https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Als je een spiegel voor je houdt, en daar doorheen ondersteboven naar de grafiek kijkt is het lang niet zo ergquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:57 schreef roislecxe het volgende:
Zo, een beetje positiviteit erin gooien dan maar
Preciesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je een spiegel voor je houdt, en daar doorheen ondersteboven naar de grafiek kijkt is het lang niet zo erg
Zieje, to the moon!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:04 schreef DaMart het volgende:
Een stijging van 1916 naar 1955.
En zo'n verrijking van het verhaal, die 39 extra woorden.
niks nieuws dus, tenzij die bagger het nieuws van de dag was. Ik hoop het toch echt niet. Dom dommer domst.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:26 schreef roislecxe het volgende:
Stomme nieuwe Fok. Staat elke keer dat er een nieuwe reactie is bovenin m'n chromescherm. Kijk ik, is er niks.
En die FP is helemaal erg, moet gewoon naar nu.nl enzo om het nieuws vd dag te vinden
Het Engels is te goed voor een Nigeiaanse scam. Desondanks denk ik dat die site binnen een week weer offline isquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:19 schreef Joosie200 het volgende:
https://localbitcoins.com(...)rnational-wire-swift
De nieuwste Nigeriaanse scam?Je voordoen als investeringsvehikel van een of andere dude, 506 dollar per bitcoin willen betalen en dat overmaken via SWIFT overschrijving per bank. Zou toch een arbitrage van jewelste zijn om nu rechtstreeks van Bitonic te kopen en dat voor 506 dollar door te schuiven
Maar if it sounds too good to be true, it probably is. Plus ik heb niks meer te verkopen
Iedereen kan wel zeggen voor x dollar y btc te willen, maar wie zegt dat het geld arriveert en de koper er niet van door is met je verkochte en vrijgegeven BTC?Plus makkelijk vehikel juist om zwart geld wit te wassen zo, zij krijgen legit BTC, jij bent opgescheept met zwart geld, heb je toch wat leuks uit te leggen aan de belastingdienst hoe je in 1 klap x dollar/euro op je bankrekening erbij hebt
Wat een beetje googlen oplevert: in Florida zijn er politielui mee bezig gegaan om witwassers in de kraag te vatten > met succes via die site + die lui zijn ervoor veroordeeld. En op reddit lees ik dit: http://www.reddit.com/r/B(...)_from_localbitcoins/quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het Engels is te goed voor een Nigeiaanse scam. Desondanks denk ik dat die site binnen een week weer offline is
Wat in je vorige post stond. Als het te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat 99% vd tijd ook zo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wat een beetje googlen oplevert: in Florida zijn er politielui mee bezig gegaan om witwassers in de kraag te vatten > met succes via die site + die lui zijn ervoor veroordeeld. En op reddit lees ik dit: http://www.reddit.com/r/B(...)_from_localbitcoins/
Ja, van tig maanden terug. Maar hey: tekenen aan de wand en zulks.. skippen maar en niet de neiging krijgen om opnieuw geld terug te pompen in BTC. Morgenochtend staat ie vast op $330 280
Lees dan ook de naam van die special agent: Ponzi (scheme vast)twitter:_digit_ twitterde op dinsdag 11-02-2014 om 03:22:50Detective Arias - how to turn a #bitcoin #trader into a criminal/headline news http://t.co/K9jSubp7FH #miami #corrupt #police #localbitcoins reageer retweet
Eens, trustenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:40 schreef roislecxe het volgende:
Bedtijd. Ik geloof het allemaal wel weer.
Ik zei toch al dat we ze binnenkort weer voor een euro per stuk kunnen kopenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:33 schreef roislecxe het volgende:
BTC nadert zo toch vlot de 100.
Begin september was het nog 600. Begin oktober nog maar 350.
Precies, hangt er maar net vanaf wanneer je ingestapt bent. Early adaptors hebben het meeste profijt (en waarschijnlijk ook allang uitgecashed trouwens) kunnen hebben van BTCquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:08 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
als je dat een jaar geleden in oktober hebt gedaan heb je 300% winst.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:33 schreef roislecxe het volgende:
BTC nadert zo toch vlot de 100.
Begin september was het nog 600. Begin oktober nog maar 350.
Gewoon tegenovergesteld aan vorig jaar.. in december happy hourquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat we ze binnenkort weer voor een euro per stuk kunnen kopen![]()
.
Eigenlij is het zon gek idee niet om wat euros naar btc-e te brengen en een buyorder op te stellen op 105 ofzo. Zo'n piek omlaag is al meerdere keren geweest.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat we ze binnenkort weer voor een euro per stuk kunnen kopen![]()
.
Klopt.. maar BTC-e is toch best shady toch? Wil er graag wat geld parkeren voor een buy op 309 o.i.d. Moet te halen zijn binnen nu en een weekquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eigenlij is het zon gek idee niet om wat euros naar btc-e te brengen en een buyorder op te stellen op 105 ofzo. Zo'n piek omlaag is al meerdere keren geweest.
Niks mis met BTC-e voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt.. maar BTC-e is toch best shady toch? Wil er graag wat geld parkeren voor een buy op 309 o.i.d. Moet te halen zijn binnen nu en een week
Maar die loopt niet meer synchroon aan de BTC. Is die niet echt stervende?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:19 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Litecoin staat ook op een mooie prijs rond de 3 euro. koopje
met een 24h volume van meer dan 2 miljoen dollar is ltc nog niet echt stervende denk ik. erg populair in china.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar die loopt niet meer synchroon aan de BTC. Is die niet echt stervende?
Binnen nu en een week? Das wel erg positief. Maak er maar 24uur van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt.. maar BTC-e is toch best shady toch? Wil er graag wat geld parkeren voor een buy op 309 o.i.d. Moet te halen zijn binnen nu en een week
Mijn 72¤quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:09 schreef roislecxe het volgende:
Haha het gaat vannacht echt onder de 300
Echt hequote:
Mja, aan stoptober doe ik ook niet mee dus aan mooncember ook niet.quote:
In euro's staat hij er al onderquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:09 schreef roislecxe het volgende:
Haha het gaat vannacht echt onder de 300
Misschien morgen, maar sowieso is dat het volgende station.
De grafiek van precies een jaar geledenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja, aan stoptober doe ik ook niet mee dus aan mooncember ook niet.
Zie de moon schijnt door de bomen hooguit.
Echt hèquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Binnen nu en een week? Das wel erg positief. Maak er maar 24uur van.
Denk jequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Ach, ooit heb ik mijn 72¤ weer terug, al wordt het 2016
Dat kan laaaaaaagerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:34 schreef DaMart het volgende:
Ik trek mijn voornemen om onder de 310 BTC te kopen, trouwens in hoor.
Ik wacht wel op onder de 200 euro.
Dan is een koers van 150$ genoegquote:
In 2016 denk je: Had ik maar voor 72 euro aan hasj gekocht, dan had ik er nog wat aan gehadquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is een koers van 150$ genoeg
Maar technisch gezien heb ik niet n bitcoin zelf geïnvesteerd, maar heb ik die hashes gekocht voor 70¤
Je hebt er iig meer lol aanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In 2016 denk je: Had ik maar voor 72 euro aan hasj gekocht, dan had ik er nog wat aan gehad
Fixedquote:
Ik zit nog met 1.6btc mee te hopen dat ie maar lekker daaltquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan hij strakt weer 120$ naar beneden.
Ik heb 0,25 BTC en ik vind het wel best eigenlijk... zal ooit wel weer gaan stijgen en nu kan ik die 100 euro ook niet aan cola en chips bestedenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit nog met 1.6btc mee te hopen dat ie maar lekker daalt
Eigenlijk wel triest.
Nah ik wacht nog even tot ze voor 150 van de hand gaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:55 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Net een hele btc gekocht voor 280e, koopje
als ie zover daalt koop ik er nog een paar bijquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nah ik wacht nog even tot ze voor 150 van de hand gaan
Nog even 2 weekjes geduld.
Beter eigenlijk wel ja... over 4 maanden zit ik weer te janken dat ik 'toen niet gekocht had'quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:58 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
als ie zover daalt koop ik er nog een paar bij
Dat dacht ik toen ik op 400$ kochtquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Beter eigenlijk wel ja... over 4 maanden zit ik weer te janken dat ik 'toen niet gekocht had'
op de logaritmische kaart gaan we nog steeds naar de moon.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nu met een logaritmische kaart
Daarom heb ik nog vertrouwenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:05 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
op de logaritmische kaart gaan we nog steeds naar de moon.
paar maanden idd. maar we zijn op dit moment nog niet onder de oude top van 260 dus ik heb nog hoopquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:16 schreef Nattekat het volgende:
Wacht... Dit is een hele oude screenshot
Jup.. maar zoals je zelf al zegtquote:
Dus...quote:
How low can you go? Can you dig it so low? How low can you go? Down she goes!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:34 schreef DaMart het volgende:
Ik trek mijn voornemen om onder de 310 BTC te kopen, trouwens in hoor.
Ik wacht wel op onder de 200 euro.
twitter:smokin35 twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 20:01:46Phew, good thing I didnt buy that government auction $BTC. Kudos to the USA for knowing when to dump! reageer retweet
twitter:TuurDemeester twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 22:38:52Bitcoin: 6% spread between BTC-E ($312) and Huobi ($333). More bidding in China for the moment... reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:41 schreef Tourniquet het volgende:
De Chinezen willen niet lager dan 2000 Yuan.twitter:TuurDemeester twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 22:38:52Bitcoin: 6% spread between BTC-E ($312) and Huobi ($333). More bidding in China for the moment... reageer retweet
Wie het weet mag het zeggen. Ben benieuwd hoeveel stop losses getriggerd wordenquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:32 schreef roislecxe het volgende:
De 300 breekt nog wel vandaag denk. Benieuwd waar dan de bodem ligt
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:54 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
als ie naar 200e gaat koop ik er nog n paar bij.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:55 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Net een hele btc gekocht voor 280e, koopje
Bitfinex ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:00 schreef Tourniquet het volgende:
$300 gebroken op BTC-e en op Bitfinex.
Ben benieuwd when it kicks inquote:soon real panic will start to set in. your going to see massive amounts of bitcoin days destroyed as the old whales want to take whatever cash is left to take.
meer ltc volume dan totaal bestaande ltcsquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:13 schreef Tourniquet het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_and_the_fractional/
~/Library/Application Support/MultiBit/quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
weet iemand in welke map de wallet van multibit staat (osx)? ik kan de map die hij aangeeft niet vinden.
Hoort dat niet gewoon in de map te staan die je geunzipped hebt? Per altcoin is er toch maar 1 map?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
weet iemand in welke map de wallet van multibit staat (osx)? ik kan de map die hij aangeeft niet vinden.
hoe komt ik hier? vind osx soms heel onhandigquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:26 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
~/Library/Application Support/MultiBit/
staat ie nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoort dat niet gewoon in de map te staan die je geunzipped hebt? Per altcoin is er toch maar 1 map?
Gewoon in de Finder. Go / Go To Folder... en dan die locatie copy/pasten. De Library-map van je homefolder staat standaard hidden (wordt wel zichtbaar in het "Go" menu met alt ingedrukt), misschien kun je 'm daardoor niet vinden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:29 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
hoe komt ik hier? vind osx soms heel onhandig
thnx! nooit geweten dat je zo een folder moest zoekenquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gewoon in de Finder. Go / Go To Folder... en dan die locatie copy/pasten. De Library-map van je homefolder staat standaard hidden (wordt wel zichtbaar in het "Go" menu met alt ingedrukt), misschien kun je 'm daardoor niet vinden.
reden #3: de dollar gaat moon momenteel. Andere commodities gaan ook slecht nu.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:11 schreef Joosie200 het volgende:
Mogelijke reden #2: Rusland doet elke vorm wat ook in de buurt komt van BTC in de ban en laat je strafrechtelijk vervolgen om ook maar iets met crypto's te doen (aanbieden, handelen in of hebben van)
Jup ook dat. Dat maakt het shoppen voor een Chinese smartphone ook niet echt leuk nu tov maanden terugquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:40 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
reden #3: de dollar gaat moon momenteel. Andere commodities gaan ook slecht nu.
[ afbeelding ]
Maar vooral dit nu. Bovendien trok ie vannacht na de 309 ook even aan tot 335. Dus dit is wat die youtube vid zei parabolic rise. Neerwaardse trend die even gebroken lijkt te worden, maar toch niet doorzet want sinds 335 terug naar 295. Rinse and repeat, dit is nog lang niet over.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:20 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
dit wordt geen sub300, strax gewoon weer moon en iedereen klagen dat ze niet meer hebben gekocht.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup ook dat. Dat maakt het shoppen voor een Chinese smartphone ook niet echt leuk nu tov maanden terug
[..]
Maar vooral dit nu. Bovendien trok ie vannacht na de 309 ook even aan tot 335. Dus dit is wat die youtube vid zei parabolic rise.
Laat ze maar komen met hun bitcoins voor dumpprijzen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
grote wallets zijn aan t dumpen?
https://www.reddit.com/r/(...)c_on_the_move_early/
denk dat ik een paar buy orders zet van 150$, als ie crashed gaat ie waarschijnlijk ook snel weer omhoog.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:26 schreef Mender het volgende:
[..]
Laat ze maar komen met hun bitcoins voor dumpprijzen.
Ik vraag me serieus af of we dat binnenkort niet zeggen over 1 dollar...quote:
zou best jammer zijn als bitcoin dood gaat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af of we dat binnenkort niet zeggen over 1 dollar...
"Had ik maar verkocht toen het nog 1 dollar waard was in plaats van die 10 dollarcent nu".
Eens... maar elke keer als je denkt dat de bodem nu wel in zicht is, duikt Bitcoin weer de kelder inquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
zou best jammer zijn als bitcoin dood gaat.
Dus als je euro's naar BTC-e wilt sturen, moeten dat er minimaal 2.000 zijn? Laat maar dan, via Bitonic is makkelijkerquote:Min sum allowed: 2000¤
sowieso een paar lage buy orders zetten, voor t geval dat..quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eens... maar elke keer als je denkt dat de bodem nu wel in zicht is, duikt Bitcoin weer de kelder in.
Op Bitonic kun je geen buy orders zetten, helaasquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
sowieso een paar lage buy orders zetten, voor t geval dat..
coins overmaken en verkopen naar dollars. dan kan je een buy order zetten. nee cash naar btc-e heb ik ook nooit gedaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op Bitonic kun je geen buy orders zetten, helaas.
En ik ga geen cash overmaken naar BTC-e... zie mijn vorige post.
Bitcoin werkt nog precies zoals het is ontworpen en er zijn honderden startups hele mooie toepassingen aan het bouwen met miljoenen aan VC-geld. Wat de koers nu doet is niet echt relevant daarvoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
zou best jammer zijn als bitcoin dood gaat.
En dat betekent?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie een dubbele top ontstaan op de logaritmische grafiek van bitcoinwisdom...
Idd, daarom is de koers daar ook altijd een stuk lager dan op andere exchanges. Het is bijna onmogelijk en heel duur fiat naar BTC-e te krijgen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:18 schreef DaMart het volgende:
Wacht, wat?
[..]
Dus als je euro's naar BTC-e wilt sturen, moeten dat er minimaal 2.000 zijn? Laat maar dan, via Bitonic is makkelijker.
nee dat is zoquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bitcoin werkt nog precies zoals het is ontworpen en er zijn honderden startups hele mooie toepassingen aan het bouwen met miljoenen aan VC-geld. Wat de koers nu doet is niet echt relevant daarvoor.
Check de bubble grafiek eensquote:
jij denkt dat we voorlopig laag blijven?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Check de bubble grafiek eens
En de BC grafiek.
En die van vele altcoins.
Doe eens een linkje naar die eerste danquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Check de bubble grafiek eens
En de BC grafiek.
En die van vele altcoins.
Gejat van de eerste pagina:quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe eens een linkje naar die eerste dan.
dus rond de 100$ gaan we consolideren..quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gejat van de eerste pagina:
[ afbeelding ]
De eerste.
Op de korte termijn rond januari en nu op de lange termijn. Verder is het nooit zo duidelijk geweest.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:34 schreef Tourniquet het volgende:
Dat plaatje is een soort fractal, kan je altijd op elk moment wel toepassen.
Moet je even terugzoeken... volgens mij had ik dit al voorspeld, toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:52 schreef Nattekat het volgende:
0.22BTC naar genesis-minin, stomste keus ooit, tenzij Zeta onmiddellijk met een reden van mijn dalende opbrengsten komt
Neequote:Op zondag 5 oktober 2014 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je even terugzoeken... volgens mij had ik dit al voorspeld, toch?![]()
.
Ik meen me te herinneren dat ik al had uitgelegd dat ik al eens had berekend dat de huur van zo'n rig meer kost dan je eruit kunt halen met altcoins, tenzij je heel veel geluk hebt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Eerste dagen gemiddeld 0.0020, toen 0.0018,17 en nu 15. Kom op zeg
ETA verhuist naar maart nu, vanaf januari
Cloud mining nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ik al had uitgelegd dat ik al eens had berekend dat de huur van zo'n rig meer kost dan je eruit kunt halen met altcoins, tenzij je heel veel geluk hebt.
Neequote:
Ja?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Zolang er bitcoins in mijn wallet verschijnen levert het wat op, ooit speel ik break-even.
Als je niks doet, speel je meteen break-evenquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Zolang er bitcoins in mijn wallet verschijnen levert het wat op, ooit speel ik break-even.
Zo ver ik weet zijn er geen absolute fees over de opbrengsten, ik heb geen kosten verder dus het is slechts een kwestie van lang wachten.quote:
Ach ja, iedereen maakt wel eens een inschattingsfout.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ver ik weet zijn er geen absolute fees over de opbrengsten, ik heb geen kosten verder dus het is slechts een kwestie van lang wachten.
De dalende koers helpt hier natuurlijk niet echt mee, maar zelfs dan moet ik over een jaar weer break-even spelen.
Ik denk dat BTC morgenochtend op 265 staat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:51 schreef roislecxe het volgende:
Morgenvroeg BTC op 325, zet maar in de agenda.
Kijken wie dr dichter bij zitquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk dat BTC morgenochtend op 265 staat.
wat is morgenvroeg? 7u? denk rond de 278quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:51 schreef roislecxe het volgende:
Morgenvroeg BTC op 325, zet maar in de agenda.
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:11 schreef ZetaOS het volgende:
En dan was er die gast hier (zal geen namen noemen)die bij 575 zei dat heteen dipje was
![]()
![]()
Wanneer hebben jullie nou door dat we alleen maar down gaan. Roep die shit al sinds december!! Luisteren kinderen, luister!
Ja, jij, geef eens antwoord op mijn vraag een paar posts geledenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:11 schreef ZetaOS het volgende:
En dan was er die gast hier (zal geen namen noemen)die bij 575 zei dat heteen dipje was
![]()
![]()
Wanneer hebben jullie nou door dat we alleen maar down gaan. Roep die shit al sinds december!! Luisteren kinderen, luister!
vanaf nu kan t alleen maar omhoogquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:11 schreef ZetaOS het volgende:
![]()
![]()
Misschien dat die naïeveling dat zei omdat het toen ook alleen maar een dipje was en de koers daarna nog even omhoog gingquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:11 schreef ZetaOS het volgende:
![]()
![]()
Nee, eerst naar 1 dollar per BTC graagquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:14 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
vanaf nu kan t alleen maar omhoog
ik heb ook stiekem buy orders van 6 dollar/btcquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, eerst naar 1 dollar per BTC graag.
Dan kunnen we even inslaan en wachten tot hij weer op 200 staat.
Wat was de vraagquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, jij, geef eens antwoord op mijn vraag een paar posts geleden![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee
Eerste dagen gemiddeld 0.0020, toen 0.0018,17 en nu 15. Kom op zeg
ETA verhuist naar maart nu, vanaf januari
Nee, recht naar beneden, die koers is nooit meer gehaaldquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien dat die naïeveling dat zei omdat het toen ook alleen maar een dipje was en de koers daarna nog even omhoog ging.
233? waar?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:35 schreef DaMart het volgende:
Waarom heb ik nou geen BTC gekocht op 233... had al 23 euro kunnen verdienen.
Ik heb helemaal geen buy orders staan. Ik kijk van de week wel. Iets zegt me namelijk dat we de bodem nog niet hebben bereikt en dat de koers zich slechts op een ondergronds parkeerdek bevindt, wachtend totdat hij weer een dek naar beneden kanquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:36 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik heb ook stiekem buy orders van 6 dollar/btc
ik kan niet 24/7 de koers bijhouden dus daarom wat lage orders geplaatst, zie wel wat er van komt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen buy orders staan. Ik kijk van de week wel. Iets zegt me namelijk dat we de bodem nog niet hebben bereikt en dat de koers zich slechts op een ondergronds parkeerdek bevindt, wachtend totdat hij weer een dek naar beneden kan.
Ik heb geen dollars of euro's op een exchange staan. Als ik wat koop, doe ik dat via Bitonic. Dus af en toe kijk ik daar nu, maar als de prijs morgen ineens weer 100 euro hoger staat, dan laat ik het lekker aan me voorbijgaanquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:51 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
ik kan niet 24/7 de koers bijhouden dus daarom wat lage orders geplaatst, zie wel wat er van komt.
Bitonic is altijd een goede betrouwbare partner gebleken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen dollars of euro's op een exchange staan. Als ik wat koop, doe ik dat via Bitonic. Dus af en toe kijk ik daar nu, maar als de prijs morgen ineens weer 100 euro hoger staat, dan laat ik het lekker aan me voorbijgaan.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen buy orders staan. Ik kijk van de week wel. Iets zegt me namelijk dat we de bodem nog niet hebben bereikt en dat de koers zich slechts op een ondergronds parkeerdek bevindt, wachtend totdat hij weer een dek naar beneden kan.
Dit dus, what ^^ said. Ik houd de koers gewoon in de gaten op bitcoinwisdom en check hoe Bitonic ervoor staat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen dollars of euro's op een exchange staan. Als ik wat koop, doe ik dat via Bitonic. Dus af en toe kijk ik daar nu, maar als de prijs morgen ineens weer 100 euro hoger staat, dan laat ik het lekker aan me voorbijgaan.
De vorige keren heb ik daar ook naar tevredenheid gekochtquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Bitonic is altijd een goede betrouwbare partner gebleken.
Mijn enige keer was hel, gelukkig hoef ik dat geen tweede keer te doenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
De vorige keren heb ik daar ook naar tevredenheid gekocht.
En ik zie nu wel of ik nog ga bijkopen of niet. Op dit moment heb ik mijn interesses ook verlegd van BTC en altcoins naar schrijven, iets wat ik te lang op een laag pitje heb laten staan.
Goed nieuws veel te laat. BTC is rond december kapot gemaakt door onder andere [url=http://www.volkskrant.nl/binnenland/wellink-bitcoin-is-erger-dan-tulpenmanie~a3556338/]Nout Welling, apple met het verwijderen van de btc betalings app. En de wettelijke ban in China.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:54 schreef Nattekat het volgende:
Zeta, waarom dalen de opbrengsten zo enorm veel?
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:03 schreef ZetaOS het volgende:
Daarbij zit Bitcoin vol met foutjes en is het onveilig. Daarbij helpt het niet dat de bedenker van de Bitcoin (Steve Jobs) dood is.
Hij heeft de code vervroegd vrij gegeven omdat zijn gezondheid verslechterde
Had het over miningquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:02 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed nieuws veel te laat. BTC is rond december kapot gemaakt door onder andere [url=http://www.volkskrant.nl/binnenland/wellink-bitcoin-is-erger-dan-tulpenmanie~a3556338/]Nout Welling, apple met het verwijderen van de btc betalings app. En de wettelijke ban in China.
Applequote:Op zondag 5 oktober 2014 22:03 schreef ZetaOS het volgende:
Daarbij zit Bitcoin vol met foutjes en is het onveilig. Daarbij helpt het niet dat de bedenker van de Bitcoin (Steve Jobs) dood is.
Daar hoop ik ook op, reken er zelfs op!quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hopelijk gaan al die ASIC datacenters kapot aan een koerscrash.
Incl. KnCminer.
Welnee, blijven minen toch? Ooit is 1100 niks meer dan een kleine rimpeling omhoog.quote:
Ik heb vandaag 22 euro aan mining inkomsten, waarvan ¤5.24, ¤1.40 en ¤0.10 bij genesis.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had het over mining
Dat het zou fluctueren had ik wel verwacht, maar zo'n extreme dalende trend is wel heel vaag.
Ik mine enkel via Genesis scrypt op de automaat. Alle uitbetalingen voor vrijdag lagen rond de 20mBTC. Vrijdag daalde dit naar 18, gisteren 17 en nu 15.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 22 euro aan mining inkomsten, waarvan ¤5.24, ¤1.40 en ¤0.10 bij genesis.
Heb er tot nu toe (koers daling) geen last van. Diff verhoging is wel altijd een probleem.
Dinsdag trekt een grote Chinese Miner de stekker uit zijn farm, dat is 1104 TerraHash minder.
die mensen van genesis moeten ook geld verdienen dus die pakken van jou.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik mine enkel via Genesis scrypt op de automaat. Alle uitbetalingen voor vrijdag lagen rond de 20mBTC. Vrijdag daalde dit naar 18, gisteren 17 en nu 15.
Ondervind jij dit ook of word ik lichtelijk voor de gek gehouden?
hoezo?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:18 schreef ZetaOS het volgende:
p.s hou er rekening mee dat exchanges die echte valuta (dollar of euro) hebben nu risico lopen.
Wie zal er eerst vallen? btc-e,cryptsy, Bitstamp
En daar starten ze op eens en onaangekondigd mee? In het contract staat wel iets over fees, maar daar begrijp ik totaal niks van.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:18 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
die mensen van genesis moeten ook geld verdienen dus die pakken van jou.
Dat is nieuw voor mij, dat hij de Bitcoin heeft bedachtquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:03 schreef ZetaOS het volgende:
Weet je het nog niet: Satoshi = Steve, logisch toch. Hij moest wat toen niemand zijn iPhone/iPad creatie kon evenarenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij, dat hij de Bitcoin heeft bedacht.
Nee, dat wist ik nog niet... het laatste wat ik las was dat de identiteit van Satoshi nog onbekend wasquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Weet je het nog niet: Satoshi = Steve, logisch toch. Hij moest wat toen niemand zijn iPhone/iPad creatie kon evenarenBTC had ie als zijprojectje voor erbij
Ja klopt, en Bill Gates heeft het programmeerwerk gedaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij, dat hij de Bitcoin heeft bedacht.
O, dus eigenlijk is de huidige crash de Bitcoin-variant van een BSOD?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja klopt, en Bill Gates heeft het programmeerwerk gedaan.
Zoiets jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, dus eigenlijk is de huidige crash de Bitcoin-variant van een BSOD?.
Precies, veilig en vertrouwdquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi zo, kan ik met gerust gevoel gaan slapen
Slaapt wel fijn hoor all-in fiatquote:
Ik zit te twijfelen om in fiat te gaan. Heb 1 btc overgeheveld naar btc-e, maar zul je zien dat ie morgenvroeg ineens weer 340 doet ofzoquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Slaapt wel fijn hoor all-in fiatAls ik niet eind augustus had uitgecashed en niet er een totaal fiasco van had gemaakt dan waren mijn 5,55BTC nog slechts 1300 euro waard atm, heul wat anders dan die 2200 euro eind augustus
Terechte twijfel want..quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om in fiat te gaan. Heb 1 btc overgeheveld naar btc-e, maar zul je zien dat ie morgenvroeg ineens weer 340 doet ofzo
Wel apart dat andere die outbid waren toen niet idd meteen nu instappen, goedkoper dan ooit krijg je het voorlopig niettwitter:JasonCatalyst twitterde op zondag 05-10-2014 om 22:39:04The thing that confuses me is, why doesn't one of the people who bid over $500 in the US Marshall/Silk Road auction snap up the 30k for 320? reageer retweet
Waarschijnlijk omdat die geen $9,6 miljoen aan fiat op Bitstamp hebben staan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Terechte twijfel want..Wel apart dat andere die outbid waren toen niet idd meteen nu instappen, goedkoper dan ooit krijg je het voorlopig niettwitter:JasonCatalyst twitterde op zondag 05-10-2014 om 22:39:04The thing that confuses me is, why doesn't one of the people who bid over $500 in the US Marshall/Silk Road auction snap up the 30k for 320? reageer retweet
Mja.. als je goedkoop wilt instappen zul je toch iets op de bekende exchanges parkeren just in case.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat die geen $9,6 miljoen aan fiat op Bitstamp hebben staan.
Ah, jij hebt het ook ontdektquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:55 schreef roislecxe het volgende:
Op bitonic is 1 btc nu 243 euro. Das nog best een goede deal volgens mij.
Misschien wil ik er wel eentje bij
Over een jaar kunnen zeggen: JA ik kocht nog onder de 250 euro
Edit: Ja godver wat is dat nou weer met die verificatie enzo die een werkdag duurt
Is dat overal of?
Gvd zeg. Dan maak ik liever nog 5x 50 euro over per week ofzo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, jij hebt het ook ontdekt
Kutsysteem ja
Nu snel naar www.koop-bitcoin.nl en verkoop daar je btc.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen om in fiat te gaan. Heb 1 btc overgeheveld naar btc-e, maar zul je zien dat ie morgenvroeg ineens weer 340 doet ofzo
Je geld staat niet veilig op de exchanges.quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:55 schreef roislecxe het volgende:
Op bitonic is 1 btc nu 243 euro. Das nog best een goede deal volgens mij.
Misschien wil ik er wel eentje bij
Over een jaar kunnen zeggen: JA ik kocht nog onder de 250 euro
Edit: Ja godver wat is dat nou weer met die verificatie enzo die een werkdag duurt
Is dat overal of?
Je bedoeld Steve Wozniak n00b.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja klopt, en Bill Gates heeft het programmeerwerk gedaan.
Welnee, de heldquote:Op maandag 6 oktober 2014 07:27 schreef ZetaOS het volgende:
De Dwaas![]()
http://www.nu.nl/ondernem(...)itcoinhandelaar.html
In before correction en zo. Dat ie nu corrigeert naar boven wil niet zeggen dat ie niet meer omlaag kan. Parabolic fall and rise dus al zigzaggend omlaag - omhoog - omlaag - omhoog - omlaag.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit
Op naar de 400 om keihard op 250 af te stevenen
Nouja ik ga in ieder geval uit van een correctie naar $500. Het dumpen is nu wel een keertje afgelopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In before correction en zo. Dat ie nu corrigeert naar boven wil niet zeggen dat ie niet meer omlaag kan. Parabolic fall and rise dus al zigzaggend omlaag - omhoog - omlaag - omhoog - omlaag.
Volgens mij is het grootste deel verkocht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Heb wel even gemist of vanmorgen het hele restant van Mr. Wall op $300 daadwerkelijk is opgegeten of toch ingetrokken?
Laat hem vanavond maar zijn dieptepunt bereiken, rond de 200 euro of zo. Eerder kan ik niet bijkopen namelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
In before correction en zo. Dat ie nu corrigeert naar boven wil niet zeggen dat ie niet meer omlaag kan. Parabolic fall and rise dus al zigzaggend omlaag - omhoog - omlaag - omhoog - omlaag.
Ja, idd, vond net deze:quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:10 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootste deel verkocht.
Misschien heeft hij zijn eigen wall opgegeten om zo een soort van omkeer in de downtrend te veroorzaken. Maar dat is ook maar een theorie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, idd, vond net deze:
[ afbeelding ]
Echt zeer apart de afgelopen dag. Eerst wekenlang een downtrent en dan wordt zo'n enorme wall gewoon opgegeten.
Zou kunnen, op http://www.reddit.com/r/Bitcoin/ en http://www.reddit.com/r/BitcoinMarkets staat het bol met theorieën. Als hij goede intenties heeft zou het logisch zijn nu een buy-wall te maken maar dat gebeurt niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:15 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn eigen wall opgegeten om zo een soort van omkeer in de downtrend te veroorzaken. Maar dat is ook maar een theorie.
5% arbitrage met btc-equote:Op maandag 6 oktober 2014 10:18 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Stamp kuste net weer even de $300.
Niet meer van plan in te stappen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:44 schreef Zith het volgende:
Ik ben gister op 340 uitgestapt, gekocht rond de 10. Had meer kunnen zijn door in november uit te cashen maar ben hier ook wel blij mee.
Zit je in fiat?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:02 schreef DaMart het volgende:
Bitonic kruipt ook weer richting de 300 euro... dat beweegt de verkeerde kant op dus.
Nee, ik zit op mijn werk en ik kan hier geen BTC kopen via Bitonic, omdat ik geen betaalkastje van mijn bank hier hebquote:
jij durftquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:23 schreef brombeer_ het volgende:
Net nog maar een btc gekocht via bitonic
What goes down, must come upquote:
Dat ik hem niet hoorde? Ik dacht dat dat komt omdat ik college in een bunker volgquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |