Hij heet eigenlijk Gurbe Douwsma, maar goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ha, nu kunnen we via via alors' haar Facebook achterhalen.
http://vocaroo.comquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een wat? Dat kenne we iet in Kattuk.
Ik heb het ook maar van horen zeggen hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het van horen zeggen, maar dat lijkt me betrouwbaar genoeg.
Hij spoelde toch gewoon weer aan bij inceptionquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Toch had hij niet hoeven te sterven ik bedoel dat stuk hout was toch groot genoeg voor hun allebei
Wehnou klant, alles wel? Mot je nog een citertje?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het tokkie accent van de bollenstreek, ik heb nog nooit zoiets lelijks gehoord.
Elke dag CDs van Syb van der Ploeg draaien, mooi leven ga jij tegemoetquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heet eigenlijk Gurbe Douwsma, maar goed.
en waarom gooide die oude vrouw dat juweel in het water???quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:29 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij spoelde toch gewoon weer aan bij inception
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke dag CDs van Syb van der Ploeg draaien, mooi leven ga jij tegemoet
Hart van mijn gevoel is mooier.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wehnou klant, alles wel? Mot je nog een citertje?
Never let go Evertjan, never let go.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Toch had hij niet hoeven te sterven ik bedoel dat stuk hout was toch groot genoeg voor hun allebei
Een cidertje?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wehnou klant, alles wel? Mot je nog een citertje?
Ik denk dat deze het wel overleefdquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:31 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Het lijkt wel Fortuyn: Als mij iets gebeurt!...
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Never let go Evertjan, never let go.
Hier, een stukje van de dorpshomo.quote:
bewijs van voldoende dusquote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keihard door de speakers van je boerderij!
Dit is geen antwoord op de vraag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier, een stukje van de dorpshomo.
Mijn gaydar slaat op tilt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Keihard door de speakers van je boerderij!
moet je nagaan hoe erg zijn kinderen zijn gepest op school. VVD-kinderen werden altijd gepest en nagewezen. Je kon beter in de 40-45 een NSB kind zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:32 schreef Be-Smart het volgende:
40/50 jaar lid van de VVD vind ik eigenlijk op zich al een hele goede reden om iemand flink achter de broek te zitten en dan heel lang op te bergen.
Helaas leven we in een land waar je een lintje krijgt als je zo lang lid bent van een politieke partij. Het is dat de PVV nog niet zo lang bestaat en geen leden heeft, zou wel willen weten of PVV'ers ook een lintje zouden krijgen van de koning na zoveel jaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:32 schreef Be-Smart het volgende:
40/50 jaar lid van de VVD vind ik eigenlijk op zich al een hele goede reden om iemand flink achter de broek te zitten en dan heel lang op te bergen.
Het is een eufemisme voor cocaļne johannes.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar daar zit helemaal geen alcohol in.
Heb je iets tegen Miguel en mij?quote:
Helemaal niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een eufemisme voor cocaļne johannes.
Je krijgt een lintje als je inde kamer gezeten hebt (zelfs PVV'ers), niet als je lid bent geweest van een poltieke partij. Deze calimero opmerking is dus weer eens busted.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Helaas leven we in een land waar je een lintje krijgt als je zo lang lid bent van een politieke partij. Het is dat de PVV nog niet zo lang bestaat en geen leden heeft, zou wel willen weten of PVV'ers ook een lintje zouden krijgen van de koning na zoveel jaar.
Wat een gelul.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Helaas leven we in een land waar je een lintje krijgt als je zo lang lid bent van een politieke partij. Het is dat de PVV nog niet zo lang bestaat en geen leden heeft, zou wel willen weten of PVV'ers ook een lintje zouden krijgen van de koning na zoveel jaar.
Niks mis meequote:Op maandag 6 oktober 2014 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind ik ookZal wel door mijn Friese roots komen.
Het is wat het is. Ik ben opgevoed met goed is goed en fout is fout.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
XTC?
Dan snap ik het eufemisme niet helemaal.
Ok, maar het geldt niet alleen voor de Tweede-Kamer, ook voor de gemeenten. En aangezien er honderden gemeenten zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:36 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Je krijgt een lintje als je inde kamer gezeten hebt (zelfs PVV'ers), niet als je lid bent geweest van een poltieke partij. Deze calimero opmerking is dus weer eens busted.
Wat vind je van Matt Andersen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Prachtig nummertje van Twarres
She couldn't laugh vind ik persoonlijk ook zeer sterk
Ze hebben wel meer leuke nummers eigenlijk, maar het zit nog steeds in het verdomhoekje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Prachtig nummertje van Twarres
She couldn't laugh vind ik persoonlijk ook zeer sterk
Ik ken alleen Broken manquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van Matt Andersen?
Wist niet eens dat ze nog steeds actief zijn eigenlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer leuke nummers eigenlijk, maar het zit nog steeds in het verdomhoekje.
Die jongen is al wel uit De Kast toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet eens dat ze nog steeds actief zijn eigenlijk.
Die man snapte hem nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:39 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Wat zei Pauw nog? Iets over de kijkers? Kijkcijfers?
Hij had vandaag een topoptreden bij VI. Hij slaapt ook bij Johan Derksen thuis dus dat is sowieso een topshow.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ken alleen Broken man
Ik moet me er eigenlijk een keertje in verdiepen
Van Rey vroeg Pauw of hij zeker wist dat hij niet wordt afgetapt. Pauw zei toen: "Ik weet zelfs niet eens zeker of ik nog wel kijkers heb."quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:39 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Wat zei Pauw nog? Iets over de kijkers? Kijkcijfers?
Arjen Lubach?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die jongen is al wel uit De Kast toch?
Haha, baasjequote:Op maandag 6 oktober 2014 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van Rey vroeg Pauw of hij zeker wist dat hij niet wordt afgetapt. Pauw zei toen: "Ik weet zelfs niet eens zeker of ik nog wel kijkers heb."
http://www.dumpert.nl/med(...)formule_1_japan.htmlquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat er helemaal geen beelden zijn van die Bianchi crash.
Ik kan hem van de week wel opzoeken op Spotifyquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had vandaag een topoptreden bij VI. Hij slaapt ook bij Johan Derksen thuis dus dat is sowieso een topshow.
http://www.truenorthrecords.com/album/845
Hier kan je naar zijn laatste album luisteren.
Dat zou in principe kunnen. Of het is iemand die oprecht vecht tegen het onrecht dat hem wordt aangedaan. Is D66 niet van de privacy, trouwens?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Iemand die door zijn eigen hoogmoed paranoide is geworden
Jezus die gast is hartstikke dood.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)formule_1_japan.html
Ik vond het gesprek helemaal niet zo boeiend. Weinig feiten. Maar wel interessant hoe ver de opsporingsdiensten gaan met het tappen. Net als de Roy van Zuydewijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zou in principe kunnen. Of het is iemand die oprecht vecht tegen het onrecht dat hem wordt aangedaan. Is D66 niet van de privacy, trouwens?
Wil je een beetje op je taal letten? Alsjeblieft dankjewel.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Is er eindelijk een boeiend gesprek waar veel meer uit te halen valt, gaan ze praten over Formule-1, om te concluderen dat er ongelukken kunnen gebeuren als je heel hard rondjes gaat rijden op een parcours.
Hij is je aan het trollen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wil je een beetje op je taal letten? Alsjeblieft dankjewel.
Vind je Formule 1 geen leuke sport?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
Is er eindelijk een boeiend gesprek waar veel meer uit te halen valt, gaan ze praten over Formule-1, om te concluderen dat er ongelukken kunnen gebeuren als je heel hard rondjes gaat rijden op een parcours.
Het gaat wel. Als je veel geld hebt, ben je flink in het voordeel. Er zijn ergere sporten, dat sowieso, maar ik kijk liever naar teamsporten of individuele sporten waarbij mensen een gelijke uitgangspositie hebben. Ieder z'n ding hč?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind je Formule 1 geen leuke sport?
Dat circuit komt er.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:46 schreef Evertjan het volgende:
Thijs Zonneveld zou het onverantwoord vinden om Formule 1 rijders zo hard te laten rijden over dit circuit.
Dit is een andere crash johannes.quote:
Ik vind badminton ook erg leuk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat wel. Als je veel geld hebt, ben je flink in het voordeel. Er zijn ergere sporten, dat sowieso, maar ik kijk liever naar teamsporten of individuele sporten waarbij mensen een gelijke uitgangspositie hebben. Ieder z'n ding hč?
Geen idee. Albers heeft zichzelf tenminste nog onvergetelijk gemaakt door de tankslang te vergeten. Dit blijft echt een nobuddie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:46 schreef marcodej het volgende:
Die Robert, heeft ie weleens punten gepakt, of kon hij er ook niks van?
Doornbos was best goed bij indycar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Geen idee. Albers heeft zichzelf tenminste nog onvergetelijk gemaakt door de tankslang te vergeten. Dit blijft echt een nobuddie.
Karel Aalbers inderdaad, mooie man was dat. Bleek later dat hij nog niet eens zijn rijbewijs had.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Geen idee. Albers heeft zichzelf tenminste nog onvergetelijk gemaakt door de tankslang te vergeten. Dit blijft echt een nobuddie.
hij is nu toch teambaas bij Caterham?quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
niet meerquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij is nu toch teambaas bij Caterham?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |