Jij en SD bedankt, dat zal het wel zijn.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nieuwigheid. Ze raden ook wel aan om zeker de eerste keer de coil een paar uur te laten soaken, voordat je hem gebruikt.
Ja, gewoon vullen en dan niet meteen ermee gaan dampen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:54 schreef Waarheidsvinder het volgende:
[..]
Jij en SD bedankt, dat zal het wel zijn.
Soaken als in, vullen met liquid en even laten liggen? Niet dat je een badje maakt en hem daarin legt ofzo?
Paar uur soaken lijkt mij ook weer teveel van het goedequote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nieuwigheid. Ze raden ook wel aan om zeker de eerste keer de coil een paar uur te laten soaken, voordat je hem gebruikt.
Nou ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:33 schreef Bowny het volgende:
[..]
Paar uur soaken lijkt mij ook weer teveel van het goede
Nat is nat zou ik zeggen. Paar minuutjes laten staan, paar keer flink sucken zonder te firen en done
Ja precies, Ik recoil de shizzle, prime ze, ruim alles op, suckie suckie en dampen maar. Heb nog nooit een coil verneuktquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:38 schreef Catch22- het volgende:
Gewoon eerst twee drupjes op de coil als je hem monteert. Dan even een minuutje trekken en klaar.
FT is ook wel eens heel erg traag; ze noemen het niet voor niks ook wel Slowtechquote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:00 schreef gooddaddy het volgende:
Nog nooit problemen gehad als ik iets van Fasttech via Singapore Post liet komen. Duurt meestal een week of twee. Maar je moet ook geen accu's gaan bestellen, want die mogen niet met het vliegtuig. Die gaan dan met de boot. Maar batterijen kun je ook gewoon beter op www.dampaccu bestellen. Niet veel duurder, wel veel sneller en veiliger
Je moet ff laten zien hoe ziek dik die behuizing van de Cartel-MOD is.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 08:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
FT is ook wel eens heel erg traag; ze noemen het niet voor niks ook wel Slowtech
Deze keer was de shipment erg vlot; nog geen 2 weken transit volgens mij. Gisteren op de mat;
[ afbeelding ]
De 2 rechtse mods had ik al, de rest zat in de zak, behalve de Infinity CLT, die heb ik bij SmokeSmarter vandaan.
Ach, ze leveren snel, goede service, duidelijke site... Enige nadeel is dat ze veel niet op voorraad hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, allebei net zo'n lelijke site inderdaad.
Dik, vet, zwaar en een superswitch; wederom un-fokking-believable dat ze dat kunnen leveren voor dat geldquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Je moet ff laten zien hoe ziek dik die behuizing van de Cartel-MOD is.
[ afbeelding ]
Waarom zou je in hemelsnaam BDC's willen? BVC is echt wel superieur aan BDCquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:48 schreef slacKard.x het volgende:
Passen er ook BDC coils ipv BVC coils in de Nautilus Mini?
Die kans is vrij groot, want andersom passen BVC's ook in een gewone Nautilus, heb ik er daarstraks in staan draaienquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:48 schreef slacKard.x het volgende:
Passen er ook BDC coils ipv BVC coils in de Nautilus Mini?
De ene wick is de andere niet; misschien net wat dikker of dunner gemaakt?quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:44 schreef CocaColaLight het volgende:
Hmmm, argh zucht steun en kreun, het zal aan mijn smaakpapillen liggen. Net mijn kayfun van een nieuwe smaak voorzien, was toch niet echt wat. Dus ik denk ik maak hem weer schoon en mijn vanille er weer in met nieuwe wick.
Maar na een beetje prutsen smaakt hij toch niet meer zoals eerst. Geen idee waar het mis gaat maar voor vandaag geef ik het op. Ondertussen ruiken mijn handen meer naar vanille dan dat ik het proef
Omdat ze hier geen BVC's verkopen maar wel BDC's voor een bizar mooie prijs.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:51 schreef Bowny het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam BDC's willen? BVC is echt wel superieur aan BDC
Is nep, kan bijna niet anders. De Nautilus die ze verkopen ook, dus tel uit je winst.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Omdat ze hier geen BVC's verkopen maar wel BDC's voor een bizar mooie prijs.
Ik vind 15 euro voor 5 van die dingetjes veel te duur. Dan wordt het bijna duurder als normaal roken.
Weet ik, maar ik ga het toch proberen, aangezien 99% van de reviews zeer positief zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is nep, kan bijna niet anders. De Nautilus die ze verkopen ook, dus tel uit je winst.
Nope, het feit dat je zelf je coils mag maken in de gewenste weerstand. En mag gaan prutsen om de wick goed te krijgen en ik spreek sinds vanavond uit ervaring... Simpel is het niet blijkbaar had ik de eerste keer mazzel.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:04 schreef Waarheidsvinder het volgende:
Is het feit dat een RBA sneller veel damp afgeeft de enige reden dat men vond dat ik hem nog maar eventjes niet moest gebruiken?
Dan betaal ik liever 8 euro voor de 5x authentics die ik heb gehaald bij Fasttech. Is het geld dubbel en dwars waard.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Omdat ze hier geen BVC's verkopen maar wel BDC's voor een bizar mooie prijs.
Ik vind 15 euro voor 5 van die dingetjes veel te duur. Dan wordt het bijna duurder als normaal roken.
Nou, gelukkig heb ik een half college gehad van de verkoper maar over eigen weerstand heeft hij geen woord gezegd. Hij zei dat het niet zo moeilijk was ook, heeft het me nog een beetje laten zien ook. Van het ene gaatje naar het andere, over de schroefjes en eventueel 2 of 3 over elkaar. Dual of triple coil dus.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:10 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Nope, het feit dat je zelf je coils mag maken in de gewenste weerstand. En mag gaan prutsen om de wick goed te krijgen en ik spreek sinds vanavond uit ervaring... Simpel is het niet blijkbaar had ik de eerste keer mazzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |