SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders verketteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Pfff dat lukt me echt niet haha, als Feyenoord speelt staat de rest van de wereld voor mijn gevoel helemaal stil.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:03 schreef m25 het volgende:
[..]
Haha nou ik ben toch echt voor Feyenoord maar tegenwoordig kun je tijdens de wedstrijd van dit zooitje amateurs prima op 2 schermen 2 dingen tegelijk doen.. dat niveau, pff. Lekker dat ze winnen hoor maar kom op.![]()
Nee, maar dacht dat Eredivisie team zou zuigen online.
Maar is nog steeds makkelijk om te winnen!
Had Abel Tamata trouwens voor bijna 2K verkocht ?
Hoezo is die zo gestegen ? door perfect link met Depay zeker ?![]()
Jup KNVB, 1e divisie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:03 schreef vanpers het volgende:
[..]
Begreep dat het zaalvoetbal was maar ook voor KNVB of gewoon lokale competitie? Wat voor niveau speel je?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
schorsing tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:05 schreef MemphisPSV het volgende:
Nee, maar dacht dat Eredivisie team zou zuigen online.
Maar is nog steeds makkelijk om te winnen!
Had Abel Tamata trouwens voor bijna 2K verkocht ?
Hoezo is die zo gestegen ? door perfect link met Depay zeker ?![]()
Ja Navas (of hoe heet die real madrid dwerg) keept zo slecht bij lobjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
Wat gebeurt hier TT
Die goal van sturridge was wel echt jizz
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Haha had ik ooit ook wel denk ik. Nu als ik niet in de kuip of kroeg kijk speel ik vaak gewoon fifa of een andere wedstrijd tegelijk kijken..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:05 schreef vanpers het volgende:
[..]
Pfff dat lukt me echt niet haha, als Feyenoord speelt staat de rest van de wereld voor mijn gevoel helemaal stil.![]()
kan niet bij de latquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja Navas (of hoe heet die real madrid dwerg) keept zo slecht bij lobjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Maar zijn reflexes zijn wel goed dus laat hem nog maar ff staanquote:
5-4 nu in de 50ste minuut
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
5-5quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar zijn reflexes zijn wel goed dus laat hem nog maar ff staan
5-4 nu in de 50ste minuut![]()
![]()
ik heb precies 7.5K moet me in houden om geen pack te openen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar zijn reflexes zijn wel goed dus laat hem nog maar ff staan
5-4 nu in de 50ste minuut
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand had het over silver cup? Ik kan er niets over vinden. Begint die eigenlijk dit weekend? Loop als een gek silvers in te slaan...![]()
Lol, wat sla je in dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:13 schreef m25 het volgende:
Iemand had het over silver cup? Ik kan er niets over vinden. Begint die eigenlijk dit weekend? Loop als een gek silvers in te slaan...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik zou het bijna gaan proberenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben niet de enige die het probeerde dus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet op de webapp jammer genoeg.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
... goeien strategiequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:13 schreef m25 het volgende:
Iemand had het over silver cup? Ik kan er niets over vinden. Begint die eigenlijk dit weekend? Loop als een gek silvers in te slaan...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhhh uitgekookte.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die het probeerde dus.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |