SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders verketteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik had gisteren een 4312 gemaakt en stond binnen 10 minuten al 3-0 achter, dus had de PS4 maar uitgezet(was 3 uur 's nachts ofzo
) en vanmiddag ging het ook al kut (1-0 verloren).
Systeem lijkt me nog steeds kut dus, al geef ik het nog even de kans.![]()
Ook dit jaar zal het weer van persoon tot persoon verschillen. Ook vorig jaar waren er mensen die zworen bij 352, 4222 etc terwijl het voor anderen weer fucking slecht was. Enige wat wel duidelijk is, is dat het echt om de spitsen en het centrum lijkt te draaien en er zijn formaties die daar beter en minder mee omgaan. Daarom kan ik de liefde voor 5atb dit jaar ook best begrijpen. Ik doe er zelf voor geen goud aan mee, maar de boel achterin dichttimmeren en alles voorin op 2 of 3 aanvallers aan laten komen werkt gewoon prima dit jaar. De NL WK tactiek dus eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:28 schreef DutchSL het volgende:
Ik had gisteren een 4312 gemaakt en stond binnen 10 minuten al 3-0 achter, dus had de PS4 maar uitgezet(was 3 uur 's nachts ofzo
) en vanmiddag ging het ook al kut (1-0 verloren).
Systeem lijkt me nog steeds kut dus, al geef ik het nog even de kans.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
PSGeticoquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:33 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebouwd![]()
Cerci was heel chill in kick off met Atletico, dus moest ik sowieso nog proberenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
David Luiz is voor het eerst in jaren ongelooflijk waardeloos.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:33 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebouwd![]()
Cerci was heel chill in kick off met Atletico, dus moest ik sowieso nog proberen![]()
Why? Hij lijkt me juist extra efficiënt met zijn agility..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
David Luiz is voor het eerst in jaren ongelooflijk waardeloos.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond David Luiz juist echt top spelen, heb hem toen vervangen door Thiago Silva maar die deed het echt niet beter.
Nu verkoop ik mijn hele team omdat ik iets nieuws wil bouwen maar dat staat er los van![]()
![]()
Stats zien er prima uit, en eerste potje deed hij het primaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
David Luiz is voor het eerst in jaren ongelooflijk waardeloos.Kan altijd nog sparen voor T. Silva.
![]()
Luiz is beter dan Silvaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:37 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Stats zien er prima uit, en eerste potje deed hij het primaKan altijd nog sparen voor T. Silva.
![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Stond bij mij echt non stop op het middenveld en in deze FIFA word je dan in je poepert genomen door die gaten die er vallen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Why? Hij lijkt me juist extra efficiënt met zijn agility..![]()
Maakt niet zoveel uit dit jaar toch?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ff Robben's inkopen voor zijn IF
grgrDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
beetje laat iedereen heeft er al 10 gr grquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
ff Robben's inkopen voor zijn IF
grgrPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kreeg een melding: Login unavailable. We are currently investigating FUT 15 web start accounts. For more information check FAQ.
Druk op F5 en kom er gewoon in
Scare tactics van EA
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Ruig verhaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:49 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kreeg een melding: Login unavailable. We are currently investigating FUT 15 web start accounts. For more information check FAQ.
Druk op F5 en kom er gewoon in
Scare tactics van EA![]()
Ruig is mijn tweede naam.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
omdat ze een blessure hebben bij hun spelersquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:50 schreef Vijf_voor het volgende:
Waarom kopen mensen Healingcards voor 1000c+
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dat is het zeker, maar je moet toch wat hequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Is toch zonde van je zuurverdiende coins?
#FreeTrapz![]()
Mensen die dat kopen hebben die coins niet zuurverdiend maar zuurgekocht denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Is toch zonde van je zuurverdiende coins?
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ja soms moet je wel, volland was bij mij 3 wedstrijden geblesseerd. mijn italianen halen dat nooit andere RW kopen is ook geen optiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mensen die dat kopen hebben die coins niet zuurverdiend maar zuurgekocht denk ik
#FreeTrapz![]()
Net als fitness cards. Rouleer je fucking team.
Overigens, EA pompt echt een hoop shiny gouden contracts in de markt tijdens daluren. Op PC in ieder geval dan. De accountnaam is altijd een echte club in hoofdletters. En altijd voor 150 start en 300 bin. Had weinig coins maar toen ik dat ontdekte gewoon even tijdens daluur hele lijst volgegooid en daarna voor rond de 600 verkocht. Nu meteen twee mooie teams klaar en 20k+ over.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
jaja gaat je niet in de koude kleren zitten hoor.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is geen kattenpis.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jaja gaat je niet in de koude kleren zitten hoor.![]()
Dat doen ze ook met gold healing all (op PS)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens, EA pompt echt een hoop shiny gouden contracts in de markt tijdens daluren. Op PC in ieder geval dan. De accountnaam is altijd een echte club in hoofdletters. En altijd voor 150 start en 300 bin. Had weinig coins maar toen ik dat ontdekte gewoon even tijdens daluur hele lijst volgegooid en daarna voor rond de 600 verkocht. Nu meteen twee mooie teams klaar en 20k+ over.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb besloten alles anders te doen. volland verkocht pleuris 433 liep niet.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die 4-3-3 met punt naar achter was wel oke.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb besloten alles anders te doen. volland verkocht pleuris 433 liep niet.![]()
Ben trouwens wel beetje teleurgesteld in Fifa dit jaar. Te snel, dribbelen is te makkelijk, keepers pakken onmogelijke ballen maar laten simpele balletjes door. En die laatste twee gecombineerd zorgt ervoor dat je altijd om de keeper kunt dribbelen als je 1 op 1 komt. In vorige Fifa's kon je dan nog kiezen, trucje en dan erlangs, of een lob proberen. Lob is vrij waardeloos nu, en skill is niet nodig om langs de keeper te gaan. Je kunt beter een klein sprintje trekken en er dan gewoon langslopen.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Dit viel mij ook al op ( PC ), wist niet dat EA dit was.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
Overigens, EA pompt echt een hoop shiny gouden contracts in de markt tijdens daluren. Op PC in ieder geval dan. De accountnaam is altijd een echte club in hoofdletters. En altijd voor 150 start en 300 bin. Had weinig coins maar toen ik dat ontdekte gewoon even tijdens daluur hele lijst volgegooid en daarna voor rond de 600 verkocht. Nu meteen twee mooie teams klaar en 20k+ over.
Ookal ik hier wel blij mee ben, die contracts slaan sowieso al nergens op.![]()
Wat een club Standard Luik__! Huilen dat ze te hard zijn aangepakt in Rotterdam
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jelle gaat weer de mist in
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Hebben jullie weer lekker lopen vechten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een club Standard Luik__! Huilen dat ze te hard zijn aangepakt in Rotterdam
![]()
Nee de Belgen werden in elkaar gebeukt door de MEquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben jullie weer lekker lopen vechten?![]()
Goede actie van de ME dan want Belgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:42 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee de Belgen werden in elkaar gebeukt door de ME![]()
![]()
Ach, die Belgen moesten een vak bestormen want de bel deed het niet. Kan je ze ook niet kwalijk nemen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |