Uiteraard.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
R.I.P.![]()
Je geeft hem toch wel een waardig afscheid door hem in de plee te mikken er overheen te plassen en dan door te trekken?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
R.I.P.![]()
Je geeft hem toch wel een waardig afscheid door hem in de plee te mikken er overheen te plassen en dan door te trekken?
Ja, ik heb het er heel zwaar mee. Ik reageer het nu af op andere mensen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:31 schreef Boca_Raton het volgende:
Sterkte TS. Altijd moeilijk, zo'n beeske dat niet meer leeft.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het er heel zwaar mee. Ik reageer het nu af op andere mensen.
Was ie net zo irritant als de echte Goor...?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het er heel zwaar mee. Ik reageer het nu af op andere mensen.
Nou, ik heb hem net nog even vast gehad maar veel deed hij niet...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Was ie net zo irritant als de echte Goor...?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem net nog even vast gehad maar veel deed hij niet...
Geer is vies dik, die vreet zichzelf helemaal vol. Verder zwom 'ie een beetje bovenin het water, alsof hij probeerde Goor terug te halen.quote:
Ach, de arme ziel. Die gaat nu door een rouwproces. Hou even in de gaten of hij geen therapie nodig zal hebben. Fysio of zo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geer is vies dik, die vreet zichzelf helemaal vol. Verder zwom 'ie een beetje bovenin het water, alsof hij probeerde Goor terug te halen.
Ik woon (gelukkig) niet bij m'n opa en oma, dus ik kan dat gekke beest niet in de gaten houden verder. Misschien ligt 'ie vannacht wel dood in de kom.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ach, de arme ziel. Die gaat nu door een rouwproces. Hou even in de gaten of hij geen therapie nodig zal hebben. Fysio of zo.
Ja, hoor je vaker hé. De één kan niet zonder de ander in een hecht huwelijk. Ik zou maar een tweede kistje timmeren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik woon (gelukkig) niet bij m'n opa en oma, dus ik kan dat gekke beest niet in de gaten houden verder. Misschien ligt 'ie vannacht wel dood in de kom.
Goor ligt in de vuilnisbak. Letterlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, hoor je vaker hé. De één kan niet zonder de ander in een hecht huwelijk. Ik zou maar een tweede kistje timmeren.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goor ligt in de vuilnisbak. Letterlijk.
Bruut. Dat wil jij toch ook niet als je dood bent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goor ligt in de vuilnisbak. Letterlijk.
Mja, het beestje was hoogstens een paar centimeter groot. Bij mij gaat dat toch iets moeilijker, tenzij:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Bruut. Dat wil jij toch ook niet als je dood bent.
lijkt er al meer opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....alleen als ie ijs- en ijskoud is
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:47 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
lijkt er al meer op![]()
Ik swaffel je met m'n vinnen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wilt net als Goor eindigen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij dit?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mja, het beestje was hoogstens een paar centimeter groot. Bij mij gaat dat toch iets moeilijker, tenzij:
[ afbeelding ]
jeweettochquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, nou, sorry Boca, blijkbaar ben ik dit wel. En dat kind is ook van mij, en van nofxtbr.
Eh....neequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kun je goed koken?
Dan valt er nog wel te praten
Helaas.quote:
nou nou nouquote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:17 schreef ToT het volgende:
Ons een beetje blij maken met een dooie mus vis.
Tot nog toe wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe is het met Geer... Toto, houdt ie zich een beetje sterk...?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hou je wel een klein kerkdienstje in de vissenkom...?
quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:
Z'n spulletjes kunnen wel naar de Kringloop.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Zorg je wel voor koffie en cake straks na de dienst?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |