Klinkt wel goed. Even afwachten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Juventus wil spelers bij ADO Den Haag stallen
http://www.omroepwest.nl/(...)ado-den-haag-stallen
Ben benieuwd, dit klinkt wat betrouwbaarder dan die Chinees die nog moet betalenquote:
Ik maak me daar ook niet erg zorgen om.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben benieuwd, dit klinkt wat betrouwbaarder dan die Chinees die nog moet betalen
Mooie woorden van Maarten. Alles komt goed.quote:Beste ADO Den Haagliefhebbers,
Wij zijn dag in dag uit bezig om onze club te versterken en te verbeteren. Op vele fronten gaat dat al de goede kant op. Een gebied waar ik nog veel mogelijkheden zie is het technische vlak en zodoende heb ik intern geopperd om in de toekomst een full time Technisch Directeur of Manager aan te stellen. Maar voor dit moment gaat onze technische organisatie niet veranderen. Rob Meppelink blijft de dubbelfunctie Hoofd Jeugdopleiding / Technisch Manager voorlopig bekleden. Maar wanneer de financiële situatie het toelaat zouden we graag zien dat hij zich volledig kan gaan focussen op de Jeugdopleiding en de nieuwe accommodatie die in het Zuiderpark gaat verrijzen. Voor jullie duidelijkheid, over zaken als dit ben ik als enig statutair directeur verantwoordelijk. En zo functioneert onze organisatie ook, met de dagelijks leiding in mijn handen en de Raad van Commissarissen en de aandeelhouder op afstand.
Over de nieuwe accommodatie gesproken, dat proces begint nu echt in een stroomversnelling te raken. Maandag hebben we de eerste vergadering gehad van de projectgroep, deze groep staat onder mijn persoonlijke leiding. Hier is een bouwbegeleider benoemd en de start van de verbouwing zal echt snel zichtbaar zijn. Want het gezamenlijke streven is maandag ook geuit, we willen volgend seizoen starten met alle jeugdspelers in de nieuwe accommodatie.
Een andere mooie ontwikkeling is dat Juventus, voor vele van onze supporters een belangrijke zusterclub, met ons de mogelijkheden wil onderzoeken voor een eventuele samenwerking. Zij zoeken een stabiele omgeving voor een aantal talenten en zien in ons een club waar spelers verder zouden kunnen rijpen. Binnenkort zullen we in Turijn verder praten over deze plannen. De overeenkomst is dus nog niet officieel gesloten. Door de contacten van de Heer van der Kallen en mijn persoonlijke contacten met de huidige eigenaar de heer Angnelli zullen alle opties goed onderzocht worden.
Dan als laatste nog het laatste nieuws over de overname door United Vansen. We hebben veelvuldig en goed contact met meneer Wang . Een wijziging in de Chinese regelgeving en twee weken vakantie in heel China hebben ons de laatste weken even opgehouden, maar er wordt nu weer keihard gewerkt om de overname zo snel mogelijk te concretiseren.
Tot zaterdag in Breda, we hopen weer op jullie steun!
Maarten Fontein
Het is superbalen dat je zo genaaid wordt met die rode kaart, compleet overtrokken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:52 schreef Tweek het volgende:
1-1 na die rode kaart en gemiste penalty is een prima resultaat, maar er had meer gehaald moeten worden.
Idem.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:52 schreef Tweek het volgende:
1-1 na die rode kaart en gemiste penalty is een prima resultaat, maar er had meer gehaald moeten worden.
We hadden ook wat mazzel..quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je wordt gewoon weer genaaid door die K* knvb met die rode kaart. Wat een tyfus scheids!
Duel van volgende week wordt wel echt cruciaal voor een eventuele omslag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
We hadden ook wat mazzel..
Die Kramer maakte later een overtreding waar ik zeker van dacht dat we rood zouden krijgen. Slechts geel.
De scheids was gewoon heel erg slecht. Daar hebben we gewoon pech mee.
Aan de andere kant heb ik er veel vertrouwen in. Ik geloof zeker dat het goed gaat komen.
Die scheids pakte ook eerst de rode kaart uit zijn borstzak, dacht inderdaad ook dat het gebeurd was...quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
We hadden ook wat mazzel..
Die Kramer maakte later een overtreding waar ik zeker van dacht dat we rood zouden krijgen. Slechts geel.
Zo en hoeee.... ik had mijn auto geparkeerd vlakbij de tramhaltequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 08:37 schreef MonkNL het volgende:
Wat een regen gisteren, was zeiknat toen ik thuis kwam.. Maar heb ik er wel voor over, was niet best maar toch die 3 pnt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |