SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders verketteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Pfff dat lukt me echt niet haha, als Feyenoord speelt staat de rest van de wereld voor mijn gevoel helemaal stil.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:03 schreef m25 het volgende:
[..]
Haha nou ik ben toch echt voor Feyenoord maar tegenwoordig kun je tijdens de wedstrijd van dit zooitje amateurs prima op 2 schermen 2 dingen tegelijk doen.. dat niveau, pff. Lekker dat ze winnen hoor maar kom op.![]()
Nee, maar dacht dat Eredivisie team zou zuigen online.
Maar is nog steeds makkelijk om te winnen!
Had Abel Tamata trouwens voor bijna 2K verkocht ?
Hoezo is die zo gestegen ? door perfect link met Depay zeker ?![]()
Jup KNVB, 1e divisie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:03 schreef vanpers het volgende:
[..]
Begreep dat het zaalvoetbal was maar ook voor KNVB of gewoon lokale competitie? Wat voor niveau speel je?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
schorsing tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:05 schreef MemphisPSV het volgende:
Nee, maar dacht dat Eredivisie team zou zuigen online.
Maar is nog steeds makkelijk om te winnen!
Had Abel Tamata trouwens voor bijna 2K verkocht ?
Hoezo is die zo gestegen ? door perfect link met Depay zeker ?![]()
Ja Navas (of hoe heet die real madrid dwerg) keept zo slecht bij lobjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
Wat gebeurt hier TT
Die goal van sturridge was wel echt jizz
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Haha had ik ooit ook wel denk ik. Nu als ik niet in de kuip of kroeg kijk speel ik vaak gewoon fifa of een andere wedstrijd tegelijk kijken..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:05 schreef vanpers het volgende:
[..]
Pfff dat lukt me echt niet haha, als Feyenoord speelt staat de rest van de wereld voor mijn gevoel helemaal stil.![]()
kan niet bij de latquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja Navas (of hoe heet die real madrid dwerg) keept zo slecht bij lobjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Maar zijn reflexes zijn wel goed dus laat hem nog maar ff staanquote:
5-4 nu in de 50ste minuut
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
5-5quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar zijn reflexes zijn wel goed dus laat hem nog maar ff staan
5-4 nu in de 50ste minuut![]()
![]()
ik heb precies 7.5K moet me in houden om geen pack te openen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar zijn reflexes zijn wel goed dus laat hem nog maar ff staan
5-4 nu in de 50ste minuut
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand had het over silver cup? Ik kan er niets over vinden. Begint die eigenlijk dit weekend? Loop als een gek silvers in te slaan...![]()
Lol, wat sla je in dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:13 schreef m25 het volgende:
Iemand had het over silver cup? Ik kan er niets over vinden. Begint die eigenlijk dit weekend? Loop als een gek silvers in te slaan...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik zou het bijna gaan proberenquote:
#FreeTrapz![]()
Ik ben niet de enige die het probeerde dus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet op de webapp jammer genoeg.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
... goeien strategiequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:13 schreef m25 het volgende:
Iemand had het over silver cup? Ik kan er niets over vinden. Begint die eigenlijk dit weekend? Loop als een gek silvers in te slaan...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhhh uitgekookte.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die het probeerde dus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die het probeerde dus.chemstyle backbone is in ieder geval een no-go. of ik heb het verkeerde patroontje gebruikt
#FreeTrapz![]()
Bohhh 6-6 Lekker potje Mathijs
Jackson
Elke dag![]()
Die healings krijg ik niet meer gekocht jammer genoeg.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zieke shitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bohhh 6-6 Lekker potje Mathijs
Jackson![]()
![]()
![]()
Nog een?quote:
Elke dag![]()
![]()
1. Go into an offline-game
2. Stop at the screen where you can choose to play, change your team, change controls etc. (0:48)
3. Go to settings
4. Put time from 15:00 to 14:30
5. Put gamespeed from normal to fast
6. Go to the virtual tab and change the first one 'Speleranzeige' (player display? The one that's not 'name' lol).
7. Accept settings with A.
8. Voilà, look at the top, it says 3 minutes.
9. You can change the settings again, but the 3 minutes will stay. So you can change the gamespeed and virtual tab thingy.![]()
x2000
#FreeTrapz![]()
Werkt dat in fut?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:19 schreef FCsuarez het volgende:
1. Go into an offline-game
2. Stop at the screen where you can choose to play, change your team, change controls etc. (0:48)
3. Go to settings
4. Put time from 15:00 to 14:30
5. Put gamespeed from normal to fast
6. Go to the virtual tab and change the first one 'Speleranzeige' (player display? The one that's not 'name' lol).
7. Accept settings with A.
8. Voilà, look at the top, it says 3 minutes.
9. You can change the settings again, but the 3 minutes will stay. So you can change the gamespeed and virtual tab thingy.![]()
x2000
Elke dag![]()
Premier leauge met pees en skills?!quote:![]()
werkt dus niet met de silvercup die gaat komen? Prijzen zijn tov afgelopen weken best laag dus ik denk ik gok er op. Heb ook maar 4 spelers ofso, en dan 5-10 per speler.
En Armero maar die is al dagenlang 35k overdag en snachts 40-42..![]()
ja ga je offline zitten spelen op 3 minuten om meer coins te krijgenquote:die 15K is t niet waard in ieder geval.
#FreeTrapz![]()
Die sturridge is wel echt veel gevaarlijker dan Ibra manquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Invite me maar hoor
Zijn leuke potjes dus
Elke dag![]()
Prijzen van silvers zijn raar.. zo vlak na de release stond Mark Gonzalez er heel vaak op voor 500. Een paar dagen later was hij alweer 3k waard.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:20 schreef m25 het volgende:
[..]
Premier leauge met pees en skills?!![]()
werkt dus niet met de silvercup die gaat komen? Prijzen zijn tov afgelopen weken best laag dus ik denk ik gok er op. Heb ook maar 4 spelers ofso, en dan 5-10 per speler.
En Armero maar die is al dagenlang 35k overdag en snachts 40-42..
Mijn Liga MX/BBVA team zal wel wat meer waard zijn dan toen ik het kocht.![]()
Ik zei niets over Ibra
Elke dag![]()
You were saying?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die sturridge is wel echt veel gevaarlijker dan Ibra man![]()
![]()
Klopt, prijzen kunnen heel erg verschillen. Maar je kunt er wel heel goed winst op maken merk ik. Zeker met de wat 'duurdere'. Maar weet je of die cup dit weekend al komt? Of waar halen jullie die info vandaan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Prijzen van silvers zijn raar.. zo vlak na de release stond Mark Gonzalez er heel vaak op voor 500. Een paar dagen geleden was hij alweer 3k waard.
Mijn Liga MX/BBVA team zal wel wat meer waard zijn dan toen ik het kocht.![]()
Ik heb het gehoord van BDIL en ik zal straks even op de console kijken of het klopt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:27 schreef m25 het volgende:
[..]
Klopt, prijzen kunnen heel erg verschillen. Maar je kunt er wel heel goed winst op maken merk ik. Zeker met de wat 'duurdere'. Maar weet je of die cup dit weekend al komt? Of waar halen jullie die info vandaan?![]()
Bohh zaakwaarnemers van Manu gespot in de Kuip.
Snel even een paar kaarten inslaan van hem.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Manutelliquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Snel even een paar kaarten inslaan van hem.![]()
![]()
en dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Snel even een paar kaarten inslaan van hem.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nou feli Mathijs. Geef ik het weer weg
Elke dag![]()
Ja laatste 3 potjes ben je telkens op voorsprong gekomen volgens mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou feli Mathijs. Geef ik het weer weg![]()
Die healingcards voor 1k Bin loopt lekkergewoon je hele transferlijst volgooien met 80 healingcardjes. Dan allemaal tegelijk list all erop flikkeren. Gegarandeerd succes
![]()
deze mis ik evenquote:maar lekker kopen knul
#FreeTrapz![]()
bewaar gewoon tot de prijzen gestegen zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:40 schreef bombmannl het volgende:
Die healingcards voor 1k Bin loopt lekkergewoon je hele transferlijst volgooien met 80 healingcardjes. Dan allemaal tegelijk list all erop flikkeren. Gegarandeerd succes
gooi je ze er met 80 op ben je ze insta kwijt
#FreeTrapz![]()
Nu weten we ook hoe die anderen er zoveel tegelijk op zetten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:40 schreef bombmannl het volgende:
![]()
wat? (afbeelding lelijke oude vrouw)quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu weten we ook hoe die anderen er zoveel tegelijk op zetten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoezo oud?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat? (afbeelding lelijke oude vrouw)![]()
Die IF Ekdal is ook goedkoop zeg
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
weinig discard snoepjes deze weekquote:heb nog een kleine hoop op aogo
#FreeTrapz![]()
Ik verwacht dat Aogo binnen een maand na deze TOTW weer richting de 30k gaat. Lijkt me wel een goede investeringquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weinig discard snoepjes deze weekheb nog een kleine hoop op aogo
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Welke gewoon die +5 dingen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:40 schreef bombmannl het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:07 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
weinig discard snoepjes deze weekheb nog een kleine hoop op aogo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bewaar ik maar vast, komt iig in de buurt
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]Ik denk/hoop dat ie nog wel lager wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bewaar ik maar vast, komt iig in de buurt
Elke dag![]()
Misschien dat ie rond de 15 komt te liggen maar discard waarde gaat echt niet gebeurenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat ie nog wel lager wordt
Baasquote:
Gewoon de eerste zijn die het overleefd
Elke dag![]()
Stephen Hawking was eerder.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Baas
Gewoon de eerste zijn die het overleefd![]()
Paar omzettingen gedaan bij mijn silver teams. Het speelde wel aardig, maar er waren een paar spelers die het voor mij niet echt waren.
Team begon met een Belgische linkerkant met Mujangi-Bia, Tshimanga en Odjidja. Die laatste 2 zijn echt geniaal goed, maar Mujangi is echt kut. Lijkt vrij traag, is totaal niet wendbaar en na een uur valt hij om van vermoeidheid (en ik speel om en om met mijn teams). Nu dus maar zo. Denk dat Mane op LW een big upgrade is en Diame is gelijkwaardig aan Odjidja. Linksback wel een downgrade, maar het dan liever een betere LW.
Bovenstaand team heb ik echt al vaak door elkaar gegooid. Ik win er bijna alles mee, maar dat kwam steeds door die rechterkant..Muriel is geniaal en de rest is ook gewoon heel goed. Op links heb ik al BPL gehad (Mane, Diame, Mayuka en Davies) en andere Fransen/Ligue 1 (Cisse, Mvuemba, Gradel en Mavinga). Mayuka en Cisse vielen allebei heel erg tegen en de LM was onzichtbaar, maar dat lijkt meer een ding van dit spel icm die positie te zijn. Denk dat dit op iedere positie nu wel een upgrade is en min of meer gelijkwaardig op LM en LB).
Dit team is wel intact gebleven(met El Kabir als supersub als het niet loopt -->41212)
Als er iemand nog een review van een speler wil dan geef maar een gil
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol futquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:53 schreef Tim86 het volgende:
Paar omzettingen gedaan bij mijn silver teams. Het speelde wel aardig, maar er waren een paar spelers die het voor mij niet echt waren.
[ afbeelding ]
Team begon met een Belgische linkerkant met Mujangi-Bia, Tshimanga en Odjidja. Die laatste 2 zijn echt geniaal goed, maar Mujangi is echt kut. Lijkt vrij traag, is totaal niet wendbaar en na een uur valt hij om van vermoeidheid (en ik speel om en om met mijn teams). Nu dus maar zo. Denk dat Mane op LW een big upgrade is en Diame is gelijkwaardig aan Odjidja. Linksback wel een downgrade, maar het dan liever een betere LW.
[ afbeelding ]
Bovenstaand team heb ik echt al vaak door elkaar gegooid. Ik win er bijna alles mee, maar dat kwam steeds door die rechterkant..Muriel is geniaal en de rest is ook gewoon heel goed. Op links heb ik al BPL gehad (Mane, Diame, Mayuka en Davies) en andere Fransen/Ligue 1 (Cisse, Mvuemba, Gradel en Mavinga). Mayuka en Cisse vielen allebei heel erg tegen en de LM was onzichtbaar, maar dat lijkt meer een ding van dit spel icm die positie te zijn. Denk dat dit op iedere positie nu wel een upgrade is en min of meer gelijkwaardig op LM en LB).
Dit team is wel intact gebleven(met El Kabir als supersub als het niet loopt -->41212)
[ afbeelding ]
Als er iemand nog een review van een speler wil dan geef maar een gil![]()
Benzemaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
krijg steeds een foutmelding als ik met hem in de silver cup wil spelenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je nog een goede spitta nodig hebt is jimenez je manquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
https://www.facebook.com/(...)12157&type=2&theater swaggermemphis
Dat stuk na 0:44 vind ik serieus goed
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is Muriel die coins echt waard?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
krijg steeds een foutmelding als ik met hem in de silver cup wil spelen![]()
100k+ is wel erg prijzig, maar ik vind dat hij het wel waard is ja. Echt ver boven de rest waar ik mee heb gespeeld tot nu toe. 33 goals in 17 wedstrijden so far, alles in silver cupquote:Lijkt me ook goed ja. Speelde laatst tegen iemand met hem en Vietto en Jimenez maakte een veel betere indruk. Kreeg hem echt niet van de bal af ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als je nog een goede spitta nodig hebt is jimenez je manAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die twee staan ook in mijn team jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
100k+ is wel erg prijzig, maar ik vind dat hij het wel waard is ja. Echt ver boven de rest waar ik mee heb gespeeld tot nu toe. 33 goals in 17 wedstrijden so far, alles in silver cup
[..]
Lijkt me ook goed ja. Speelde laatst tegen iemand met hem en Vietto en Jimenez maakte een veel betere indruk. Kreeg hem echt niet van de bal af ook.jimenez is echt een baasje
pena en brizuela ook trouwens
Hoe speelt niang eigenlijk?![]()
Jimenez is de enige in mijn eerste team die echt scoort. In 16 wedstrijden 17 goals en 10 assists.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als je nog een goede spitta nodig hebt is jimenez je man![]()
Nou ja, goed. Dat overdreven hijgen en hij weet bijvoorbeeld niet hoe je als rapper moet ademhalen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:57 schreef Tim86 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)12157&type=2&theater swaggermemphis
Dat stuk na 0:44 vind ik serieus goedHet is aardig. Het stuk ervoor en ernaar moet ik echt van janken.
LM en RM posities zijn best wel verneukt dit jaar imo. Zijn echt minder in het spel betrokken en komen amper voor het doel tenzij je zelf maar op avontuur gaat. Ik vind hem verder wel fijn spelen en hij valt wel beduidend meer op (positief) dan andere LM/RM spelers die ik heb of heb gehad. 3 goals so far, assists kan ik even niet checken maar dat zijn er nog wel redelijk wat. 2 van de 3 goals uit corners geloof ik..spelers staan zo raar opgesteld. Scoorde er gisteren bijna 1 met Quinteroquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:04 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die twee staan ook in mijn team jajimenez is echt een baasje
pena en brizuela ook trouwens
Hoe speelt niang eigenlijk?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
potje silvers?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alle nieuwe technologie is slechtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:04 schreef Lindgren. het volgende:
Dit vind ik de shit. Clichéboodschap, maar lekker verteld.![]()
![]()
De rest is kut ja. En volgens mij is het niet zozeer zijn ademhaling maar meer de gasten waar hij zijn inspiratie vandaan lijkt te halen die hij na wil doen ofzo (Opgezwolle etc)quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou ja, goed. Dat overdreven hijgen en hij weet bijvoorbeeld niet hoe je als rapper moet ademhalen.Het is aardig. Het stuk ervoor en ernaar moet ik echt van janken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is goed, zet hem ff aanquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat is er toch met die facking web app, ea![]()
![]()
Miljoenen 12/13 jarige kopen dagelijks pakketjes met fifa coins en dan nog steeds je servers niet op orde hebben.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn de webapp resultaten iets vertraagd ofzo? In-game lukt 't me wel om 59th minute te snipen.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Cuencaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ah feyenoord heeft een wedstrijdje gewonnen²
![]()
Klopt inderdaad, het is meer het hijgen dan zn ademhaling. Als je het goed doet kan het lekker klinken ja. Bij Opgezwolle vind ik het bjvoorbeeld wel tof. Hier merk je echt dat het totaal niet bij z'n stijl past. Beetje gespeeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De rest is kut ja. En volgens mij is het niet zozeer zijn ademhaling maar meer de gasten waar hij zijn inspiratie vandaan lijkt te halen die hij na wil doen ofzo (Opgezwolle etc)hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
hoe bevalt benzema danquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:03 schreef The_Yakuza het volgende:
w00pw00p Benzema, Ramos en Alves (rm) gekocht![]()
GG wieisboos, maar wat een aidsgoals. Jezus![]()
Wel dikverdiend. Kon er amper uitkomen. Het was de hele tijd wachten op balverlies en dan snel omschakelen, terwijl ik normaal zelf dominant wil zijn..lukte echt totaal niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik werd nog niet echt blij van Briand met zijn debuut. Verloor ieder duel en iedere sprint..het was weer FC Muriel bij mij dit potjequote:
Rematch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt een invitequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik werd nog niet echt blij van Briand met zijn debuut. Verloor ieder duel en iedere sprint..het was weer FC Muriel bij mij dit potje
Rematch?![]()
Hoe upload jij je ps4 clips op youtube?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:22 schreef Tobi-wan het volgende:
Jongens, ik wil meer views op mijn aids keeper filmpje
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kom er net achter dat Diame 6 chem heeft in mijn andere team. Snuggere actie van mezelf haha, maarja boeieh, invite nog maar een keer als je wilquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
https://www.google.nl/web(...)ook+video+downloaderquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe upload jij je ps4 clips op youtube?ik denk dat dat het is.
PS4 Share > Facebook > Download HD > Youtube.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe upload jij je ps4 clips op youtube?![]()
Kan dat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
PS4 Share > Facebook > Download HD > Youtube.
chem boeit echt niks tegenwoordig meerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom er net achter dat Diame 6 chem heeft in mijn andere team. Snuggere actie van mezelf haha, maarja boeieh, invite nog maar een keer als je wil![]()
Maakt weinig uit ik gebruik Klaassen ook als CVM zijn CAM kaart. Speelt goed zat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom er net achter dat Diame 6 chem heeft in mijn andere team. Snuggere actie van mezelf haha, maarja boeieh, invite nog maar een keer als je wil![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)ook+video+downloaderik denk dat dat het is.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dan kun je alsnog 10 chem hebben met loyality en manager, Dirkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:35 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Maakt weinig uit ik gebruik Klaassen ook als CVM zijn CAM kaart. Speelt goed zat.![]()
Moet eerst werken voordat ik er mee kan spelenquote:
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Laat me weten als je mee gespeeld hebt danquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:36 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Moet eerst werken voordat ik er mee kan spelen![]()
Ja voor mij is het allemaal een stuk makkelijker. Kut xbox.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik denk eerder dat Tobi op de xbox speelt.![]()
kut Turkstation bedoel jequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja voor mij is het allemaal een stuk makkelijker. Kut xbox.![]()
720pquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja voor mij is het allemaal een stuk makkelijker. Kut xbox.![]()
![]()
Weet je wat ik net vind hier voor bij ons een dikke zak wiet. Stinkt als een malle.
Volgens mij is t wel 20 gram. Haha die dealertjes van tegenwoordig.
Hoe dom ben je dan.![]()
Woensel he.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:39 schreef MemphisPSV het volgende:
Weet je wat ik net vind hier voor bij ons een dikke zak wiet. Stinkt als een malle.
Hoe dom ben je dan.
wel gratis geld dus dat is wel nice![]()
picsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:39 schreef MemphisPSV het volgende:
Hoe dom ben je dan.![]()
GG weer wieisboos. Geen idee hoe het me is gelukt die 1-0 vast te houden, tering
Jouw dribbling is echt 150x beter dan dat van mij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze fifa ligt me wel qua dribbling jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:51 schreef Tim86 het volgende:
GG weer wieisboos. Geen idee hoe het me is gelukt die 1-0 vast te houden, tering
Jouw dribbling is echt 150x beter dan dat van mij![]()
![]()
TR!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:54 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volgens mij is die zak voor 100 gram.![]()
Boh eerste poging de Gold cup gewonnen
FF tevez uit pakkie trekkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik kan trouwens ook maar 30 items listen. Hebben jullie dat nog weten te fixen?
Ik zei al eerder dat de kwaliteit kut is. Jou filmpje doe via Facebook? Dat lijkt me nou ook niet echt ideaal...quote:![]()
Is het ook niet. Binnenkort kun je wss direct naar YT uploaden, komt een update voor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat de kwaliteit kut is. Jou filmpje doe via Facebook? Dat lijkt me nou ook niet echt ideaal...![]()
Heb er een aparte facebook voor gemaaktquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:57 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zei al eerder dat de kwaliteit kut is. Jou filmpje doe via Facebook? Dat lijkt me nou ook niet echt ideaal...
Niet echt zin dat iedereen al die kut filmpjes van mij op zijn wall krijgt
Godverdomme ze doen het niet![]()
![]()
Dat zou wel chill zijn. Ik kan hem vanaf mijn xbox naar mijn onedrive uploaden. Dan even naar mijn computer lopen en naar YT slepen. Het kan makkelijker maar op zich werkt het prima.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is het ook niet. Binnenkort kun je wss direct naar YT uploaden, komt een update voor.![]()
Oh zo, op PS4 kun je het ook via USB doen ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:59 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat zou wel chill zijn. Ik kan hem vanaf mijn xbox naar mijn onedrive uploaden. Dan even naar mijn computer lopen en naar YT slepen. Het kan makkelijker maar op zich werkt het prima.![]()
Ook? Volgens mij werkt USB iets anders.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh zo, op PS4 kun je het ook via USB doen ja.![]()
Olicquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Moet iets beters hebben voor Stuntelaar![]()
Adriaantjequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Moet iets beters hebben voor StuntelaarSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoe bedoel je? Ik druk er een USB stick in en daar plaats ik dan het bestand op..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:01 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ook? Volgens mij werkt USB iets anders.![]()
weekend eindelijk...
silver teams zijn leuk maar enige probleem is keeper..
Fifa 14 gk silvers waren alleen Aranha,Fabiano,Ahamada,Pantilimon,Forster voor mij goed..![]()
USB en een cloud zijn zover ik weet niet hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik druk er een USB stick in en daar plaats ik dan het bestand op..![]()
Nee. Alleen DSL wel zei hij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan trouwens ook maar 30 items listen. Hebben jullie dat nog weten te fixen?
![]()
Oh nee, zo bedoelde ik dat ook niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
USB en een cloud zijn zover ik weet niet hetzelfde.![]()
Geen last meer gehad van dat probleem van gisteren. Ik blijf gewoon via Wifi spelenHeb nog geen wedstrijd verloren trouwens. Wel 5 van de 8 gelijkgespeeld
![]()
![]()
Dan heb je er dus 3 gewonnen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:12 schreef hhh38 het volgende:
Geen last meer gehad van dat probleem van gisteren. Ik blijf gewoon via Wifi spelenHeb nog geen wedstrijd verloren trouwens. Wel 5 van de 8 gelijkgespeeld
![]()
Ik had bij Fifa 14 zelfde probleem. Ik sta dan 2-1 voor en verbinding wordt dan verbroken. Maar uiteindelijk win ik altijd.. ik weet zeker dat tegenstander niet eruit gaat.. soort van glitch/bug ofsoquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:12 schreef hhh38 het volgende:
![]()
Wel als je je USB stick kk hoog in de lucht gooit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
USB en een cloud zijn zover ik weet niet hetzelfde.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Die eerstequote:
Tevens Evert
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
lolquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wel als je je USB stick kk hoog in de lucht gooit.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die scorpion kick is wel nice! Vrije trappen zijn te makkelijk, die had je wel weg mogen laten.quote:![]()
Wiese 85 strengthtwitter:WeFUT twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 19:21:17Goalkeeper in-game stats are on WeFUT! http://t.co/P1fMIzQUXl reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:22 schreef Reemi het volgende:
Wiese 85 strengthtwitter:WeFUT twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 19:21:17Goalkeeper in-game stats are on WeFUT! http://t.co/P1fMIzQUXl reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:12 schreef hhh38 het volgende:
![]()
Daar scoorde ik er 10 tegen, kan er echt niks vanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:22 schreef Reemi het volgende:
ff op public zettenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb er een aparte facebook voor gemaakt
Niet echt zin dat iedereen al die kut filmpjes van mij op zijn wall krijgt
Godverdomme ze doen het nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even voor mijn beeldvorming. Buffon en Barzagli hebben 9 chem? Hoe kan het dat Hoger op CVM en Draxler als LM geen 9 chem hebben bij mij in 3-5-2?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:31 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
Teampje hoorDzeko kan tenminste wel koppen
![]()
Omdat hoger meer links dan 3 nodig heeftquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Even voor mijn beeldvorming. Buffon en Barzagli hebben 9 chem? Hoe kan het dat Hoger op CVM en Draxler als LM geen 9 chem hebben bij mij in 3-5-2?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar waarom? Duitser, zelfde club etcquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat hoger meer links dan 3 nodig heeft![]()
Hij eist veel, zou is een toontje lager moeten zingen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar waarom? Duitser, zelfde club etc![]()
Omdat ie meer links nodig heeft dan 3quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar waarom? Duitser, zelfde club etcDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maar waarom? Of je nu voorin of achterin staat dat moet geen neuk geven zou je zeggen en hoeveel meer?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Omdat ie meer links nodig heeft dan 3![]()
Ben je achterlijk mollie?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar waarom? Of je nu voorin of achterin staat dat moet geen neuk geven zou je zeggen en hoeveel meer?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Allemaal verkopen dan. Veel duurder worden ze nooit en er kan altij weer van die meuk komenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het is vrijdag. Morgen zijn consumables nog duurder. Laat staan zondagquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Allemaal verkopen dan. Veel duurder worden ze nooit en er kan altij weer van die meuk komen![]()
Je ziet de lijntjes toch staanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee kerel ben alleen niet zo achterlijk verslaafd aan dit spel dus weet niet alles.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vraag waarom een Hoger meer links nodig heeft dan een CV. Beantwoord de vraag danquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je ziet de lijntjes toch staan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vraag waarom een Hoger meer links nodig heeft dan een CV. Beantwoord de vraag danquote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Heb k al 3x gezegd waarom. Om die lijntjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik vraag waarom een Hoger meer links nodig heeft dan een CV. Beantwoord de vraag danDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
visualisatie:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Voor elke dode link moet je een groene hebben. Triple links heefen 2 dode links op.
x / = 1
x / x = 1
x / / = 2
/ / / = 3![]()
Dankuquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:59 schreef Vijf_voor het volgende:
Voor elke dode link moet je een groene hebben. Triple links heefen 2 dode links op.![]()
Ja dat maakt het duidelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
visualisatie:
x / = 1
x / x = 1
x / / = 2
/ / / = 3
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jij bent echt te dom om zelfstandig te kakkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
visualisatie:
x / = 1
x / x = 1
x / / = 2
/ / / = 3![]()
![]()
nee, je lelijke dikke moederquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom om zelfstandig te kakken![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
visualisatie:
x / = 1
x / x = 1
x / / = 2
/ / / = 3...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:06 schreef Vijf_voor het volgende:
Nu snap ik waarom ze die nationlinks eruit gehaald hebben
Heerlijk dit.
Jorritsma die het woord 'feauteaufuck' uitspreekt.
Ik heb healing kaarten erop voor 800 bin die worden amper gekocht ?
Of bedoelen jullie enkele van 1k die verkocht worden van de 30 ?![]()
Godverquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:09 schreef Lindgren. het volgende:
Heerlijk dit.
Jorritsma die het woord 'feauteaufuck' uitspreekt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
IF KindsoldaatAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
eensquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor mij beter dan Ibarbo etc. Jammer om zo te moeten spelen, maar het kan gewoon niet anders. In 14 kwam ik nog weg met een spitsenduo IF Dzeko/IF Giroud bijvoorbeeldquote:.
Maar Lacazette en Braithwaite is wel een fantastisch (en goedkoop) duo. Heb Cavani op CAM gezet, kan wel met zijn stats vind ik. Al is Gourcuff ook niet slecht.![]()
Remy heb ik ook gehad en dat vond ik dan weer niets. Lacazette is een baas. Net als Aguero, maar dat is weer een andere prijsklassequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:23 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Voor mij beter dan Ibarbo etc. Jammer om zo te moeten spelen, maar het kan gewoon niet anders. In 14 kwam ik nog weg met een spitsenduo IF Dzeko/IF Giroud bijvoorbeeld.
Maar Lacazette en Braithwaite is wel een fantastisch (en goedkoop) duo. Heb Cavani op CAM gezet, kan wel met zijn stats vind ik. Al is Gourcuff ook niet slecht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik kan er ook meer listen jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waren anderen die het ook konden.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar ik nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waren anderen die het ook konden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Diego was zo slecht voor mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:33 schreef Poepz0r het volgende:
Die Kaya is een baas voor een non rare gold en Adin valt mij helemaal niet tegen op RM
[ afbeelding ]![]()
![]()
Komt denk ik door balcontrole. Lacazette en Aguero houden de bal veel dichterbij itt Remy bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Remy heb ik ook gehad en dat vond ik dan weer niets. Lacazette is een baas. Net als Aguero, maar dat is weer een andere prijsklasse![]()
Geen echte Vitesse-supporters dat volkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:38 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
wat heeft Rijst nou weer gedaan?RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik kan ook maar 30 dingen listen
Elke dag![]()
Er zijn er gewoon en paar die in totaal 40 pagina's Maher erop hebben staan voor tussen d 5 en 8kDe Nif dus
Elke dag![]()
Snel inkopen dan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:54 schreef MemphisPSV het volgende:
Haha die Derijck is echt zo slecht he, Daar komt denk ik een IF aan voor Leerdam!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Even inkopen dan maar !quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:07 schreef Vijf_voor het volgende:
De Guzman speelt best wel goed trouwens, goeie dribbel![]()
Elk jaar een baas.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:07 schreef Vijf_voor het volgende:
De Guzman speelt best wel goed trouwens, goeie dribbelhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wat zijn die 2 leagues in FUT waar geen spelers voor zijn. International League en Ultimate Team League.![]()
jupquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inter is voor shirts, die andere weet ik nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:14 schreef Maver24 het volgende:
Wat zijn die 2 leagues in FUT waar geen spelers voor zijn. International League en Ultimate Team League.![]()
Lacazette met Braithwaite en Marveaux erachter isquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Remy heb ik ook gehad en dat vond ik dan weer niets. Lacazette is een baas. Net als Aguero, maar dat is weer een andere prijsklasse. Net eerste wedstrijd mee gespeeld en Marveaux gelijk hattrick.
![]()
Krimpt je pik meteen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
emenike, musa, doumbia & martins
in een 4-2-2-2
zou het werken?, ultimate pace voorhoede
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die hebben de Legends League dus dat is het niet. Ik zag die leagues al vanaf het begin erin zitten maar er zijn helemaal geen spelers voor. Shirts lijkt me ook sterk want dat is geen leaguequote:![]()
Ik heb Gourcuff erachter. 5* WF, 4* skills zo traag als je opa.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:17 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Lacazette met Braithwaite en Marveaux erachter is. Net eerste wedstrijd mee gespeeld en Marveaux gelijk hattrick.
![]()
Ik deed t zo: koop eerst alle transferlijst uitbreiding in de catalogus.
Daaraan list je 40 items vb heal kaartjes voor 1000c bin.
Er verkopen een paar van die kaarten rest krijgt een rood kruisje. Nu list je 40 andere healkaartjes/kaarten, die verkopen ook niet en krijgen ook een rood kruis. Nu heb je 80 rode kruizen in je transferlist . Nu klik je list all en BAM alles staat op de markt.![]()
![]()
Shirts natuurlijk wel. Maar het is glitched waardoor je niet per land kan zoeken. Irritant.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die hebben de Legends League dus dat is het niet. Ik zag die leagues al vanaf het begin erin zitten maar er zijn helemaal geen spelers voor. Shirts lijkt me ook sterk want dat is geen league
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mag ik niks verkopen?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gvd, dit is zó mezelf op dit moment.
Aankomende maandag een deadline. Heb deze week echt te weinig gedaan. Help morgen bij een verhuizing en heb een etentje en heb zondag housewarming. Heb nog 'geluk' dat m'n wedstrijd is afgelast.
Ik zit gewoon op vrijdagavond thuis te werken aan m'n scriptie. Of in ieder geval net te doen alsof. Verder heb ik dus alleen zondagavond nog.
Eerder dat gifje van zondag bij de rest van de dagen en dan de webapp op het schermquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
Gvd, dit is zó mezelf op dit moment.
Aankomende maandag een deadline. Heb deze week echt te weinig gedaan. Help morgen bij een verhuizing en heb een etentje en heb zondag housewarming. Heb nog 'geluk' dat m'n wedstrijd is afgelast.
[ afbeelding ]
Ik zit gewoon op vrijdagavond thuis te werken aan m'n scriptie. Of in ieder geval net te doen alsof. Verder heb ik dus alleen zondagavond nog.![]()
Gewoon Cavani heb ik maarquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb Gourcuff erachter. 5* WF, 4* skills zo traag als je opa.
Mertens is erg goed op CAM. Dan ff Ibarbo en Giovinco/Tevez ervoor en knallen maar![]()
![]()
Iets leuks met Uche en Cerci maken valt nog niet mee, wat een tyfes middenvelders in La Liga zeg (alleen wat leuke CAM's).![]()
Blijkbaar had ik nog een PSN Fifa Season Ticket abo aanstaan terwijl ik al een jaar geen PS3 meer hebZojuist is er 20 euro van m'n CC afgeschreven daarvoor, wat een teringlijers bij Sony
Naar die centen kan ik fluiten waarschijnlijk.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Iemand al met Mandzukic gespeeld?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Maar even met mijn Bundesligateam dat nieuwe silver toernooi proberen.. ik heb het omgegooid naar 4-4-2 met Schieber en Briand in de spits. Die laatste viel erg tegen heb ik gelezen.. bij mij heeft hij nog niet gescoord. Schieber daarentegen scoort erop los11 goals en 2 assists in 4 wedstrijden.
![]()
Kishna is duur zegIemand een mooi eredivisie silver team? (behalve Tim)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Iets met Serero.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:39 schreef Reemi het volgende:
![]()
WAAROM IS DIE KK HANDICAP ER NOG
ALLES GAAT GOED TOTDAT IK TEGEN EEN 77 CHEM TEAM SPEEL
GEEN ENKELE BAL KOMT AAN MIJN KEEPER DOET RAAR, KOMT UIT ALS IK HET NIET WILT WTF EN HIJ KRIJGT ALLE REBOUNDS PERFECT IN ZN VOETEN
GEEF NU DE NAAM VAN DIE BLOEDHOND DIE MANAGER VAN EA PLS OMG MENSEN IK SMEEK HET JULLIE![]()
Je caps lock staat aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:42 schreef Pino0 het volgende:
WAAROM IS DIE KK HANDICAP ER NOG
ALLES GAAT GOED TOTDAT IK TEGEN EEN 77 CHEM TEAM SPEEL
GEEN ENKELE BAL KOMT AAN MIJN KEEPER DOET RAAR, KOMT UIT ALS IK HET NIET WILT WTF EN HIJ KRIJGT ALLE REBOUNDS PERFECT IN ZN VOETEN
GEEF NU DE NAAM VAN DIE BLOEDHOND DIE MANAGER VAN EA PLS OMG MENSEN IK SMEEK HET JULLIESmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:39 schreef Reemi het volgende:
![]()
![]()
Rijke tattaquote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: