jij ook nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij niet veel te willen.
Ja en? Bezint eer ge begint hè.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag man.
Het verschil tussen België en Libanon is een stuk groter dan tussen Nederland en de VS. Volgens mij heb je in Libanon ook erg weinig zekerheden om op terug te vallen als je besluit terug te keren.
Die man heeft hulp nodig, dat zeker. Maar ik denk dan wel eerder aan psychologische hulp dan aan een werkvergunning.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een wanhoop kent die ik niemand toewens.
Aan de andere kant haalt de overheid ze ook binnen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat doet de overheid al, wat is jouw smoes om niet achter je woorden te staan?
En zij hebben er niks aan gedaan aanspraak te mAken op ons "geluk". Je punt?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel. Kan alleen niet tegen die onterechte houding van het is mijn land blabla. Je hebt er godverdomme niks aan gedaan om dit geluk te hebben.
Drogredenering. Ik heb er ook niets aan gedaan dat Libanon hem niet beviel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel. Kan alleen niet tegen die onterechte houding van het is mijn land blabla. Je hebt er godverdomme niks aan gedaan om dit geluk te hebben.
Illegalen worden niet binnengehaald.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Aan de andere kant haalt de overheid ze ook binnen.
Waar gaat dit over?
is dat een feit of gewoon een vooroordeel over gelukzoekersquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zij hebben er niks aan gedaan aanspraak te mAken op ons "geluk". Je punt?
Zij hebben net zoveel recht als jij en ik op een goed leven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En zij hebben er niks aan gedaan aanspraak te mAken op ons "geluk". Je punt?
Vanwaar die asielzoekers centra dan ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Illegalen worden niet binnengehaald.
Wat was mijn krankzinnige plan dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gelukkig lijkt het beleid wel meer op wat ik zou willen dan op jouw krankzinnige plannen.
De grenzen wijd open voor iedereen die zegt "ik wil werk" en iedereen die niet wil werken, maar wel de zielepiet uit wil hangen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat was mijn krankzinnige plan dan?
Waar heb ik dat gezegd? Ik reageerde op de in de fik steken reactie van die tokkie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
De grenzen wijd open voor iedereen die zegt "ik wil werk" en iedereen die niet wil werken, maar wel de zielepiet uit wil hangen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Die man heeft hulp nodig, dat zeker. Maar ik denk dan wel eerder aan psychologische hulp dan aan een werkvergunning.
Waarom moeten ze dat "recht" HIER dan komen uitoefenen ? Het leven is oneerlijk, wen er maar aan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zij hebben net zoveel recht als jij en ik op een goed leven.
Wij hebben het GELUK gehad dat we hier geboren zijn en niet daar.
Of jij went er maar aan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dat "recht" HIER dan komen uitoefenen ? Het leven is oneerlijk, wen er maar aan.
Dat is een bewezen onjuistheid en een vooroordeel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:02 schreef Re het volgende:
[..]
is dat een feit of gewoon een vooroordeel over gelukzoekers
Dat zijn centra die actief asielzoekers ophalen met vliegtuigen en boten? Neger wat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vanwaar die asielzoekers centra dan ?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat zijn centra die actief asielzoekers ophalen met vliegtuigen en boten? Neger wat?
Dat geef je op mijn reactie dat dit soort mensen uitgezet moeten worden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik reageerde op de in de fik steken reactie van die tokkie.
Dat staat gelijk aan alle grenzen open ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat geef je op mijn reactie dat dit soort mensen uitgezet moeten worden.
Nee trol.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Jij claimt dat Nederland illegalen binnen haalt. Onderbouw, of neem je woorden terug.
In jouw hoofd wel ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat staat gelijk aan alle grenzen open ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |