 10 Euro per maand, en mrb idem dito. Met 0 schadevrije jaren en als enige voertuig zelfs.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:56 schreef Xeor het volgende:
Mooie motor, ben nog opzoek naar iets in die richting
Wat kost hij jouw aan verzekering en wegenbelasting per maand?
Dat valt reuze mee inderdaad, zou je mij misschien het kenteken kunnen DM en?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:35 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik ben 24 en betaal aan verzekering 10 Euro per maand, en mrb idem dito. Met 0 schadevrije jaren en als enige voertuig zelfs.
Ik zal maandagavond eens de motor wassen en foto's gaan maken. Opzich niet zo'n gek idee.
De kosten vallen reuze mee.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:55 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik DM vanaf mobiel maar kenteken is MJ-SN-52
Heb de motor met 80500 gekocht vorig jaar, dus zo'n 8k km in een klein half jaar.quote:Op woensdag 15 april 2015 23:58 schreef Sounddragon het volgende:
Hoeveel km's van die 88K heb je er zelf opgezet?
en hoeveel liter olie is er in die tijd ingegaan?quote:Op donderdag 16 april 2015 08:33 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Heb de motor met 80500 gekocht vorig jaar, dus zo'n 8k km in een klein half jaar.
Ik gok zo'n 2,5 á 3 liter.. Zoals eerder al gezegd, TDM kwaaltje, maar bijvullen is goedkoper dan reviseren.quote:Op donderdag 16 april 2015 12:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
en hoeveel liter olie is er in die tijd ingegaan?
Ik zie trouwens net dat het antwoord op die kilometervraag in de OP stond
hmm, een halve liter per 1000 km is nog niet heel schokkend.. Ik twijfel.. Wil eigk wel weer een wat relaxtere toerbrommert erbij, zit te twijfelen om op jacht te gaan naar een andere AT, maar ik vond de TDM ook altijd wel een grappig ding.. Eigk moet ik eens komen zitten en een klein blokkie rijden, kijken of het wat voor me is.. Heb me al vaker verlekkerd aan een brommer, en toen mijn kont eenmaal op dat zadel zat was de droom meteen in duigen, en toen had 'ie nog geen klap gelopenquote:Op donderdag 16 april 2015 13:52 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik gok zo'n 2,5 á 3 liter.. Zoals eerder al gezegd, TDM kwaaltje, maar bijvullen is goedkoper dan reviseren.
Overigens heb ik er nog zo'n 5 liter olie bij, die je er bij kan kopen.
Voor mijn part kom je de motor op vrijdagavond (of een andere avond) een keer halen, en breng je hem zondag terug... Of je brengt een envelopje met geld terug.quote:Op donderdag 16 april 2015 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hmm, een halve liter per 1000 km is nog niet heel schokkend.. Ik twijfel.. Wil eigk wel weer een wat relaxtere toerbrommert erbij, zit te twijfelen om op jacht te gaan naar een andere AT, maar ik vond de TDM ook altijd wel een grappig ding.. Eigk moet ik eens komen zitten en een klein blokkie rijden, kijken of het wat voor me is.. Heb me al vaker verlekkerd aan een brommer, en toen mijn kont eenmaal op dat zadel zat was de droom meteen in duigen, en toen had 'ie nog geen klap gelopen
Kom elke dag 2 keer langs Venray, alleen weet ik nooit precies hoe laat.. 's ochtends om een uurtje of 6, en in de avond is elke dag weer een verrassing
Nope,ik spoor nooit, hoezo?quote:Op donderdag 16 april 2015 09:57 schreef Thezappa het volgende:
[..]
jij spoort hem niet helemaal of wel?
Voor 500 blijft ie mooi staan.. Ben wel bereid om over de prijs te praten, maar dan wel naast de motor.quote:Op maandag 20 april 2015 09:06 schreef Xeor het volgende:
Ik doe een bod van ¤500.
Vanavond nog eens overleggen
Doe eens een voorstel danquote:Op maandag 20 april 2015 10:29 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Voor 500 blijft ie mooi staan.. Ben wel bereid om over de prijs te praten, maar dan wel naast de motor.
Mijn vraagprijs is 850, als je mij kan overtuigen dat ie met jou mee moet voor minder geld mag dat altijd.quote:
haha okéquote:Op maandag 20 april 2015 18:32 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Mijn vraagprijs is 850, als je mij kan overtuigen dat ie met jou mee moet voor minder geld mag dat altijd.
Leuke foto !quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:49 schreef Dimitri_ het volgende:
[ link | afbeelding ]
Schopje.. Om de awesomeness van dubbele ronde koplampen aan te tonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |