SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders verketteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik had gisteren een 4312 gemaakt en stond binnen 10 minuten al 3-0 achter, dus had de PS4 maar uitgezet(was 3 uur 's nachts ofzo
) en vanmiddag ging het ook al kut (1-0 verloren).
Systeem lijkt me nog steeds kut dus, al geef ik het nog even de kans.![]()
Ook dit jaar zal het weer van persoon tot persoon verschillen. Ook vorig jaar waren er mensen die zworen bij 352, 4222 etc terwijl het voor anderen weer fucking slecht was. Enige wat wel duidelijk is, is dat het echt om de spitsen en het centrum lijkt te draaien en er zijn formaties die daar beter en minder mee omgaan. Daarom kan ik de liefde voor 5atb dit jaar ook best begrijpen. Ik doe er zelf voor geen goud aan mee, maar de boel achterin dichttimmeren en alles voorin op 2 of 3 aanvallers aan laten komen werkt gewoon prima dit jaar. De NL WK tactiek dus eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:28 schreef DutchSL het volgende:
Ik had gisteren een 4312 gemaakt en stond binnen 10 minuten al 3-0 achter, dus had de PS4 maar uitgezet(was 3 uur 's nachts ofzo
) en vanmiddag ging het ook al kut (1-0 verloren).
Systeem lijkt me nog steeds kut dus, al geef ik het nog even de kans.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
PSGeticoquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:33 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebouwd![]()
Cerci was heel chill in kick off met Atletico, dus moest ik sowieso nog proberenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
David Luiz is voor het eerst in jaren ongelooflijk waardeloos.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:33 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebouwd![]()
Cerci was heel chill in kick off met Atletico, dus moest ik sowieso nog proberen![]()
Why? Hij lijkt me juist extra efficiënt met zijn agility..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
David Luiz is voor het eerst in jaren ongelooflijk waardeloos.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond David Luiz juist echt top spelen, heb hem toen vervangen door Thiago Silva maar die deed het echt niet beter.
Nu verkoop ik mijn hele team omdat ik iets nieuws wil bouwen maar dat staat er los van![]()
![]()
Stats zien er prima uit, en eerste potje deed hij het primaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
David Luiz is voor het eerst in jaren ongelooflijk waardeloos.Kan altijd nog sparen voor T. Silva.
![]()
Luiz is beter dan Silvaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Stats zien er prima uit, en eerste potje deed hij het primaKan altijd nog sparen voor T. Silva.
![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stond bij mij echt non stop op het middenveld en in deze FIFA word je dan in je poepert genomen door die gaten die er vallen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Why? Hij lijkt me juist extra efficiënt met zijn agility..![]()
Maakt niet zoveel uit dit jaar toch?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ff Robben's inkopen voor zijn IF
grgrDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
beetje laat iedereen heeft er al 10 gr grquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
ff Robben's inkopen voor zijn IF
grgrPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kreeg een melding: Login unavailable. We are currently investigating FUT 15 web start accounts. For more information check FAQ.
Druk op F5 en kom er gewoon in
Scare tactics van EA
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ruig verhaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kreeg een melding: Login unavailable. We are currently investigating FUT 15 web start accounts. For more information check FAQ.
Druk op F5 en kom er gewoon in
Scare tactics van EA![]()
Ruig is mijn tweede naam.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
omdat ze een blessure hebben bij hun spelersquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:50 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom kopen mensen Healingcards voor 1000c+
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dat is het zeker, maar je moet toch wat hequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Is toch zonde van je zuurverdiende coins?
#FreeTrapz![]()
Mensen die dat kopen hebben die coins niet zuurverdiend maar zuurgekocht denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Is toch zonde van je zuurverdiende coins?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ja soms moet je wel, volland was bij mij 3 wedstrijden geblesseerd. mijn italianen halen dat nooit andere RW kopen is ook geen optiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mensen die dat kopen hebben die coins niet zuurverdiend maar zuurgekocht denk ik
#FreeTrapz![]()
Net als fitness cards. Rouleer je fucking team.
Overigens, EA pompt echt een hoop shiny gouden contracts in de markt tijdens daluren. Op PC in ieder geval dan. De accountnaam is altijd een echte club in hoofdletters. En altijd voor 150 start en 300 bin. Had weinig coins maar toen ik dat ontdekte gewoon even tijdens daluur hele lijst volgegooid en daarna voor rond de 600 verkocht. Nu meteen twee mooie teams klaar en 20k+ over.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
jaja gaat je niet in de koude kleren zitten hoor.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is geen kattenpis.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jaja gaat je niet in de koude kleren zitten hoor.![]()
Dat doen ze ook met gold healing all (op PS)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens, EA pompt echt een hoop shiny gouden contracts in de markt tijdens daluren. Op PC in ieder geval dan. De accountnaam is altijd een echte club in hoofdletters. En altijd voor 150 start en 300 bin. Had weinig coins maar toen ik dat ontdekte gewoon even tijdens daluur hele lijst volgegooid en daarna voor rond de 600 verkocht. Nu meteen twee mooie teams klaar en 20k+ over.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb besloten alles anders te doen. volland verkocht pleuris 433 liep niet.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die 4-3-3 met punt naar achter was wel oke.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb besloten alles anders te doen. volland verkocht pleuris 433 liep niet.![]()
Ben trouwens wel beetje teleurgesteld in Fifa dit jaar. Te snel, dribbelen is te makkelijk, keepers pakken onmogelijke ballen maar laten simpele balletjes door. En die laatste twee gecombineerd zorgt ervoor dat je altijd om de keeper kunt dribbelen als je 1 op 1 komt. In vorige Fifa's kon je dan nog kiezen, trucje en dan erlangs, of een lob proberen. Lob is vrij waardeloos nu, en skill is niet nodig om langs de keeper te gaan. Je kunt beter een klein sprintje trekken en er dan gewoon langslopen.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Dit viel mij ook al op ( PC ), wist niet dat EA dit was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens, EA pompt echt een hoop shiny gouden contracts in de markt tijdens daluren. Op PC in ieder geval dan. De accountnaam is altijd een echte club in hoofdletters. En altijd voor 150 start en 300 bin. Had weinig coins maar toen ik dat ontdekte gewoon even tijdens daluur hele lijst volgegooid en daarna voor rond de 600 verkocht. Nu meteen twee mooie teams klaar en 20k+ over.
Ookal ik hier wel blij mee ben, die contracts slaan sowieso al nergens op.![]()
Wat een club Standard Luik__! Huilen dat ze te hard zijn aangepakt in Rotterdam
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jelle gaat weer de mist in
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Hebben jullie weer lekker lopen vechten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een club Standard Luik__! Huilen dat ze te hard zijn aangepakt in Rotterdam
![]()
Nee de Belgen werden in elkaar gebeukt door de MEquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben jullie weer lekker lopen vechten?![]()
Goede actie van de ME dan want Belgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee de Belgen werden in elkaar gebeukt door de ME![]()
![]()
Ach, die Belgen moesten een vak bestormen want de bel deed het niet. Kan je ze ook niet kwalijk nemen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker hoor, vanavond helemaal de tering in zuipen. Morgen jarig. Ik hecht nooit zo veel waarde aan mijn verjaardag, maar altijd een mooi excuus om me flink te misdragen
25 jaar word ik.. Opa.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ben je weer er weer een beetje bovenop gekomen, ouwe reus?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Clear sold itemsDat is wel handig.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ouwe zakquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:53 schreef DuTank het volgende:
Lekker hoor, vanavond helemaal de tering in zuipen. Morgen jarig. Ik hecht nooit zo veel waarde aan mijn verjaardag, maar altijd een mooi excuus om me flink te misdragen
25 jaar word ik.. Opa.![]()
i still cry everytiemquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je weer er weer een beetje bovenop gekomen, ouwe reus?![]()
Ja, ik kijk nog naar 18-jarige meisjes, maar nu besef ik me dat ik naar MILFjes van 30 moet gaan kijken...quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
GAM / [FIFA topic] FIFA 15 schiet eens op..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:55 schreef ThadCastle het volgende:
H2H > FUT zoals altijd. Net weer 2 pottekes gedaan. Waren erg vermakelijk. Wss omdat ik 2x wonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt juist het voorrecht dat je er qua leeftijd mooi tussen in zit en dus alle kanten op kanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik kijk nog naar 18-jarige meisjes, maar nu besef ik me dat ik naar MILFjes van 30 moet gaan kijken...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Peerke
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is wel waar. Mijn vriendin maar eens dumpen danquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt juist het voorrecht dat je er qua leeftijd mooi tussen in zit en dus alle kanten op kan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Beter even wachten tot je een nieuwe hebt voordat je de oude de deur uit doetquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Mijn vriendin maar eens dumpen dan![]()
Dat zag je ook al drie minuten aan komen, net zoals je aan ziet komen dat NAC hier een tegenstander dat totaal uit vorm is wel even in het zadel gaat helpen.quote:
Benieuwd wanneer bassie er eens uitgehaald wordt, vier blunders in twee wedstrijden en dan ben ik nog mild.![]()
Eindelijk iemand gevonden in de bronze cup, had hij Wynne en die Baptiste nog wat neger achterinwel 1-0 uit een ouderwetse Fifa 14 cross.
![]()
Nooo, niet Bassiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:17 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dat zag je ook al drie minuten aan komen, net zoals je aan ziet komen dat NAC hier een tegenstander dat totaal uit vorm is wel even in het zadel gaat helpen.
Benieuwd wanneer bassie er eens uitgehaald wordt, vier blunders in twee wedstrijden en dan ben ik nog mild.![]()
![]()
En Oduro voorin?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:17 schreef DutchSL het volgende:
Eindelijk iemand gevonden in de bronze cup, had hij Wynne en die Baptiste nog wat neger achterinwel 1-0 uit een ouderwetse Fifa 14 cross.
![]()
Babos op de bank en eventueel talent Noppert nog als derde keus. Geef een van die twee maar eens de kans, mijn reet met het record van JtR.quote:![]()
Word met m'n silvers compleet geslacht door een brons team. Duidelijk gescript. Slew met z'n weak foot een volley
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
even een vraagje :
Ik heb uit wat packs verschillende staf gekregen, hoe gebruik ik deze?
Ik weet alleen hoe ik een manager moet selecteren![]()
![]()
Heb je al stafcontracts gekocht zodat je de stafleden kan activeren?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:26 schreef dolf1010 het volgende:
even een vraagje :
Daar heb je verder amper iets aan. Als je een fitnesskaart of attributekaart gebruikt op een speler dan komt er een boost bij door die coaches. Dat is het enige. Dus als je in totaal +30% shooting hebt aan coaches in je club dan komt er bij een +10 shootingkaart niet 10, maar 13 bij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:26 schreef dolf1010 het volgende:
even een vraagje :
Ik weet alleen hoe ik een manager moet selecterenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wij helpen alleen mensen met een A voor hun naam gr grquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:26 schreef dolf1010 het volgende:
even een vraagje :
die dingen zijn echt nutteloosquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:26 schreef dolf1010 het volgende:
even een vraagje :
Oh ok, zit er ook nog een limiet op?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar heb je verder amper iets aan. Als je een fitnesskaart of attributekaart gebruikt op een speler dan komt er een boost bij door die coaches. Dat is het enige. Dus als je in totaal +30% shooting hebt aan coaches in je club dan komt er bij een +10 shootingkaart niet 10, maar 13 bij.![]()
Er zijn weer 15k packs trouwens, heb er drie geopend met o.a. Casillas en Walker dus ik mag niet klagen![]()
![]()
Ja, volgens mij 50% bij fitness en contracten (contracten gaat via managers in je club) en 25 bij attributes (maar weet ik niet zeker). Healing werkt hetzelfde trouwens. Alleen managers opsparen is handig voor contracten imo, rest gebruik ik nooit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:33 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Oh ok, zit er ook nog een limiet op?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De silver shiny head coaches zijn best duur.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:32 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die dingen zijn echt nutteloos![]()
Ik heb op 't moment deze squad :
http://www.futhead.com/15/squads/2928951/
Ik heb zo'n 30k te besteden en wil een nieuwe speler kopen, wat raden jullie als experts aan?
Ik zat te denken aan ballotelli ipv zarate ?![]()
Ik open ze net allemaal uit frustratie en pull een Hazardquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:34 schreef DutchSL het volgende:
Er zijn weer 15k packs trouwens, heb er drie geopend met o.a. Casillas en Walker dus ik mag niet klagen.
![]()
Ik zou een andere formatie kiezen of gewoon spelen met CB's ipv backs centraal achterin. Ook zonde dat al je kapitaal op de flanken staat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:50 schreef dolf1010 het volgende:
Ik heb zo'n 30k te besteden en wil een nieuwe speler kopen, wat raden jullie als experts aan?
Ik zat te denken aan ballotelli ipv zarate ?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ha dolf gebruik eens gewoon CB's ipv een LB/RB.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:50 schreef dolf1010 het volgende:
Ik zat te denken aan ballotelli ipv zarate ?![]()
ohnee geen jumbo's nu moet ik ookquote:
#FreeTrapz![]()
Die schurle en sanchez heb ik in packs gekregen, niet gekocht ;Pquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou een andere formatie kiezen of gewoon spelen met CB's ipv backs centraal achterin. Ook zonde dat al je kapitaal op de flanken staat.Misschien is dat idd een goed idee, maar het maakt niet zo heel veel uit toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ha dolf gebruik eens gewoon CB's ipv een LB/RB.![]()
Ik hossel zo nieuwe smatje jatooochquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beter even wachten tot je een nieuwe hebt voordat je de oude de deur uit doetHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hahahaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Ach, die Belgen moesten een vak bestormen want de bel deed het niet. Kan je ze ook niet kwalijk nemen.![]()
Nouja dolf, deze twee zijn ook nog eens te klein en hebben aanvallende work rates dus dat is niet zo handig. Ik zou er in elk geval niet mee kunnen omgaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:14 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Die schurle en sanchez heb ik in packs gekregen, niet gekocht ;P
[..]
Misschien is dat idd een goed idee, maar het maakt niet zo heel veel uit toch?![]()
![]()
Dan kan je ze nog wel verkopen..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:14 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Die schurle en sanchez heb ik in packs gekregen, niet gekocht ;P
[..]
Misschien is dat idd een goed idee, maar het maakt niet zo heel veel uit toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ook weer jarig morgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:53 schreef DuTank het volgende:
25 jaar word ik.. Opa.22.
Goede reden om lekker te gaan stappen inderdaad![]()
![]()
Ik kan sanchez helaas niet verkopen omdat ik m uit een pack van managers taken kreegquote:Oh vandaar, helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nouja dolf, deze twee zijn ook nog eens te klein en hebben aanvallende work rates dus dat is niet zo handig. Ik zou er in elk geval niet mee kunnen omgaan![]()
Ik ga eens voor CB's kijken, bedankt!![]()
![]()
griezmann en hart mijn jumbomaar stoppen nu denk
#FreeTrapz![]()
Bruno Alves lijkt me wel oké. Daarbij hebben ze ook prima backs.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Die Portugezen hebben trouwens ook niks achterin qua CB , op Pepe na![]()
huh ? over hem heb ik hetquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Verder heb je ook nog Bruno Alves, misschuen die?RED ONS HENNIEGOD![]()
Had je nou een ban laatst van EA?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ongeveer de helft van mijn heal all kaartjes alweer kwijt voor gemiddeld 900 coins
Toch makkelijk cashen geweest
hardcoholic![]()
Is het de moeite waard om v persie te kopen, in eerste instantie als spits en nadat ik poen heb voor aguero als CAM?
Of zijn er betere opties voor max 80-100k?
hardcoholic![]()
Niks.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
En wat heb je tegen de manager gezegd?
Ok, ik bedoelde: helemaal niks goeds in een Jumbo*![]()
Je bent toch niet zonder energy en doritos de Jumbo uitgegaan, of wel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niks.
Ok, ik bedoelde: helemaal niks goeds in een Jumbo*![]()
Ik ben vanmiddag wel naar de C1000 geweest, niet naar de Jumbo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent toch niet zonder energy en doritos de Jumbo uitgegaan, of wel?
Maar ik bedoelde uiteraard dat ik geen goede Jumbo packs had.![]()
Maak m nog een keer, misschien lacht er dan iemand.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent toch niet zonder energy en doritos de Jumbo uitgegaan, of wel?![]()
![]()
Momenteel geen cash voor Cuadrado, of ik moet een IF Ricardo Rodriguez verkopen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
mooi voorbeeldje van jinxenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gewoon 3-0 voor moeten staan alen dan zon pisgoal tegen krijgen
![]()
![]()
Gewoon Candreva dan tochquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:40 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Momenteel geen cash voor Cuadrado, of ik moet een IF Ricardo Rodriguez verkopen.Prima buitenspeler.
![]()
Heeft wel bazen stats ja, maar vind dat meer iemand voor op RM.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gewoon Candreva dan tochPrima buitenspeler.
mooie spelerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben al blij met een Jon Taylor in een pakket (alleen geen 4* meer)RED ONS HENNIEGOD![]()
Schoot net iemand een vrije trap met zijn doelman (die Kroaat van Monaco) op de paal, ik in de counter vanaf 40 meter ook op de paal van het lege doel![]()
![]()
Zeg dit nog een keer, misschien dat het mij dan wel kan interesseren wat jij vindt en zegt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maak m nog een keer, misschien lacht er dan iemand.![]()
Het is allemaal wat hequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:05 schreef DutchSL het volgende:
Schoot net iemand een vrije trap met zijn doelman (die Kroaat van Monaco) op de paal, ik in de counter vanaf 40 meter ook op de paal van het lege doel
baas
#FreeTrapz![]()
Liever niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeg dit nog een keer, misschien dat het mij dan wel kan interesseren wat jij vindt en zegt.![]()
Hoe kan het dat er op de PS veel Oebele Schokkers op de markt staan en op de Xbox had ik de enige (en daardoor kon ik winst op hem maken)
Lumu gaat uit packs![]()
![]()
Beste cb's? Ramos viel echt vies tegen, liep de helft van de tijd maar het middenveld op
Koscielny?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Mangalaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:47 schreef The_Yakuza het volgende:
Beste cb's? Ramos viel echt vies tegen, liep de helft van de tijd maar het middenveld op
Koscielny?![]()
![]()
JIZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ronning en Hubocanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:47 schreef The_Yakuza het volgende:
Koscielny?
Bij golds is het allemaal kommer en kwel![]()
![]()
Echt ongelooflijk dat EA nog mensen met een 56k modem mee laat doen.. net 3 en half uur over een wedstrijd gedaan met alleen maar lag![]()
![]()
de TT is weer van toepassing pietjequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
JIZZZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Halen ze de latency indicator weg, veranderen ze verder niks aan de matchmakingquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef Badr_Harry het volgende:
Echt ongelooflijk dat EA nog mensen met een 56k modem mee laat doen.. net 3 en half uur over een wedstrijd gedaan met alleen maar lag
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
3,5 uur geloof je het zelfquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef Badr_Harry het volgende:
Echt ongelooflijk dat EA nog mensen met een 56k modem mee laat doen.. net 3 en half uur over een wedstrijd gedaan met alleen maar lag![]()
![]()
Meer mensen die NOS op hebben staan? Frank de Boer die het woord organisatorisch probeerde uit te spreken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch blijft het een baasquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen die NOS op hebben staan? Frank de Boer die het woord organisatorisch probeerde uit te spreken![]()
![]()
Sowieso. Maar moest er wel hardop om lachenquote:
Vanaf 0:25
http://nos.nl/video/705973-de-boer-roemt-spijkerman.htmlAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
godverquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso. Maar moest er wel hardop om lachen
http://nos.nl/video/705973-de-boer-roemt-spijkerman.html![]()
![]()
![]()
Oke dit is wel ergquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/705973-de-boer-roemt-spijkerman.html![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/705973-de-boer-roemt-spijkerman.htmlorgenaseorgiiiisatorisch gebieeeed
![]()
bohhhhhhhhhh Neymar in een pack
jumbo's daarvoor allemaal aids, maar dat boeit dan niet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jij hebt ook aardige pulls gehad, of niet?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:31 schreef Tim86 het volgende:
jumbo's daarvoor allemaal aids, maar dat boeit dan niet [ afbeelding ]
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:31 schreef Tim86 het volgende:
jumbo's daarvoor allemaal aids, maar dat boeit dan niet [ afbeelding ]
Voor hoeveel gaat ie tegenwoordig?![]()
het is toch niet te gelovenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:31 schreef Tim86 het volgende:
jumbo's daarvoor allemaal aids, maar dat boeit dan niet [ afbeelding ]![]()
Thanks. Meer dan 300kquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Voor hoeveel gaat ie tegenwoordig?Op dag 1 wel aardig maar toen had ik er meteen redelijk wat points in gestoken dus toen moest het ook wel vond ik. Nu wel heel lekker jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:32 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Jij hebt ook aardige pulls gehad, of niet?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou een team met hem bouwen. YOLOquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks. Meer dan 300k
[..]
Op dag 1 wel aardig maar toen had ik er meteen redelijk wat points in gestoken dus toen moest het ook wel vond ik. Nu wel heel lekker ja![]()
Pullde hem op mijn tweede account omdat ik mijn Vargasjes daar verkocht hadquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou een team met hem bouwen. YOLO
Hij is inmiddels verkocht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
50 dollarquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lekker jezusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pullde hem op mijn tweede account omdat ik mijn Vargasjes daar verkocht had
Hij is inmiddels verkocht
[ afbeelding ]![]()
Ah okayquote:
Mooi dat het iig een beetje meezit en niet alleen maar kutdiscardsFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ja, wel lekker idd. Al was/is packs openen sowieso wel aardig in deze tijden nu die kneuzen nog allemaal zo duur zijn..vooral BPL. Over een paar maanden krijg je nog 2k voor je Piszekjes en Walkertjes, nu meer dan 10x zoveel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:37 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ah okay
Mooi dat het iig een beetje meezit en niet alleen maar kutdiscardsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je moet gewoon altijd uitloggen bij FUT eerst. Niet je console uitzetten als je nog in het spel zit. Maar dat is al jaren zo?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:43 schreef Kamikazie het volgende:
Duurt echt tyfus lang voordat je op de ps uit je team bent je weer op de webapp kan.
Nadat je uit FUT gaat op de console kan je een seconde later alweer de webapp in.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nope, heb dit ook al een paar keer gehad...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet gewoon altijd uitloggen bij FUT eerst. Niet je console uitzetten als je nog in het spel zit. Maar dat is al jaren zo?
Nadat je uit FUT gaat op de console kan je een seconde later alweer de webapp in.![]()
Oh ja ik ben geleaved omdat ik weet dat console uitzetten niet werkt, en duurde echt 5 minuten ofzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je moet gewoon altijd uitloggen bij FUT eerst. Niet je console uitzetten als je nog in het spel zit. Maar dat is al jaren zo?
Nadat je uit FUT gaat op de console kan je een seconde later alweer de webapp in.![]()
![]()
Jupquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
[ afbeelding ]
if it seems to good to be true, it probably is![]()
![]()
![]()
Oh, ik echt nog nooitquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nope, heb dit ook al een paar keer gehad...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:46 schreef wieisboos het volgende:
we dont need no trapz & ozz
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb dit ook een paar keer gehad..meer mensen?
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2953437.pageAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
divisie 4 too easyquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:46 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Vanavond FUT gespeeld met een vriend en ik ben tot conclusie gekomen dat Fifa 15 echt een kutspel is. Het is echt een schande dat EA zo'n spel op de markt durft te zetten.![]()
Leg eens uitquote:Op zondag 5 oktober 2014 03:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Vanavond FUT gespeeld met een vriend en ik ben tot conclusie gekomen dat Fifa 15 echt een kutspel is. Het is echt een schande dat EA zo'n spel op de markt durft te zetten.RED ONS HENNIEGOD![]()
dat kon ik al niet volgen. :pquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij heeft De Rat daar niks mee te maken.
straks lkkr een middaggie fifaals dat geen feest word
#FreeTrapz![]()
Best wel eens eigenlijk, naar een week spelen kom ik ook steeds meer tot die conclusie. Zoveel van die kleine irritatie punten en de gameplay zit zo in elkaar dat je het op een bepaalde manier moet spelen waar ik weinig plezier uit haal.quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Vanavond FUT gespeeld met een vriend en ik ben tot conclusie gekomen dat Fifa 15 echt een kutspel is. Het is echt een schande dat EA zo'n spel op de markt durft te zetten.![]()
Ik heb gisteravond voor het eerst FIFA 15 op de PS3 gespeeld, maar wat een zaadspel is dat vergeleken met de FIFA op de PS4. Alle spelers hebben ongeveer de agility van Ronaldo, het is alleen maar pace, waar ik dat op de PS4 allemaal wel mee vind vallen. Had het idee dat het exact hetzelfde was als FIFA 14.![]()
Ja ook vaker gehad zelfs. Gister in de verlenging, ik kreeg een vrije trap omdat tegenstander buitenspel stond, vervolgens zie ik Troost-Ekong in mijn beeld staan die tegen de dug-out van mijn tegenstander aan blijft rennen, kon hem wel op pauze zetten maar welke knop ik ook indrukte, niks hielp. Heb dus moeten opgeven..quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:01 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2953437.page
Ook een x gehad dat ik na verlenging (4-6) had gewonnen, en dat ik de spelers gewoon op het veld zag blijven staan, terwijl je normaal moet worden doorgeschakeld naar dat scherm waarbij er cijfers worden gegeven.. ook 5 minuten moeten wachten en de moed maar opgegeven.. ergste was nog dat dat de finale was
![]()
![]()
Eerst natuurlijk Feyenoord kijken om de zondag compleet te makenquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dat kon ik al niet volgen. :p
straks lkkr een middaggie fifaals dat geen feest word
![]()
voetbal kijkenquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerst natuurlijk Feyenoord kijken om de zondag compleet te maken![]()
soooo 2011Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
eerst maar eens even een discard BPL squad in elkaar draaien. duitsers liepen niet.
dan kijken wat louitje er van bakt
met de anus open ben ik bang
[ Bericht 33% gewijzigd door FCsuarez op 05-10-2014 11:20:11 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Dit. Vooral irritatie rondom de keeper. Die zijn zo slecht dat je ze eigenlijk geen keepers meer mag noemen. Ze duiken een hoek in maar vangen de bal niet, de bal ligt 1 meter naast ze maar ze pakken hem niet. Na 2-3 seconden naast de bal te staan komt er een aanvaller aan en die schiet de bal erin.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:11 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Best wel eens eigenlijk, naar een week spelen kom ik ook steeds meer tot die conclusie. Zoveel van die kleine irritatie punten en de gameplay zit zo in elkaar dat je het op een bepaalde manier moet spelen waar ik weinig plezier uit haal.
Gisteren liet ik de keeper uitkomen buiten de 16. Hij was er veel eerder dan de aanvaller, maar in plaats van de bal weg te trappen loopt hij de bal gewoon keihard voorbij. Hij haalde wel nog de speler neer waardoor het geen doelpunt maar een vrije trap (lees: doelpunt) was.
EA heeft het voor elkaar gekregen om 2 jaar achter elkaar een slechter product neer te zetten.![]()
![]()
Drop hack, die hadden sommige mensen vorig jaar ook en in sommige spellen komt het heel vaak voor (bij Star Craft 2 bv. toen ik het even online speelde was het bij minstens de helft van de potjesquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:01 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2953437.page).
Ze achterhalen je IP en gooien er dan een DDoS attack tegenaan...![]()
je eigen onkunde op ea afschuivenquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Dit. Vooral irritatie rondom de keeper. Die zijn zo slecht dat je ze eigenlijk geen keepers meer mag noemen. Ze duiken een hoek in maar vangen de bal niet, de bal ligt 1 meter naast ze maar ze pakken hem niet. Na 2-3 seconden naast de bal te staan komt er een aanvaller aan en die schiet de bal erin.
Gisteren liet ik de keeper uitkomen buiten de 16. Hij was er veel eerder dan de aanvaller, maar in plaats van de bal weg te trappen loopt hij de bal gewoon keihard voorbij. Hij haalde wel nog de speler neer waardoor het geen doelpunt maar een vrije trap (lees: doelpunt) was.
EA heeft het voor elkaar gekregen om 2 jaar achter elkaar een slechter product neer te zetten.![]()
![]()
IF M'BiaHala Madrid !
Hoeveel kan ik vangen voor 400k ?Hala Madrid !
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
200 euro via paypal :p
Ik zou het niet weten.
Hala Madrid !
al dat gehaat maarzo slecht zit het spel niet in elkaar toch.
vind het wel gek dat een middenveld met honda insigne en hamsik nog enorm verdedigend kan staan. dat soort dingen mogen ze er van mij wel uit halen.
#FreeTrapz![]()
Op die keepers na heb ik ook weinig klachtenquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
vind het wel gek dat een middenveld met honda insigne en hamsik nog enorm verdedigend kan staan. dat soort dingen mogen ze er van mij wel uit halen.
zo slecht zijn die keepers toch niet. ze maken wel eens een foutje maar ja dat hoort er bij.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:44 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Op die keepers na heb ik ook weinig klachtenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vind van wel, heb het idee dat ik gewoon een standaard 'trucje' (veel te veel gebaseerd op onrealistische snelheid en dribbelen) moet uithalen om te kunnen winnen. Terwijl ik het juist leuk vind om te proberen tegenstanders met voetbal kapot te spelen, en heb het idee dat dit in de hogere divisies totaal onmogelijk is geworden. Daarnaast zitten er zoals al gezegd zoveel van die kleine irritaties punten in, niet alleen in de gameplay maar ook in de menu's.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
vind het wel gek dat een middenveld met honda insigne en hamsik nog enorm verdedigend kan staan. dat soort dingen mogen ze er van mij wel uit halen.![]()
Scoren is juist bizar makkelijk. Je loopt zo vanaf de middenstip in een rechte lijn naar het doel. Als dat niet lukt pass je de bal naar de spits en dan doe je een paar fake shots en dribbel je zo door de hele verdediging. Gisteren speelden we 8-2-2 ofzo, helemaal niet slecht maar ik denk dat er maar 1 of 2 leuke potjes bij zaten.![]()
Jozefzoon
Hala Madrid !
Ze pakken ieder hard schot en laten iedere pisbal door. En dan af en toe nog belachelijke dingen omdat ze slecht geprogrammeerd zijn. Maar verder top idd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo slecht zijn die keepers toch niet. ze maken wel eens een foutje maar ja dat hoort er bij.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb juist het idee dat mensen die zeuren dat het te veel om pace gaan helemaal niet voetballen. als je er uit gecounterd word stap je zelf te vroeg in. looplijnen dicht houden en rugdekking geven is er niets aan de handquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:47 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Vind van wel, heb het idee dat ik gewoon een standaard 'trucje' (veel te veel gebaseerd op onrealistische snelheid en dribbelen) moet uithalen om te kunnen winnen. Terwijl ik het juist leuk vind om te proberen tegenstanders met voetbal kapot te spelen, en heb het idee dat dit in de hogere divisies totaal onmogelijk is geworden. Daarnaast zitten er zoals al gezegd zoveel van die kleine irritaties punten in, niet alleen in de gameplay maar ook in de menu's.![]()
krijg een grote variatie aan goals tegen niet zoals voorheen alleen maar sweat goals of kopballen.
iedere tegenstander heeft nu eenmaal een andere aanpak nodig.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iedereen heeft passing 99 in dit spel, aantal foute passen ten opzichte van vorige jaar is gewoon miniem. Spelers die in 1 rechte lijn kunnen scoren na de aftrap. CPU verdediging die niks doet ( zul je zien dat ze volgend jaar FIFA gaan ''vernieuwen'' met slimmere verdedigers).
Hala Madrid !
krijg ik zeker nooit pisballen tegen. de sanctis pakt 1 op 1 zo af en toe en normale schoten heb nu niet het idee dat hij echt vreselijk staat te blunderen en 1 type goal vaak tegen krijgt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze pakken ieder hard schot en laten iedere pisbal door. En dan af en toe nog belachelijke dingen omdat ze slecht geprogrammeerd zijn. Maar verder top idd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dribbelen gaat gewoon zo bizar makkelijk, sommige spelers lijken bijna een boost te krijgen waardoor ze ineens binnen een seconde 4 meter voorliggen. Zoals ik al zei van die variatie merk ik weinig, heb het idee dat ik de hele tijd een standaard 'tructje' aan het uitvoeren ben als ik van sterke tegenstanders wil winnen, en dat de tegenstanders hetzelfde doet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb juist het idee dat mensen die zeuren dat het te veel om pace gaan helemaal niet voetballen. als je er uit gecounterd word stap je zelf te vroeg in. looplijnen dicht houden en rugdekking geven is er niets aan de hand![]()
krijg een grote variatie aan goals tegen niet zoals voorheen alleen maar sweat goals of kopballen.
iedere tegenstander heeft nu eenmaal een andere aanpak nodig.![]()
Die 'af en toe' dingen gebeuren iets te vaak. Niet alleen bij mij maar ook bij de tegenstander. Ik ben dan wel blij met het doelpunt maar tegelijkertijd denk ik: "wat een kutspel"quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze pakken ieder hard schot en laten iedere pisbal door. En dan af en toe nog belachelijke dingen omdat ze slecht geprogrammeerd zijn. Maar verder top idd.
Heb deze video volgens mij al 2x gepost maar dit is fifa 15 in een notendop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit PSV
Hala Madrid !
Godverdomme zeg tyfus EA![]()
![]()
![]()
Zit je in de finale, probeer je een tegenstander te vinden, krijg je een foutmelding dus ga je FUT uit. Kom je er opnieuw in, lig je uit het toernooi, wat een kk zooi elke x zeg, godverdomme.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die 'af en toe' dingen gebeuren iets te vaak. Niet alleen bij mij maar ook bij de tegenstander. Ik ben dan wel blij met het doelpunt maar tegelijkertijd denk ik: "wat een kutspel"
Heb deze video volgens mij al 2x gepost maar dit is fifa 15 in een notendop.Ziet de bal laat aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De keepers zijn soms gewoon echt kut (heb zelf Weidenfeller; doet het nog wel redelijk). Hoop dat er nog een patch voor komt, maar dat zal wel nietFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/705973-de-boer-roemt-spijkerman.html!
Leuk stukje trouwens.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat een goal
Hala Madrid !
Dit doen FIFA keepers iedere keer
Hala Madrid !
Keeper rekende op de autotackle van de verdediger, maar ook dat zit er niet meer in.quote:
FIFA, oh FIFA. Wat ben je lief/mooi/realistisch. En sexy als je danst.
EA
FIFA
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil geen perfect realistisch spelquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Keeper rekende op de autotackle van de verdediger, maar ook dat zit er niet meer in.
FIFA, oh FIFA. Wat ben je lief/mooi/realistisch. En sexy als je danst.
EA
FIFA
Ik wil gewoon een voetbalspel waar de best wint.
Goal Luciano![]()
M'Bia 2 goals.. na Layun met zijn 4 goals de 2e speler die niet in het spel zit die een IF had gehad als hij er wel in zou zitten.![]()
Blind
Hala Madrid !
100e wedstrijdquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:18 schreef DutchSL het volgende:
Wat zegt Jan Joost nou, Maher zijn 100e eredivisie doelpunt, no way.![]()
Di Maria
Hala Madrid !
Waarom RvP speelt is maar de vraag.Hala Madrid !
En toch zo duurquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:28 schreef AntiHero het volgende:
Misschien ff upgraden EA?
[ afbeelding ]![]()
gouden pikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet vergeten dat er bij 0-0 een doelpunt onterecht werd afgekeurd, dat is meer pech dan een onterechte 3-0 in een al gelopen wedstrijd gelukkig is.![]()
![]()
Damn wat zijn die longshot finesses lelijk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou mij niks verbazen. Al die spelers die lekker komen afbouwen bij Feyenoordquote:
Als Kuyt had willen komen dan had hij 4 jaar geleden moeten komen. Nu blijft hij maar lekker in Turkistan![]()
hahaha Bruma, wat een kneusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
3-0 Voor staan en dan rode kaart pakken op die manier
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Breng Isimat Maarinquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:46 schreef ThadCastle het volgende:
Lekker voor je Kut Bruma
Isimat IsimatAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cocu is weer boos
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lol Man U
Hala Madrid !
47 min pingel tegen
Hala Madrid !
Maar nu is die echt heel boos!quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
IF De GeaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een kutspelquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:46 schreef Tim86 het volgende:
Damn wat zijn die longshot finesses lelijk![]()
Is dat familie van Edwin de Wijs?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
343, maar dan moet je wel Serie A spelen... Lichtsteinerquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:55 schreef The_Yakuza het volgende:
Welke formatie gebruiken jullie eigenlijk?Asamoah
![]()
![]()
Asamoah heb ik ook in mijn 442(2)quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
343, maar dan moet je wel Serie A spelen... LichtsteinerAsamoah
Tofquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja.[ [url=http://img.kalooga.com/thumb?url=http%3A%2F%2Fwww.psv.nl%2Fupload%2Fa059f0e3-d98e-4440-a4f6-f55efaf26f2e_Contractondertekening-Jordy-de-Wijs4681.jpg&md5val=0de21ab521426d52618b4ad671e2ebe5&key=c48244270d7cf868bd489859cea1bda80d80f6e5&method=fit&size=960x960]afbeelding[/url] ]
Met Carnavalsmouw
Edwin de Wijs was altijd mijn favo speler van TOP Oss
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar was het ook al een baas. Speelde gisteren bij een vriend en hij had een Duits team met Boateng (CM), die is ook echt bizar goed. Overal doorheen dribbelen en vernietigend uithalen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Asamoah heb ik ook in mijn 442(2)
Moet die twee eigenlijk samen in een team krijgen..![]()
Edwin is nu jeugdtrainer bij PSV.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tof
Edwin de Wijs was altijd mijn favo speler van TOP Oss![]()
Die FUT Potjes lijken wel 3x zo lang te duren
Is ook zo, door die kansloos lange replays enzo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Die FUT Potjes lijken wel 3x zo lang te duren![]()
Heb nu dit:quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook al een baas. Speelde gisteren bij een vriend en hij had een Duits team met Boateng (CM), die is ook echt bizar goed. Overal doorheen dribbelen en vernietigend uithalen.
Moet die twee eigenlijk samen in een team krijgen..
*Aguero komt gelijk als mn IF Tevez is verkocht.
Inbefore8chemSilva
Nog tips?
Heel erg irritantquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is ook zo, door die kansloos lange replays enzo.even snel potje doen zit er niet meer in.
Wie kan mij nog een +30 TP shizzle geven?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie kan mij nog een +30 TP shizzle geven?![]()
Naismith
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: