quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:26 schreef hottentot het volgende:
Lijkt mij dat de OP het enige klachtwaardige is in dit topic.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:26 schreef hottentot het volgende:
Lijkt mij dat de OP het enige klachtwaardige is in dit topic.
Donder een eind op - zit tenminste een beetje moeite in in plaats van het incestueuze kutclubje wat hier normaal tweeregelige kanker post.quote:
Waar klaagt TS precies over dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Donder een eind op - zit tenminste een beetje moeite in in plaats van het incestueuze kutclubje wat hier normaal tweeregelige kanker post.
Jeetje, beetje rustig hoor, anders slinger jij je kettlebell dadelijk door je beeldscherm. Dat is ook weer niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Donder een eind op - zit tenminste een beetje moeite in in plaats van het incestueuze kutclubje wat hier normaal tweeregelige kanker post.
Ja er zit moeite in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Lees de OP.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waar klaagt TS precies over dan?
Sorry Frank.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, beetje rustig hoor, anders slinger jij je kettlebell dadelijk door je beeldscherm. Dat is ook weer niet de bedoeling.
Typisch anabolen junkie gedrag heh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, beetje rustig hoor, anders slinger jij je kettlebell dadelijk door je beeldscherm. Dat is ook weer niet de bedoeling.
quote:Klacht: kettlebells zijn onbekend en ondergewaardeerd. "Huh, wat zijn dat", "Wat kan je ermee" en "Waarom lift je niet faggot" zijn de meest voorkomende opmerkingen.
Maar als iedereen de kettlebells gaat gebruiken - buiten het vee om dan, dat gebruikt het reeds lange tijd - dan bestaat natuurlijk de kans dat er een nieuwe god opstaat. En dan krijg je toestanden beschreven zoals in Griekse mythologische tragedies.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:53 schreef Klokov het volgende:
Jullie begrijpen de klacht niet
Klacht: ik voel mij niet begrepen.
Ik begrijp de klacht wel, ik heb gewoon moeite met het meeleven omtrent je klacht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:53 schreef Klokov het volgende:
Jullie begrijpen de klacht niet
Klacht: ik voel mij niet begrepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt van je doelen af natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:19 schreef Ludd het volgende:
Deels terechte klacht. Wel een goede aanvulling op lifts met barbell, maar geen vervanging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |