Portemonnee ook lekker thuis laten, voor je het weet ben je hem kwijt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag stylo graag, maar als ik hem ooit zou meeten zou ik mooi geen horloge dragen.
Ik kon ook amper het verschil zien tussen marokkanen, turken en koerden. Allemaal zelfde laken een pak. Het is dat Koerden vaak nog rondlopen in shirtjes met een Koerdische tekst er op.
Daar zou een permaban op moeten staan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als dit saai word ga ik Titanic plaatjes posten. Ik weet dat iedereen dat heel leuk vindt.
Waarom?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Jos van Rey in de studioPrachtig !
Nee Jan het is de TI-TA-NIKquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als dit saai word ga ik Titanic plaatjes posten. Ik weet dat iedereen dat heel leuk vindt.
Ha, nu kunnen we via via alors' haar Facebook achterhalen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe dat ook alleen maar op Specularium te plagen, irl woon ik samen met Jelle Boersma uit Tytsjerksteradiel.
Telefoons, alles pikken ze mee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Portemonnee ook lekker thuis laten, voor je het weet ben je hem kwijt.
Ze zijn wel heel erg trots op hun land inderdaad. Ik heb het nog steeds niet kunnen vinden in de grote Bosatlas.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zou een permaban op moeten staan.
Ik heb het van horen zeggen, maar dat lijkt me betrouwbaar genoeg.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat wel eens gebeurd ja?
Een wat? Dat kenne we iet in Kattuk.quote:
Toch had hij niet hoeven te sterven ik bedoel dat stuk hout was toch groot genoeg voor hun allebeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |