Je hoeft niet te schreeuwen. :Squote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
HOU GEWOON OP OVER DIE MONSTERTRUCKS!
Heel de regio heeft ook van die lange tenen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Koerden hebben allemaal een grote neus, is dat je wel eens opgevallen?![]()
Ik wil ook zo'n fijne hipsterbaard. Lukt me niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel jaloers op de baardgroei van de koerden.
Dat wil ik ook.
Ik hoop dat je een man bent.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben wel jaloers op de baardgroei van de koerden.
Dat wil ik ook.
Hans Hans kijk nou wattie doet, kijk nou wattie doet, ho ho hohHOHOHO HAHAHAHAH!quote:
Ik had het niet over een snor.quote:
Nee, ik ook nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n fijne hipsterbaard. Lukt me niet.
Nee joh. Monstertrucks willen we.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef luxerobots het volgende:
Veel onderwerpen in Pauw, ik vind dat hij best een hele uitzending aan IS, de Koerden, Kolbani etc. kan besteden.
Inderdaad. Achterhaald onderwerp. Je zet mensen vlakbij zo'n gevaarte achter een hekje en dan vind je het gek dat het een keer misgaat.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
HOU GEWOON OP OVER DIE MONSTERTRUCKS!
Dat zei Gijp toch over Heeinz die haxball speelt?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hans Hans kijk nou wattie doet, kijk nou wattie doet, ho ho hohHOHOHO HAHAHAHAH!
Daarom tapete ik me ook altijd in René.
Ja maar ook over Haaksbergen, volgens mij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei Gijp toch over Heeinz die haxball speelt?
Dat is mij nog niet opgevallen, maar zo goed ken ik Koerden dan ook niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heel de regio heeft ook van die lange tenen.
Jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Koerden hebben allemaal een grote neus, is dat je wel eens opgevallen?![]()
Ik kom uit zo'n provinciaal dorp, als je daar een Koerd zag belde je direct de krant!quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is mij nog niet opgevallen, maar zo goed ken ik Koerden dan ook niet.
Wat heb jij met allochtone jongens? Stelletje criminelen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
JaIk ga denk ik toch maar voor een Marokkaantje, met zo'n BMW.
En terecht, die Koerden zijn best zeldzaam.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kom uit zo'n provinciaal dorp, als je daar een Koerd zag belde je direct de krant!
Wat is dat precies, poldernederlands? Lijkt dat op het Gooische accent?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
Belangraik. Verschrikkelijk, dat Poldernederlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |