Dan zou ik maar eens beginnen met te vertellen wat je idee is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:11 schreef mastertjee het volgende:
dat zou ideaal zijn, maar geen must, maar het moet geen duizenden euro's kosten..
Als je één ordegrootte hoger gaat zitten kun je misschien wat simpels laten ontwikkelen. Reken er overigens niet te hard op dat je idee patenteerbaar zou zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:18 schreef mastertjee het volgende:
nou het is meer dat patent al een ruime 3500€ kost, en mijn potje houd ook een keer op, om er nou alles in te steken vind ik ook zo overdreven.
Informatica was niet in je opgekomen? Het beste wat je kunt doen is gewoon zo veel mogelijk mensen over je idee vertellen, met een beetje mazzel kun je iemand dusdanig enthousiast maken dat'ie er brood in ziet en iets voor je gaat ontwikkelen.quote:Stundenten aanspreken heb ik zelf ook aan gedacht maar waar zou ik dan moeten zijn, ik weet niet eens met welke opleiding je soortgelijke ontwikkeling leert..
Dus je wil snel de markt voor de Amerikanen met het oorspronkelijke idee wegpikken? Goed idee man.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:34 schreef mastertjee het volgende:
Nee, wel heeft de TS zelf research gedaan en erachter gekomen dat dit idee in Europa niet op de markt is en in Amerika een succes..
Dan kun je geen app maken. Simple as that.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:11 schreef mastertjee het volgende:
het moet geen duizenden euro's kosten..
Maar ff kijken. Een app alleen voor de Nederlandse/Europese markt, zonder plannen voor uitbreiding omdat de markt in Amerika al dezelfde app heeft. Ik begin wel echt benieuwd te worden naar wat je idee nou eigenlijk is. Post het hier maar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:39 schreef mastertjee het volgende:
dit is daar al langere tijd bekend en beschikbaar, dus zo zie ik dat niet. als deze mensen het hadden willen uitbreiden hadden hun hier ruimschoots de tijd voor.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan kun je geen app maken. Simple as that.
Ik kan een simpele app in 4 uur makenquote:
Wacht eens! Jij werkt toch gratis voor Danny? Waarom werk je niet ook gewoon gratis voor TS?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:44 schreef Faux. het volgende:
[..]
Maar ff kijken. Een app alleen voor de Nederlandse/Europese markt, zonder plannen voor uitbreiding omdat de markt in Amerika al dezelfde app heeft. Ik begin wel echt benieuwd te worden naar wat je idee nou eigenlijk is. Post het hier maar.
elke idioot kan een simpele app maken. het wordt pas interessant als je een goed idee hebt en dat kan omzetten naar een goede app.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:49 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Ik kan een simpele app in 4 uur maken
Maar als TS niet duidelijk is, zal het sowieso niet lukken xD
ik kan geen apps manquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wacht eens! Jij werkt toch gratis voor Danny? Waarom werk je niet ook gewoon gratis voor TS?
Nouja TS had het niet over iets uitgebreidquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
elke idioot kan een simpele app maken. het wordt pas interessant als je een goed idee hebt en dat kan omzetten naar een goede app.
als ik TS zo hoor ambieert-ie een marktaandeel á la whatsappquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:52 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nouja TS had het niet over iets uitgebreidhij heeft nog niks gezegd hierzo.
Voor windows phone kun je best met javascript en html/xml af.quote:
iets over secret en tinder kloonquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:53 schreef Faux. het volgende:
[..]
als ik TS zo hoor ambieert-ie een marktaandeel á la whatsapp
wil ik wel aandelen in het bedrijf. 51%quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:53 schreef NotYou het volgende:
[..]
Voor windows phone kun je best met javascript en html/xml af.Kom op, werk voor TS!
ey TS, geloof ik is er een vrijwilligerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
iets over secret en tinder kloon
Tinder is zo makkelijk te maken in een weekje of nog sneller waarschijnlijk.
Hoe groot is je aandeel in Fok! ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:56 schreef Faux. het volgende:
[..]
wil ik wel aandelen in het bedrijf. 51%
auto van de zaak met daarin wekelijks drie nieuwe lekkere wijven.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
auto van de zaak met daarin wekelijks drie nieuwe lekkere wijven.
Nee dankjequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:57 schreef Faux. het volgende:
[..]
ey TS, geloof ik is er een vrijwilliger
wat krijg jij daarvoor dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:59 schreef NotYou het volgende:
Dan krijg je van TS ook niets. Ik behartig zijn belangen.
ik zie een gat in de marktquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:00 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nee dankjedan maak ik het liever voor mezelf zodat ik alle lekkere vrouwen eruit kan filteren voor mezelf
![]()
Daarnaast zou ik alle make-up en duckface vrouwen permanent bannen.
Niets. Ik vind dat TS het verdient dus leen mijn tijd en inzet belangeloos aan hem.quote:
Zijn alleen vaak juist dat soort vrouwmensen die op tinder/etc zitten. Van die oppervlakkige dozen, die geen dag zonder make-up zouden kunnen.quote:
mooi. dan kan je ook best een app voor hem schrijvenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Niets. Ik vind dat TS het verdient dus leen mijn tijd en inzet belangeloos aan hem.
Ik ben geen developer. Ik ben slechts een gebruiker, van verdovende middelen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
mooi. dan kan je ook best een app voor hem schrijven
weg ermeequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:02 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Zijn alleen vaak juist dat soort vrouwmensen die op tinder/etc zitten. Van die oppervlakkige dozen, die geen dag zonder make-up zouden kunnen.
Alles kan je leren. Je bent immers ook geen advocaat - neem ik aan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik ben geen developer. Ik ben slechts een gebruiker, van verdovende middelen.
Ik heb nooit gezegd dat ik hem in die hoedanigheid bijsta. Ik zou mijn rol in dezen meer duiden als die van een verre vriend die helpt bij het leggen van contacten en het tonen van assertiviteit wanneer de situatie daarom vraagt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:05 schreef Faux. het volgende:
[..]
Alles kan je leren. Je bent immers ook geen advocaat - neem ik aan.
je bent een goede vriend. ik moet maandag nablijven op school, kan je daarvoor ook niet ff mijn belangen behartigen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:09 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik hem in die hoedanigheid bijsta. Ik zou mijn rol in dezen meer duiden als die van een verre vriend die helpt bij het leggen van contacten en het tonen van assertiviteit wanneer de situatie daarom vraagt.
Je hebt net nog op slinkse wijze geprobeerd TS zijn idee afhandig te maken, eer wij (verre) vrienden zijn zal er heel wat moeten gebeuren. Dus begin maar vast met coden!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
je bent een goede vriend. ik moet maandag nablijven op school, kan je daarvoor ook niet ff mijn belangen behartigen?
Nablijven?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
je bent een goede vriend. ik moet maandag nablijven op school, kan je daarvoor ook niet ff mijn belangen behartigen?
verdienmodel is vaak een lastig puntquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Microkredietje aanvragen en laten ontwikkelen. Als het echt goud is krijg je het zo terug toch
alleen java heb je 80 procent van telefoons alquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon zelf leren. Java voor Android, Swift voor iOS. Andere systemen zijn vooralsnog irrelevant, dus die kun je negeren.
2 weken leren hoe je Connect net internet een 3 dagen nolife programerenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:54 schreef totalvamp het volgende:
[..]
iets over secret en tinder kloon
Tinder is zo makkelijk te maken in een weekje of nog sneller waarschijnlijk.
Als je nou eerst even die app van TS bouwt, kun je die lekkere wijven daarmee wel regelen natuurlijk. Het is immers een geniaal idee water gegarandeerd een succes wordt!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
auto van de zaak met daarin wekelijks drie nieuwe lekkere wijven.
Neem is contact op met goldenvalue.nl. Ik had eerder iemand in de klas met ideeën en hun ontwikkelen vaak ook in ruil voor een aandeel in je idee of iets dergelijks begreep ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:04 schreef mastertjee het volgende:
hoihoi,
ik heb na eigen zeggen een gouden idee voor een app, social media idee weliswaar.
nou ben ik zelf een mega noob in technologie en heb ik ook geen idee hoe ik dit tot leven moet wekken.
mijn vragen zijn kort gezegd: ik heb mogelijk om een app in opdracht te laten maken voor Android en io's, zonder dat ze er met je idee van door gaan. zo ja waar ?
groetjes wouter!
Rocket internet doet het anders best goed met ideeën jatten uit een ander land en het te lanceren in een ander land.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:37 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dus je wil snel de markt voor de Amerikanen met het oorspronkelijke idee wegpikken? Goed idee man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop