quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
ManiIk miste jouw nuancerende woorden al.
Als het over Koerden gaat word ik wat emotioneel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk nou uit met dit soort taalgebruik, dit valt slecht bij Opa Snikkelbaard of hoe heet die gozer.
Mijn mening - door Specsavers verketterd - is dat het programma in z'n huidige vorm beter verplaatst kan worden naar Nederland 2. Daar past het qua profiel perfect. Een andere optie is op Nederland 1 laten, maar dan laagdrempeliger maken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik hoorde een interview bij BNR over een boek van een redactrice van Pauw 'De slag om de gast'. Ze gaf aan hoe veel moeite ze doet voor een gast. Bijvoorbeeld Diederik Stapel. Over de kijkcijfers zei ze dat elk programma laag start. Dat ze het goede afleveringen vindt. En ze dacht dat de kijker liever iets luchtigs wil, maar dat ze gewoon zo doorgaan. Een beetje te positief, maar je kan natuurlijk niet de hand bijten die je voedt.
Ben je verliefd op een mooie Koerd?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Als het over Koerden gaat word ik wat emotioneel.
De wereld staat in brand en jij hebt het over Nederland 2 en shit. Doe even normaal wil je.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn mening - door Specsavers verketterd - is dat het programma in z'n huidige vorm beter verplaatst kan worden naar Nederland 2. Daar past het qua profiel perfect. Een andere optie is op Nederland 1 laten, maar dan laagdrempeliger maken.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je verliefd op een mooie Koerd?
Specsavers. Hahahaha.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijn mening - door Specsavers verketterd - is dat het programma in z'n huidige vorm beter verplaatst kan worden naar Nederland 2. Daar past het qua profiel perfect. Een andere optie is op Nederland 1 laten, maar dan laagdrempeliger maken.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Turken hebben massaal duiven op de Dam vermoord, ze koerden teveel.
Mooie Koerdenquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je verliefd op een mooie Koerd?
De wereld staat in brand? In menig NWS-topic wordt me steeds weer verzekerd dat er eigenlijk niks aan de hand is. Iemand die oppert dat de Derde Wereldoorlog is begonnen of zich anders toch wel begint af te tekenen, wordt weggehoond.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De wereld staat in brand en jij hebt het over Nederland 2 en shit. Doe even normaal wil je.
Welk volk niet in het Midden-Oosten?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Koerden hebben allemaal een grote neus, is dat je wel eens opgevallen?![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik had het idee om teksten van Gijp over die beelden van Haaksbergen te monteren, maar dat leek me toch iets té ongepast.
Je hoeft niet te schreeuwen. :Squote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
HOU GEWOON OP OVER DIE MONSTERTRUCKS!
Heel de regio heeft ook van die lange tenen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n fijne hipsterbaard. Lukt me niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel jaloers op de baardgroei van de koerden.
Dat wil ik ook.
Ik hoop dat je een man bent.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel jaloers op de baardgroei van de koerden.
Dat wil ik ook.
Hans Hans kijk nou wattie doet, kijk nou wattie doet, ho ho hohHOHOHO HAHAHAHAH!quote:
Ik had het niet over een snor.quote:
Nee, ik ook nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n fijne hipsterbaard. Lukt me niet.
Nee joh. Monstertrucks willen we.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Veel onderwerpen in Pauw, ik vind dat hij best een hele uitzending aan IS, de Koerden, Kolbani etc. kan besteden.
Inderdaad. Achterhaald onderwerp. Je zet mensen vlakbij zo'n gevaarte achter een hekje en dan vind je het gek dat het een keer misgaat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
HOU GEWOON OP OVER DIE MONSTERTRUCKS!
Dat zei Gijp toch over Heeinz die haxball speelt?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hans Hans kijk nou wattie doet, kijk nou wattie doet, ho ho hohHOHOHO HAHAHAHAH!
Daarom tapete ik me ook altijd in René.
Ja maar ook over Haaksbergen, volgens mij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei Gijp toch over Heeinz die haxball speelt?
Dat is mij nog niet opgevallen, maar zo goed ken ik Koerden dan ook niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heel de regio heeft ook van die lange tenen.
Jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik kom uit zo'n provinciaal dorp, als je daar een Koerd zag belde je direct de krant!quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is mij nog niet opgevallen, maar zo goed ken ik Koerden dan ook niet.
Wat heb jij met allochtone jongens? Stelletje criminelen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
JaIk ga denk ik toch maar voor een Marokkaantje, met zo'n BMW.
En terecht, die Koerden zijn best zeldzaam.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom uit zo'n provinciaal dorp, als je daar een Koerd zag belde je direct de krant!
Wat is dat precies, poldernederlands? Lijkt dat op het Gooische accent?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Belangraik. Verschrikkelijk, dat Poldernederlands
Dit zou op Nederland 2 nooit gebeuren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
En als je niet wilt dat er over de schuldvraag wordt gesproken, terwijl er morgen nog begrafenissen zijn, waarom ga je dan bij Pauw aan tafel zitten? Had dat dan later deze week gedaan.
Ik mag stylo graag, maar als ik hem ooit zou meeten zou ik mooi geen horloge dragen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heb jij met allochtone jongens? Stelletje criminelen.Ga lekker voor een Friese boer.
[..]
En terecht, die Koerden zijn best zeldzaam.
Ik doe dat ook alleen maar op Specularium te plagen, irl woon ik samen met Jelle Boersma uit Tytsjerksteradiel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat heb jij met allochtone jongens? Stelletje criminelen.Ga lekker voor een Friese boer.
Zijn complete websites over volgeschreven. Zie o.a. http://nl.wikipedia.org/wiki/Poldernederlandsquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is dat precies, poldernederlands? Lijkt dat op het Gooische accent?
Volendams!quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zijn complete websites over volgeschreven. Zie o.a. http://nl.wikipedia.org/wiki/Poldernederlands
Kenmerkend is dat de ij-klank als "ai" wordt uitgesproken.
Een advocaat die de waarheid spreekt. Wat fijn.quote:
Bij afwezigheid van de NWS-ster-mod himself, zal ik dan maar even de verwachte reactie op deze uitspraak geven. Hier komt -ie:quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe dat ook alleen maar op Specularium te plagen, irl woon ik samen met Jelle Boersma uit Tytsjerksteradiel.
twitter:IvarLingen twitterde op maandag 06-10-2014 om 23:01:44Koerden die ik heb gesproken, wisten pas twintig minuten van tevoren dat de betoging zou plaatsvinden. reageer retweet
twitter:IvarLingen twitterde op maandag 06-10-2014 om 23:19:32De Koerden die zich hadden verschanst in de hal van Tweede Kamer, komen nu een voor een naar buiten. reageer retweet
Portemonnee ook lekker thuis laten, voor je het weet ben je hem kwijt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mag stylo graag, maar als ik hem ooit zou meeten zou ik mooi geen horloge dragen.
Ik kon ook amper het verschil zien tussen marokkanen, turken en koerden. Allemaal zelfde laken een pak. Het is dat Koerden vaak nog rondlopen in shirtjes met een Koerdische tekst er op.
Daar zou een permaban op moeten staan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als dit saai word ga ik Titanic plaatjes posten. Ik weet dat iedereen dat heel leuk vindt.
Waarom?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Jos van Rey in de studioPrachtig !
Nee Jan het is de TI-TA-NIKquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als dit saai word ga ik Titanic plaatjes posten. Ik weet dat iedereen dat heel leuk vindt.
Ha, nu kunnen we via via alors' haar Facebook achterhalen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doe dat ook alleen maar op Specularium te plagen, irl woon ik samen met Jelle Boersma uit Tytsjerksteradiel.
Telefoons, alles pikken ze mee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Portemonnee ook lekker thuis laten, voor je het weet ben je hem kwijt.
Ze zijn wel heel erg trots op hun land inderdaad. Ik heb het nog steeds niet kunnen vinden in de grote Bosatlas.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zou een permaban op moeten staan.
Ik heb het van horen zeggen, maar dat lijkt me betrouwbaar genoeg.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat wel eens gebeurd ja?
Een wat? Dat kenne we iet in Kattuk.quote:
Toch had hij niet hoeven te sterven ik bedoel dat stuk hout was toch groot genoeg voor hun allebeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |