abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 januari 2015 @ 23:14:47 #201
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_148554087
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Marengo is serieus een goeie speler. Had allang in de Eredivisie moeten voetballen.

Die sad PI was een standaard-PI.
Het lag niet aan je PI ;)

Maar ik had ook nog nooit van hem gehoord. Ik hoop dat ie wat potten kan breken.

Als de Chinees niet komt kunnen we een talentvolle jongen goed gebruiken.
pi_148555590
Ik hoop voor hem (en de rest die Den Haag een warm hart toedraagt) dat'ie volgend jaar dan inderdaad in de Eredivisie mag spelen!
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
  User die overal opduikt 2022 zondag 11 januari 2015 @ 09:43:08 #203
186611 Haags
pi_148560485
Wat een deal ook.. volgend seizoen :')
Zal je zien, speelt Den Haag in de Juup en Volendam promoveert via nacompetitie richting eredivisie _O-
Zonder wrijving geen glans
pi_148598232
Wedstrijd tegen de kampioen van Albanië is waarschijnlijk omgekocht. Ik kan nog wel een paar duels aanwijzen van ADO waar rare dingen gebeurden alleen waren die vaak in ons nadeel.
  User die overal opduikt 2022 maandag 12 januari 2015 @ 16:16:35 #205
186611 Haags
pi_148608555
quote:
0s.gif Op maandag 12 januari 2015 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
Wedstrijd tegen de kampioen van Albanië is waarschijnlijk omgekocht. Ik kan nog wel een paar duels aanwijzen van ADO waar rare dingen gebeurden alleen waren die vaak in ons nadeel.
Het hele voetbal is 1 grote vieze fixing.
Zonder wrijving geen glans
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 januari 2015 @ 03:34:35 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_148631291
Nadat een oefenduel van sc Heerenveen vragen over matchfixing had opgeroepen, is nu ook een duel van ADO Den Haag verdacht. Dat meldt de Volkskrant.

ADO won donderdag in Estepona met 2-0 van het Albanese Skenderbeu Korce, door twee treffers in het laatste kwartier. De Volkskrant liet daarop een voormalig gokexpert van de UEFA de bewegingen op de gokmarkt bekijken. Daaruit bleek dat er na rust ineens veel werd ingezet op
doelpunten van de Nederlandse club.

Sportbeveiligingsorganisatie ICSS stelt dat er sinds 2014 tientallen oefenduels in Zuid-Spanje zijn gemanipuleerd door een gokkartel. ADO en Heerenveen zouden onwetend zijn van die praktijken.

http://nos.nl/teletekst#804

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_148631510
Ik weet bijna zeker dat ADO hier niet schuldig is aan matchfixing. Ik zeg niet dat het Nederlandse voetbal niet schuldig is of helemaal schoon is, maar in dit soort wedstrijdjes is het in 95% van de gevallen alleen de scheids die de wedstrijd fixt. Ook is de kans groter dat het daarna een verdediger of keeper van de verliezende partij is die instructies heeft gekregen om te verliezen.

Denk dat ADO zich in dit scenario weinig zorgen hoeft te maken.
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 januari 2015 @ 06:45:17 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_148631557
Dat denk ik ook.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_148640374
Is het mogelijk om zonder clubkaart/seizoenskaart etc. een kaartje te kopen voor de wedstrijd van as zaterdag? Gewoon als neutrale toeschouwer.
Children of the night. What music they make.
pi_148640587
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:24 schreef DeHovenier het volgende:
Is het mogelijk om zonder clubkaart/seizoenskaart etc. een kaartje te kopen voor de wedstrijd van as zaterdag? Gewoon als neutrale toeschouwer.
Misschien naar de site gaan???

http://adodenhaag.nl/tick(...)ub-card-verplichting
wie zaait zal oogsten.....
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 13 januari 2015 @ 15:01:52 #211
186611 Haags
pi_148641525
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 14:24 schreef DeHovenier het volgende:
Is het mogelijk om zonder clubkaart/seizoenskaart etc. een kaartje te kopen voor de wedstrijd van as zaterdag? Gewoon als neutrale toeschouwer.
Lol... effe voor de lol naar anti voetbal gaan zitten kijken 90 minuten lang _O-
Zonder wrijving geen glans
pi_148643262
Zou ook niet naar Den Haag gaan als neutrale toeschouwer.. Ik zit me als seizoenskaarthouder al elke week helemaal groen en geel te ergeren.. :+
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 13 januari 2015 @ 15:57:58 #213
186611 Haags
pi_148643530
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:51 schreef MonkNL het volgende:
Zou ook niet naar Den Haag gaan als neutrale toeschouwer.. Ik zit me als seizoenskaarthouder al elke week helemaal groen en geel te ergeren.. :+
Dit dus.
Zonder wrijving geen glans
pi_148665960
quote:
Telegraaf - 'Deal met ADO morgen afgerond'

Bij United Vansen houden ze ondanks alle problemen, vertragingen en spanningen stug vol dat eigenaar Mark van der Kallen zijn geld krijgt voor de ADO Den Haag-aandelen.

Sterker, de deal zal morgen helemaal afgerond zijn. Dat meldt een woordvoerder van de onderneming, die een klein jaar geleden al overeenstemming bereikte over de overname van de aandelen van de eredivisionist voor ruim acht miljoen euro.

"De overboeking is 15 januari helemaal rond”, aldus de zegsman. „Het complete bedrag is dan rechtstreeks naar de rekening in Den Haag overgemaakt.”

De club zelf gaf onlangs aan 1 februari aan te houden als nieuwste en wellicht laatste deadline, omdat de club die dag precies 110 jaar bestaat en het spook van de Chinese overname dan niet meer boven de club mag hangen.
  woensdag 14 januari 2015 @ 09:33:25 #215
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_148666582
Maar dan ook weer dit
quote:
Rechtszaak dreigt tegen nieuwe eigenaar ADO

Al bijna een jaar wacht ADO Den Haag, in het bijzonder grootaandeelhouder Mark van der Kallen, op de beloofde miljoenen van United Vansen, de nieuwe Chinese eigenaar van de club. Het laatste flardje hoop zal mogelijk verdwijnen nu blijkt dat baas Wang Hui, de hoop van de residentieclub, zeer waarschijnlijk voor het gerecht wordt gedaagd. Vanwege ernstige contractbreuk bij een andere club, die hij óók lekker maakte met grote sommen geld.

Woedend zijn ze bij BIT FC. De club, die uitkomt op het tweede profniveau van China – de Jupiler League van de communistische volksrepubliek – liet in Peking geen spaan heel van United Vansen. Het sportmarketingbureau had de club een investering van 3 miljoen renminbi – ruim 400.000 euro – toegezegd, maar er kwam uiteindelijk geen euro binnen.

„Er is nooit betaald”, bevestigt een vertegenwoordiger van de club, die voluit Beijing Institute of Technology FC heet en de afgelopen jaren enkele malen van naam veranderde.

Bij de Chinese profclub voelen ze zich aan het lijntje gehouden en belazerd. BIT bekijkt met zijn juristen de mogelijkheden van een rechtszaak tegen Vansen en eigenaar Wang.

Het relaas van de Chinese club lijkt identiek aan dat van ADO: een getekend contract, talloze overlegrondes en vergaderingen, meerdere malen uitstel, maar uiteindelijk geen ’pingping’.
pi_148681498
Wat nu als die Chinees inderdaad geen geld blijkt te hebben? Gaat ADO dan failliet of is het zo erg nog niet allemaal...
pi_148700711
Nee, Den Haag heeft positieve cijfers. Enige is dat ze met deze crap selectie blijven zitten en dat vd kallen op zoek moet naar een nieuwe partij die zijn aandelen willen overnemen. En al die gierige zogenaamd Haagse bedrijven willen dat niet.
pi_148710469
ADO definitief in Chinese handen
Van onze Telesportredactie

De kogel is door de kerk: ADO Den Haag is definitief in Chinese handen. Het sportmarketingbedrijf United Vansen, waarmee de club al een klein jaar in gesprek was over de overname van de aandelen, heeft zojuist aan De Telegraaf/Telesport bevestigd dat de miljoenen zijn overgemaakt.

Daarmee is de onderneming van eigenaar Wang Hui de vijfde deadline wel nagekomen. Eerdere deadine strandden vanwege allerlei complicaties bij de overname. Enkele dagen geleden meldde een woordvoereder van Vansen, uit hoofdstad Peking, al dat het geld – ruim 8 miljoen euro - er nu echt zat aan te komen. ,,En vandaag is het allemaal rondgekomen", bevestigt hij.

Directeur Maarten Fontein reist zondag af naar China om de deal officieel te beklinken. Grootaandeelhouder Mark van der Kallen, die de aandelen overdraagt, was nog niet bereikbaar voor commentaar.
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:44:05 #219
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_148710805
Zou het dan echt?
pi_148710914
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:44 schreef Jovatov het volgende:
Zou het dan echt?
Ik ga nergens vanuit...
wie zaait zal oogsten.....
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:49:16 #221
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_148711033
En als het dan inderdaad zo is, hoop ik van top tot teen dat dit dan het einde is van een (veel te lange) soap, en niet het begin van een nieuwe...
pi_148711056
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:36 schreef MonkNL het volgende:
ADO definitief in Chinese handen
Van onze Telesportredactie

De kogel is door de kerk: ADO Den Haag is definitief in Chinese handen. Het sportmarketingbedrijf United Vansen, waarmee de club al een klein jaar in gesprek was over de overname van de aandelen, heeft zojuist aan De Telegraaf/Telesport bevestigd dat de miljoenen zijn overgemaakt.

Daarmee is de onderneming van eigenaar Wang Hui de vijfde deadline wel nagekomen. Eerdere deadine strandden vanwege allerlei complicaties bij de overname. Enkele dagen geleden meldde een woordvoereder van Vansen, uit hoofdstad Peking, al dat het geld – ruim 8 miljoen euro - er nu echt zat aan te komen. ,,En vandaag is het allemaal rondgekomen", bevestigt hij.

Directeur Maarten Fontein reist zondag af naar China om de deal officieel te beklinken. Grootaandeelhouder Mark van der Kallen, die de aandelen overdraagt, was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Proficiat! Nu even de selectie nog snel versterken.
BFF met GGMM
pi_148711200
Pas als de handtekening gezet is en de selectie versterkt kan worden ga ik optimistisch doen
  Forum Admin / PR donderdag 15 januari 2015 @ 14:58:12 #224
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_148711439
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 14:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
Pas als de handtekening gezet is en de selectie versterkt kan worden ga ik optimistisch doen
Weten we eigenlijk wel hoe rijk dat United Vansen nou echt is?
pi_148712371
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')