quote:Op donderdag 2 april 2015 10:52 schreef Sounddragon het volgende:
Waar is hij trouwens te bezichtigen?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:02 schreef Dimitri_ het volgende:
Te bekijken in Venray (Noord Limburg) of op verzoek in Breda.
Hmm, interesting.. een ogenblik geduld alstublieft, ik denk er even over na..quote:
Ja, en wuppiesquote:
Doe nou eens slim man, neem wat te drinken mee en een goede camera, maak een kleine toer en maak wat (een boel) meer foto's van je fiets. Je wil er niet vanaf zeg je, maar je doet er ook geen enkele moeite voor om hem wel te verkopen.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:46 schreef Dimitri_ het volgende:
Schopje... Hij begint stoffig te worden
ja een tdm is wel een verzamelaars motor , klassiekstatus in wordingquote:Op donderdag 9 april 2015 10:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Doe nou eens slim man, neem wat te drinken mee en een goede camera, maak een kleine toer en maak wat (een boel) meer foto's van je fiets. Je wil er niet vanaf zeg je, maar je doet er ook geen enkele moeite voor om hem wel te verkopen.
Anders houd je hem gewoon, ik denk dat de TDM in de toekomst nog best wel eens wat waard kan worden, mits goed onderhouen, is het een uniek en apart model om een echte klassiekers-status te krijgen onder de motorfietsen.
Ik ben 24 en betaal aan verzekering 10 Euro per maand, en mrb idem dito. Met 0 schadevrije jaren en als enige voertuig zelfs.quote:Op donderdag 9 april 2015 14:56 schreef Xeor het volgende:
Mooie motor, ben nog opzoek naar iets in die richting
Wat kost hij jouw aan verzekering en wegenbelasting per maand?
Dat valt reuze mee inderdaad, zou je mij misschien het kenteken kunnen DM en?quote:Op donderdag 9 april 2015 15:35 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik ben 24 en betaal aan verzekering 10 Euro per maand, en mrb idem dito. Met 0 schadevrije jaren en als enige voertuig zelfs.
Ik zal maandagavond eens de motor wassen en foto's gaan maken. Opzich niet zo'n gek idee.
De kosten vallen reuze mee.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:55 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik DM vanaf mobiel maar kenteken is MJ-SN-52
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |