SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders verketteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
mooi hequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haha suarez heeft op verkeerd moment ingekocht
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1,8kquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef Terrestra het volgende:
Voor hoeveel worden de healing cards normaal voor verkocht ?![]()
de lurkers komen uit alle gaten in eens
#FreeTrapz![]()
Nee joh, hij heeft in het FUT13 nog meegepost.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
de lurkers komen uit alle gaten in eens![]()
Op het xboxworld forum ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft in het FUT13 nog meegepost.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:PlayStationUK twitterde op donderdag 02-10-2014 om 22:58:32PlayStation 4 has just won the Gaming Award at the #t3awards Thanks to everyone that voted! http://t.co/2UYshEDsHc reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
Echt belachelijk dat Eva niet op een healing all kaartje staat.
Kut EA![]()
niet goed voor je bloedcirculatie thadquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
Echt belachelijk dat Eva niet op een healing all kaartje staat.
Kut EA
#FreeTrapz![]()
ze willen ons hier ook even laten cashen vanmiddagquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Virgil CB, laat het maar eens zienquote:
#FreeTrapz![]()
nieuw accountje geopend en weer gaan
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet niet, kijk op de webapp zou ik zeggen.haha dat gaat toch niet met die kut console
#FreeTrapz![]()
Bruma vind ik zo belachelijk, die staat wekelijks te schutteren achterin. Ook Veltman vind ik helemaal niks als verdediger.quote:![]()
i see where this is going.....quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:11 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Bruma vind ik zo belachelijk, die staat wekelijks te schutteren achterin. Ook Veltman vind ik helemaal niks als verdediger.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat kan, Guus Hiddink vind ze alle 4 goed genoeg voor het Nederlands elftal en hij heeft zeer zeker meer kijk op het spelletje dan jij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:11 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Bruma vind ik zo belachelijk, die staat wekelijks te schutteren achterin. Ook Veltman vind ik helemaal niks als verdediger.![]()
Bruma is de beste verdediger in de Eredivisie jonge mafkeesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:11 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Bruma vind ik zo belachelijk, die staat wekelijks te schutteren achterin. Ook Veltman vind ik helemaal niks als verdediger.![]()
Dat zagen we in de eerste wedstrijden wel ja, dat die er veel kijk op heeft. Heb nooit het idee gehad met Bruma en Rekik achterin, dat er een degelijk duo staat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat kan, Guus Hiddink vind ze alle 4 goed genoeg voor het Nederlands elftal en hij heeft zeer zeker meer kijk op het spelletje dan jij.![]()
dirk Marcellis says no... oh wacht..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bruma is de beste verdediger in de Eredivisie jonge mafkeesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
*zet al zijn healing kaartjes weer terug in de clubPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dirk Mavercellisquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dirk Marcellis says no... oh wacht..![]()
![]()
Etiënne Reijnen in oranje oh oh ohohohhhoo Etiënne Reijnen in oranje oh oh oho
met klappertje en al in je hand hedat is hoe echte bazen rollen
#FreeTrapz![]()
wacht maar in februari als wij al onze kaarten verkopen lachen we je uitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:20 schreef DutchSL het volgende:
Gelukkig gisteren alle healing kaartjes voor de te hoge prijs verkocht
#FreeTrapz![]()
in februari speel ik dit spel al niet meer johquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wacht maar in februari als wij al onze kaarten verkopen lachen we je uit![]()
![]()
waarschijnlijk denk je dan ohja shit die 150 heal all kaartjes. nou ja weer 100K, druppel op een gloeiende plaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
in februari speel ik dit spel al niet meer johPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als ik in februari nog heal all kaarten verkoop gooi ik mezelf voor de 10:25 naar Steenwijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wacht maar in februari als wij al onze kaarten verkopen lachen we je uit![]()
![]()
Ik ga straks bij de MM een PS4 en FIFA kopen.
Ik zie dat er 2 versies van FIFA zijn. Wat is het verschil tussen de standaard editie en de Ultimate Team Edition?![]()
wat denk je dan in februari te gaan verkopen zhaneauquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ik in februari nog heal all kaarten verkoop gooi ik mezelf voor de 10:25 naar SteenwijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een gratis pack per week. De standaard versie kopen dus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie dat er 2 versies van FIFA zijn. Wat is het verschil tussen de standaard editie en de Ultimate Team Edition?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat denk je dan in februari te gaan verkopen zhaneau![]()
http://lmgtfy.com/?q=fifa+15+normal+edition+vs+ultimate+editionquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie dat er 2 versies van FIFA zijn. Wat is het verschil tussen de standaard editie en de Ultimate Team Edition?![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:25 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Toevalstreffer![]()
ik hoop tegen die tijd een handeltje in Russische postorderbruidjes te hebben.quote:
volgens ene Thye zit daar goeijen handel in.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Jup. Mensen kijken niet verder dan hun neus lang is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Intussen verkopen mijn bronze healing cards ook nog gewoon voor 600 ofzo hoor![]()
tuurlijk zo zit de FUT markt in elkaar dat weet je tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Intussen verkopen mijn bronze healing cards ook nog gewoon voor 600 ofzo hoordomme mensen genoeg
#FreeTrapz![]()
Mensen kijken niet eensquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jup. Mensen kijken niet verder dan hun neus lang is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op xbox gingen die dingen al 2 weken voor 600c. Behalve head healing, die kon je (ook goud) voor 200c oppikken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Intussen verkopen mijn bronze healing cards ook nog gewoon voor 600 ofzo hoor![]()
zoals het hoort, alleen autisten weigeren 50c te veel uit te geven voor een consumablequote:
#FreeTrapz![]()
Ja hier ook, maar als mensen slim zijn (nee dus) kopen ze nu die gouden heal all..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op xbox gingen die dingen al 2 weken voor 600c. Behalve head healing, die kon je (ook goud) voor 200c oppikken.![]()
Hier dus ook al minstens een week. Bronze packs openen is gewoon rendabele business.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Op xbox gingen die dingen al 2 weken voor 600c. Behalve head healing, die kon je (ook goud) voor 200c oppikken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ik kan me echt vaag herinneren dat dit een tijdje terug ook zo was. blijkbaar 1 iemand die een glitch heeft gevonden en niet gedeeld. als hij het zat is en zijn IF messi bij elkaar heeft gaat het weer stijgen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik las laatst dat mensen vorig jaar een programma hadden geschreven wat de hele tijd naar de EA servers communiceerde dat er een potje was gespeeld en de matchcoins inde![]()
![]()
Aan het aantal kaarten te zien heeft hij ze dan eerst een weekje opgespaard ofzo, om ze daarna en masse te verkopen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:35 schreef FCsuarez het volgende:
ik kan me echt vaag herinneren dat dit een tijdje terug ook zo was. blijkbaar 1 iemand die een glitch heeft gevonden en niet gedeeld. als hij het zat is en zijn IF messi bij elkaar heeft gaat het weer stijgen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:33 schreef Tobi-wan het volgende:
Maakte me al helemaal zorgen? Maar dit is alleen op de PS?![]()
![]()
misschien is het een geprogrammeerde glitchquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan het aantal kaarten te zien heeft hij ze dan eerst een weekje opgespaard ofzo, om ze daarna en masse te verkopen.anders hadden meer mensen hem ontdekt.
#FreeTrapz![]()
Dat zou best dom zijn eigenlijk... Dit valt echt enorm op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan het aantal kaarten te zien heeft hij ze dan eerst een weekje opgespaard ofzo, om ze daarna en masse te verkopen.![]()
Hier ook regelmatig besproken. Dat was de reden dat coins extreem cheap werden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:37 schreef Zhano het volgende:
Ik las laatst dat mensen vorig jaar een programma hadden geschreven wat de hele tijd naar de EA servers communiceerde dat er een potje was gespeeld en de matchcoins indeAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
omdat het ook af en toe even stopt denk ik dat hij dus iedere keer een ander account moet openen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat zou best dom zijn eigenlijk... Dit valt echt enorm op.
ban na ban na ban.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
fotoooooooooooquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
Tot nu toe alles met mijn nieuwe team gewonnen
10-0-3 record nuFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
En dit met de consumables is ook al vaak gebeurd deze FIFA. Lijkt bijna iedere dag zo'n periode te zijn..echt vaag.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ja dat idee had ik dus ook. best kans dat ze vanavond gewoon weer de lucht in schietenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:40 schreef Tim86 het volgende:
En dit met de consumables is ook al vaak gebeurd deze FIFA. Lijkt bijna iedere dag zo'n periode te zijn..echt vaag.
#FreeTrapz![]()
Oh, steeds net gemist dan wssquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hier ook regelmatig besproken. Dat was de reden dat coins extreem cheap werden.![]()
![]()
niks boeiendsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had gisteren nog even Vidal geleend om te kijken of het wat is. Hielp me wel de finale te winnen van de cup maar ik denk dat ik lekker Hernanes en Guarin laat staan. Ga hem misschien later wel halen. Ga nu voor Cuadrado sparen, ben niet helemaal happy met Candreva.![]()
Schijnt dat EA de kaartjes voor 'healing' veel te duur vond worden, dus heeft besloten om de rest van het jaar ze zelf maar onophoudelijk voor 250 coins op de markt te zetten.![]()
Heb mn AB erop gezetquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:00 schreef Lindgren. het volgende:
EA.![]()
Jezus. Iedereen snoeihard die kaartjes ingeslagen zeker?![]()
![]()
Nieuwe toernooi is een Silver toernooi
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
lekker jezusquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bank en Res Silver, min 85 chemquote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
In de afgelopen 3 jaar kan ik me bij silvercups geen andere eis herinneren dan: silver basisspelers en silvers op de bank. Denk niet dat dat nu anders is.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:OH SNAPquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In de afgelopen 3 jaar kan ik me bij silvercups geen andere eis herinneren dan: silver basisspelers en silvers op de bank. Denk niet dat dat nu anders is.![]()
Ideaal man. Ene koopje na de andere zo op console.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]haha dat gaat toch niet met die kut console
![]()
![]()
Ik vond m waardeloos. Gebruikte hem als enkele spits, misschien hielp dat ook niet, maar hij stond constant verkeerd en maakte geen enkele aanstalte om aan te vallen.quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
4kquote:Hala Madrid !
Ik geef hem voor de wedstrijd de instructie 'stay central'. Misschien heeft dat er mee te makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vond m waardeloos. Gebruikte hem als enkele spits, misschien hielp dat ook niet, maar hij stond constant verkeerd en maakte geen enkele aanstalte om aan te vallen.![]()
Misschien moet ik daar ook maar eens gaan spelen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik geef hem voor de wedstrijd de instructie 'stay central'. Misschien heeft dat er mee te maken
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kan dat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik geef hem voor de wedstrijd de instructie 'stay central'. Misschien heeft dat er mee te maken
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ga je dat echt voor iedere wedstrijd weer in zitten vullenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik geef hem voor de wedstrijd de instructie 'stay central'. Misschien heeft dat er mee te makenik heb daar de kracht niet voor hoor.
#FreeTrapz![]()
Bij teammanagement voordat je de wedstrijd start ja, weet niet of het een placebo is of dat het echt werkt, maar mijn team speelt echt fijn nuquote:mijn wingers zeg ik altijd cut inside/get in behind en mijn CAM free roam.
![]()
Ja snuggere henkie, ik bedoelde daarmee natuurlijk hoe je dat doet.quote:O ait, ga ik ook eens naar kijken dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Bij teammanagement voordat je de wedstrijd start ja, weet niet of het een placebo is of dat het echt werkt, maar mijn team speelt echt fijn numijn wingers zeg ik altijd cut inside/get in behind en mijn CAM free roam.
duurt 10 seconden mafkeesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga je dat echt voor iedere wedstrijd weer in zitten vullenik heb daar de kracht niet voor hoor.
![]()
11 spelerts, vond t maar een werk.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die gaan nog wel stijgen. Ik ben alleen bang dat de servers er dadelijk uit worden getrokkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:31 schreef Matedeor het volgende:
Ik heb medelijden met mensen die 300/400/500 healing kaartjes hebben gekocht.
ja je moet het ook niet bij elke speler gaan doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
11 spelerts, vond t maar een werk.![]()
![]()
en waarom ben jij daar bang voorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gaan nog wel stijgen. Ik ben alleen bang dat de servers er dadelijk uit worden getrokken
#FreeTrapz![]()
Joh, je moet het dus ook doen bij een speler die het niet goed doet zoals jij wilt, niet bij allemaalquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
11 spelerts, vond t maar een werk.![]()
Blijven er wel heel lang opstaan, alleen nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gaan nog wel stijgen. Ik ben alleen bang dat de servers er dadelijk uit worden getrokken![]()
Behalve als ze blessures er weer ineens uithalenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die gaan nog wel stijgen. Ik ben alleen bang dat de servers er dadelijk uit worden getrokken
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mijn hele team loopt niet dus ik ben het met Suarez eens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, je moet het dus ook doen bij een speler die het niet goed doet zoals jij wilt, niet bij allemaal![]()
ik snap nog steeds niet dat je dat niet gewoon ergens op kan slaan. het zelfde als geen custom tactic kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Joh, je moet het dus ook doen bij een speler die het niet goed doet zoals jij wilt, niet bij allemaal![]()
#FreeTrapz![]()
Maar dit zou dan betekenen dat er enkel een healing dupe is of is dat gwn het enige waar jullie naar kijkenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat zou wel een typische EA actie zijn ja, een hele dag die kaarten voor 250 erop zetten om vervolgens blessures eruit te halen, zie het nog gebeuren ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Behalve als ze blessures er weer ineens uithalen.
![]()
huh...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:34 schreef Zhano het volgende:
Zelfs als ik nu al mn kaartjes zou discarden maak ik nog winst'
ik verkoop er nog regelmatig een paar voor 800+Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb me ingedektquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
huh...'
ik verkoop er nog regelmatig een paar voor 800+![]()
![]()
jij hebt 50% verkocht voor 500cquote:
#FreeTrapz![]()
je hebt een paar 100 kaarten geduped en verkochtquote:koning.
#FreeTrapz![]()
Kut ExpeditieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meteen 3 DM'squote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt een paar 100 kaarten geduped en verkochtkoning.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:44 schreef ThadCastle het volgende:
Kut ExpeditieWaarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zou iemand basic chem style willen hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar waarom is basic chem style nu zo duur? Misschien komen ze wel heel weinig voor in packs.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Waarom?BohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat dan alle stats worden geboost!!1quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou iemand basic chem style willen hebben![]()
[..]
Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Waarom?Lief, die spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ah toe ah toe deel met mij, deel met mij.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zet er even een NSFW tagje bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR gemacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Al die healing kaartjes staan er rijen op maar worden toch al weggekocht als ik erop druk dus denk dat de AB's volle bak aanstaan
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee dat ben ik. Lightning fastquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die healing kaartjes staan er rijen op maar worden toch al weggekocht als ik erop druk dus denk dat de AB's volle bak aanstaan![]()
![]()
Niet NSFW?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is niet NSFW.
En die andere deed het ook niet.
Zijn er zoveel dat er geen AB nodig is.
blijft bij 2 keer achter elkaar dezelfde zoekopdracht ook oude kaarten weergevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die healing kaartjes staan er rijen op maar worden toch al weggekocht als ik erop druk dus denk dat de AB's volle bak aanstaanzet hem even naar 200c BIN en weer terug zijn het er een stuk minder.
#FreeTrapz![]()
Nee, dit zie je ook gewoon op die kalenders die in sommige bedrijven hangen (waaronder dit bedrijf) dus dan is het niet NSFW.quote:
En waarom zeg je er bij iemand anders niks van en bij mij wel?![]()
Ja bij een pauperbedrijf.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dit zie je ook gewoon op die kalenders die in sommige bedrijven hangen (waaronder dit bedrijf) dus dan is het niet NSFW.Wil je bouwvakker worden?
Ja jij werkt bij een stel veredelde bouwvakkers. Dus Sjon, niet zeurenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dit zie je ook gewoon op die kalenders die in sommige bedrijven hangen (waaronder dit bedrijf) dus dan is het niet NSFW.Trapz heeft wel gelijk.
![]()
Omdat ik jou vertrouwde en die andere niet open klik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, dit zie je ook gewoon op die kalenders die in sommige bedrijven hangen (waaronder dit bedrijf) dus dan is het niet NSFW.
En waarom zeg je er bij iemand anders niks van en bij mij wel?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is wachten op het moment dat ze er lang genoeg opstaan dat ook die niet meer worden weggekocht volgens mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Al die healing kaartjes staan er rijen op maar worden toch al weggekocht als ik erop druk dus denk dat de AB's volle bak aanstaan![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat dan alle stats worden geboost!!1
Mensen![]()
![]()
NSFW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje apart dat er dan wel een filter is op sommige sites (nee, niet alleen pr0n maar ook dumpert, badchix, vkmag etc.)quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja jij werkt bij een stel veredelde bouwvakkers. Dus Sjon, niet zeurenTrapz heeft wel gelijk.
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
NSFW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Beetje apart dat er dan wel een filter is op sommige sites (nee, niet alleen pr0n maar ook dumpert, badchix, vkmag etc.)
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
NSFW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers zonder plaatjes-iconSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Beetje apart dat er dan wel een filter is op sommige sites (nee, niet alleen pr0n maar ook dumpert, badchix, vkmag etc.)Slechte troll.
![]()
ik ben aangenomen om te fokken onder werktijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:52 schreef wieisboos het volgende:
Ik denk niet dat mijn werkgever het uberhaubt zou waarderen als ik zou zitten fokken onder werktijd
IT![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik heb even in het rond gekeken maar er hangen nergens kalenders met dit soort afbeeldingen hier. dus voor mij is het NSFWquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja jij werkt bij een stel veredelde bouwvakkers. Dus Sjon, niet zeurenTrapz heeft wel gelijk.
#FreeTrapz![]()
Misschien zie je zo'n afbeelding als die ik postte hier ook niet maar wel kalenders met chicks met weinig kleding aanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb even in het rond gekeken maar hier hangen nergens kalenders met dit soort afbeeldingen hier. dus voor mij is het NSFWDus ik ga zo even de fabriek in brb
![]()
bij ons zie je die nergensquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien zie je zo'n afbeelding als die ik postte hier ook niet maar wel kalenders met chicks met weinig kleding aanDus ik ga zo even de fabriek in brb
is voor MBO'ers en opleidingloze
#kafenkorengescheidenhoudenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Het is mbo'ersquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij ons zie je die nergensis voor MBO'ers en opleidingloze
#kafenkorengescheidenhouden
#kafenkorengescheidenhouden![]()
Eerder bij productiebedrijven en bedrijven waar veel mannen werken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Jij gaat mij vertellen dat je HBO gedaan hebt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
JUPquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jij gaat mij vertellen dat je HBO gedaan hebt?
bij deze. thad ik heb hbo gedaan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
grote versie van mijn UI gevonden.. je moet zelf maar bepalen of het NSFW is of niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo niet? Je bent toch geen kleuter meer die altijd onder begeleiding moet staanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:52 schreef wieisboos het volgende:
Ik denk niet dat mijn werkgever het uberhaubt zou waarderen als ik zou zitten fokken onder werktijd![]()
Ze gaan nu zo snel dat ik steeds te laat ben. 2 minuten geleden ging het nog prima
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
grote versie van mijn UI gevonden.. je moet zelf maar bepalen of het NSFW is of niet:Stewie ga ff fappen en kom dan weer postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
grote versie van mijn UI gevonden.. je moet zelf maar bepalen of het NSFW is of niet:gezicht vol plamuur, hier is toch niks aan manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
grote versie van mijn UI gevonden.. je moet zelf maar bepalen of het NSFW is of niet:Er moet toch iets beters te vinden zijn voor in je UI. Al is ze op dat formaat wel beter dan in dat plaatje dat je nu postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
grote versie van mijn UI gevonden.. je moet zelf maar bepalen of het NSFW is of niet:Lijkt nergens op GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, kan nu niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Stewie ga ff fappen en kom dan weer postenIk heb wel wat plaatjes die ik kleiner kan maken en dan als UI kan gebruiken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er moet toch iets beters te vinden zijn voor in je UI. Al is ze op dat formaat wel beter dan in dat plaatje dat je nu post![]()
Doe dat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, kan nu niet.
[..]
Ik heb wel wat plaatjes die ik kleiner kan maken en dan als UI kan gebruiken.![]()
Zie skype gr grquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:14 schreef Tim86 het volgende:
Ze gaan nu zo snel dat ik steeds te laat ben. 2 minuten geleden ging het nog primaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
futbin.comquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:26 schreef StijnDa het volgende:
Is er een werkende site met actuele prijzen van spelers onderhand?![]()
Ja goh. Xboxquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Werkt niet. Voor xbox althans.
[ afbeelding ]![]()
![]()
grote versie van mijn UI gevonden.. je moet zelf maar bepalen of het NSFW is of niet:Dat wordt schrikken in de morgen wanneer de laag plamuursel eraf is!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat is dit dan, mijn inkoop bronnen zijn opgedroogd
die mannen met 100en kaarten zijn echt koning nu![]()
#FreeTrapz![]()
checkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:37 schreef Zhano het volgende:
Iemand hier wel eens in Roemenie geweest?
#FreeTrapz![]()
Ja. Team liep alleen voor geen meter, dus het duurde niet lang. Kan er weinig zinnigs over zeggen verder. Vond hem aan de bal niet erg fijn en voor het doel maakte hij in de 1 op 1 met lage finesse keurig ballen af en verneukte hij het als ik het op een andere manier probeerde, net als discardspitsen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hmm, dat klinkt nou niet echt positiefquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja. Team liep alleen voor geen meter, dus het duurde niet lang. Kan er weinig zinnigs over zeggen verder. Vond hem aan de bal niet erg fijn en voor het doel maakte hij in de 1 op 1 met lage finesse keurig ballen af en verneukte hij het als ik het op een andere manier probeerde, net als discardspitsen.![]()
Welke spitsen (behalve Tevez en Cavani) heb je wel goede ervaringen mee?
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Busy Earning op de achtergrond nu
Elke dag![]()
Ja echte koningen man man man manquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:36 schreef FCsuarez het volgende:
wat is dit dan, mijn inkoop bronnen zijn opgedroogd
die mannen met 100en kaarten zijn echt koning nu![]()
![]()
niet?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja echte koningen man man man manPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Heb vooral met silvers gespeeld. Qua gold spitsen heb ik Aguero, Luuk de Jong, Palacio, Lacazette, Remy. Ramos en Lewa gehad, maar allemaal erg kleine sample. Aguero is sowieso echt geniaal. Met deze engine de beste spits van het spel zo ongeveer denk ik. Lacazette en Palacio vind ik ook erg goed. Remy was drama, Luuk uiteraard ook en Ramos pas 1 potje mee gespeeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:39 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt nou niet echt positief![]()
Welke spitsen (behalve Tevez en Cavani) heb je wel goede ervaringen mee?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer dat Aguero zo duur isquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb vooral met silvers gespeeld. Qua gold spitsen heb ik Aguero, Luuk de Jong, Palacio, Lacazette, Remy. Ramos en Lewa gehad, maar allemaal erg kleine sample. Aguero is sowieso echt geniaal. Met deze engine de beste spits van het spel zo ongeveer denk ik. Lacazette en Palacio vind ik ook erg goed. Remy was drama, Luuk uiteraard ook en Ramos pas 1 potje mee gespeeld.
Thnx iig, zal nog even nadenken wat ik met mn 150k ga doen
ff snel in en uit geweest voor werk. niet echt een oordeel over kunnen vellen dus.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik kan eventueel wel tussen 7 en half 9.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:24 schreef Jorwol het volgende:
Kiid vanavond clubs met wat andere boys?![]()
opzicht ook wel in voor wat clubs. alleen denk ik niet dat mijn pro al helemaal up is
#FreeTrapz![]()
Willy, dat is pas een koningquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja echte koningen man man man man![]()
Expeditie Robinson:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
Expeditie Robinson:#TeamRemySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:55 schreef Lindgren. het volgende:
Expeditie Robinson:100% mit einsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Die van mij is ook niet helemaal up.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:52 schreef FCsuarez het volgende:
opzicht ook wel in voor wat clubs. alleen denk ik niet dat mijn pro al helemaal up is
Jullie ook tijd tussen 7 en half 9?![]()
bij jou doet de search het nog tenminstequote:kom nier verder dan minuut 13
#FreeTrapz![]()
nee dan moet ik ballen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Die van mij is ook niet helemaal up.
Jullie ook tijd tussen 7 en half 9?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand nog goed ervaringen met keepers?
Wie zijn de betere keepers?
#inbeforeallekeeperszijnkutFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ben wel tevreden over Diego Lopez en doet het ook prima als ik hem tegenkom.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:00 schreef The_Yakuza het volgende:
#inbeforeallekeeperszijnkutAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van der Sarquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:00 schreef The_Yakuza het volgende:
#inbeforeallekeeperszijnkut![]()
![]()
verkapte kijk mij eens rijk zijn post.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tevreden zijn met keerpers in Fifa 15quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben wel tevreden over Diego Lopez en doet het ook prima als ik hem tegenkom.![]()
Zijn echt fucking slecht dit jaar. Gisteren schoot ik een vrije trap met Guarin vanaf 40 meter recht op de keeper. Als die stil bleef staan had hij hem zonder problemen gehad. Maar hij dook op het allerlaatste moment onder de bal door. Er was geen dreiging van andere spelers, de bal stuiterde alleen een paar meter voor hem...![]()
Wat moet je nou weer met Flappie de neus?quote:
Ik betrap Weidenfeller ook niet op heel veel fouten, maar ben benieuwd naar Cech, Neuer en Courtoisquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tevreden zijn met keerpers in Fifa 15![]()
Zijn echt fucking slecht dit jaar. Gisteren schoot ik een vrije trap met Guarin vanaf 40 meter recht op de keeper. Als die stil bleef staan had hij hem zonder problemen gehad. Maar hij dook op het allerlaatste moment onder de bal door. Er was geen dreiging van andere spelers, de bal stuiterde alleen een paar meter voor hem...
Legend GK's ben ik niet in geinteresseerd
Natuurlijk, keepers zijn aids, maar zie hem in verhouding amper rare dingen doen dus dan ben ik tevreden. Hij doet het beter dan andere keepers die ik tegenkom in ieder geval. Dat ze in dit spel verneukt zijn wil niet zeggen dat er niet alsnog slechte en goede keepers zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:07 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tevreden zijn met keerpers in Fifa 15![]()
Zijn echt fucking slecht dit jaar. Gisteren schoot ik een vrije trap met Guarin vanaf 40 meter recht op de keeper. Als die stil bleef staan had hij hem zonder problemen gehad. Maar hij dook op het allerlaatste moment onder de bal door. Er was geen dreiging van andere spelers, de bal stuiterde alleen een paar meter voor hem...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Precies, ik bedoel het dus ook relatiefquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, keepers zijn aids, maar zie hem in verhouding amper rare dingen doen dus dan ben ik tevreden. Hij doet het beter dan andere keepers die ik tegenkom in ieder geval. D
zoekfunctie in de fappapp is ook weer lekker brak
#FreeTrapz![]()
Naam reactiequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:24 schreef Jorwol het volgende:
Kiid vanavond clubs met wat andere boys?
Maar denk het niet, clubs =![]()
![]()
Die krijg je in klb niet hequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Naam reactie
Maar denk het niet, clubs =![]()
Mahijs
Hoe de neuk kom jij aan Zlatan
Elke dag![]()
Ja dat is ook zo. Volgens mij was de keeper waarbij dit gebeurde wel toevallig Diego Lopez. Ben even het filmpje aan het uploaden want mijn xbox heeft er natuurlijk automatisch een clip van gemaaktquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, keepers zijn aids, maar zie hem in verhouding amper rare dingen doen dus dan ben ik tevreden. Hij doet het beter dan andere keepers die ik tegenkom in ieder geval. Dat ze in dit spel verneukt zijn wil niet zeggen dat er niet alsnog slechte en goede keepers zijn.![]()
![]()
loan of koopquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mahijs
Hoe de neuk kom jij aan Zlatan
#FreeTrapz![]()
Nope, kosten gewoon 1500quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:18 schreef WezepAFCA het volgende:
Is op de xbox ook geglitcht met healingkaartjes?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Kwaliteit is ruk en het was trouwens met De Rossi en niet Guarin... Maar wat een drama is dit... Gelukkig stond ik al 3-0 voor maar je zal zo maar een finale verliezen.
![]()
moest gister tegen een feyenoorder terwijl feyenoord speelde, dan ben je toch wel echt verslaafd
#FreeTrapz![]()
ik weet niet of ik moet huilen of moet lachenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Kwaliteit is ruk en het was trouwens met De Rossi en niet Guarin... Maar wat een drama is dit... Gelukkig stond ik al 3-0 voor maar je zal zo maar een finale verliezen.![]()
Lijkt wel alsof je bij clubs iemand als keeper hebt spelen![]()
![]()
omdat ze niet genoeg links krijgenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom heeft Distin 7 chem en Melo ook?
http://www.futhead.com/15/squads/2739009/
zelden zo'n kutteam gezien trouwens![]()
Ze missen allebei een zwakke link volgens mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
http://www.futhead.com/15/squads/2739009/![]()
Hij heeft het spel al uitgespeeld terwijl het spel net een week uit is, wat een baasquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
moest gister tegen een feyenoorder terwijl feyenoord speelde, dan ben je toch wel echt verslaafd![]()
2013 beldequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:27 schreef Poepz0r het volgende:
Minimum is 3? Dacht dat club etc voldoende was![]()
`quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
http://www.futhead.com/15/squads/2739009/
waarom heeft Robben 8 chem?![]()
![]()
Ze moeten voor elke link een zwakke link hebben 1 link is 1 punt. Een groene link telt voor 2 en een sterke (zowel land als club) telt voor 3.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:27 schreef Poepz0r het volgende:
Minimum is 3? Dacht dat club etc voldoende was
Ze hebben hier allebei 5 links en hebben dus maar 4 punten, 2 groene links, terwijl ze er 5 nodig hebben.![]()
Needs more Thiagoquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:27 schreef byah het volgende:
[..]
`
waarom heeft Robben 8 chem?
[ afbeelding ]![]()
Huh? wat lul jij nou ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hij heeft het spel al uitgespeeld terwijl het spel net een week uit is, wat een baasPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godver dat team van Mathijs, Sowieso was ie veel te goed![]()
Wil wel 1 revanche met mijn eerste team, als ik er dan weer zo hard afga durf ik nooit meer tegen je
Elke dag![]()
hoe vaak moesten de billetjes open?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wil wel 1 revanche met mijn eerste team, als ik er dan weer zo hard afga durf ik nooit meer tegen jePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Grapjes van Trapz gebruikenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit moeten uitleggen.
Ultimate Team = Feyenoord selectie![]()
![]()
![]()
Denken dat ik alles hier altijd volgquote:
Trapz heeft veel verstand van voetbal dus het verbaasd mij niets dat hij dit al eerder benoemd heeft.![]()
hij had geen feyenoord selectie maar gedroeg zich wel als een kakkerlak. selectie met o.a. remy unoacha of hoe je t ook schrijft. wallcott young atsuquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dit moeten uitleggen.
Ultimate Team = Feyenoord selectieen alle herhalingen 8keer bekijken he.
denk nog steeds dat jij het was.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bakkes sjon.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij had geen feyenoord selectie maar gedroeg zich wel als een kakkerlak. selectie met o.a. remy unoacha of hoe je t ook schrijft. wallcott young atsuen alle herhalingen 8keer bekijken he.
denk nog steeds dat jij het was.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als je met 6/7-0 verloren hebt van degene dan zou ik het best wel eens kunnen zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij had geen feyenoord selectie maar gedroeg zich wel als een kakkerlak. selectie met o.a. remy unoacha of hoe je t ook schrijft. wallcott young atsuen alle herhalingen 8keer bekijken he.
denk nog steeds dat jij het was.![]()
dus jij hebt een team met wallcut remy en young. wist het welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je met 6/7-0 verloren hebt van degene dan zou ik het best wel eens kunnen zijnmaar nee 4-2 gewonnen
#FreeTrapz![]()
Nee joh, gekkie. Ik heb al een paar dagen niet gespeeld. Ik had mijn coins verkocht en daar heb ik 1 of ander Frans kut team voor terug gekochtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dus jij hebt een team met wallcut remy en young. wist het welmaar nee 4-2 gewonnen
![]()
joh heb die gozer nog nooit zien voetballen. neem een knappe naamquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik speelde met mijn serie A kut teamquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh, gekkie. Ik heb al een paar dagen niet gespeeld. Ik had mijn coins verkocht en daar heb ik 1 of ander Frans kut team voor terug gekocht
#FreeTrapz![]()
Misschien had hij wel weer een Ronaldo in een pack?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wil wel 1 revanche met mijn eerste team, als ik er dan weer zo hard afga durf ik nooit meer tegen je![]()
Koekaratsja?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk nog steeds dat jij het was.![]()
Onuoha niet kennenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
joh heb die gozer nog nooit zien voetballen. neem een knappe naamO wacht je hebt zeker geen FUT10/11 gespeeld.
![]()
voetballers kennen van FUTquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Onuoha niet kennenO wacht je hebt zeker geen FUT10/11 gespeeld.
#FreeTrapz![]()
Ik heb hem ook zien spelen bij Sunderland en QPR (wel in de samenvatting maar goed)quote:
deze UI wordt een beetje raar geresized![]()
![]()
Wat dacht je van deze baasquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Onuoha niet kennenO wacht je hebt zeker geen FUT10/11 gespeeld.
![]()
![]()
Godverdomme de overwinning weggegooidMaar GG Mathijs, blij at ik een puntje gepakt heb
Elke dag![]()
Ja goed gespeeldquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Godverdomme de overwinning weggegooidMaar GG Mathijs, blij at ik een puntje gepakt heb
Je had meer verdiend.![]()
(L)quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt zeker mijn post niet gelezen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nou hij heeft op mij geen indruk gemaakt in ieder geval. maar ja heb wel een idee waarom mensen met hem willen spelen. niet omdat hij zo bekend is in ieder gevalquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook zien spelen bij Sunderland en QPR (wel in de samenvatting maar goed)
deze UI wordt een beetje raar geresized
#FreeTrapz![]()
Ik had hem vorig jaar ook al in een Championshipteam (toen had hij minder pace) maar nu is hij BPL en hij heeft 83 pace dus ja, dan gaan meer mensen hem gebruiken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou hij heeft op mij geen indruk gemaakt in ieder geval. maar ja heb wel een idee waarom mensen met hem willen spelen. niet omdat hij zo bekend is in ieder geval![]()
ik ook pas kwart voor 9 maar 7 uur aanwezig je kent het gezeik welquote:
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eder toch maar vervangen door Jackson nu :/
Elke dag![]()
Speel je voor KNVB?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik ook pas kwart voor 9 maar 7 uur aanwezig je kent het gezeik wel
Kan je eventueel wel toevoegen voor later tijdstip.
Gister 2 keer met een invalwedstrijd echt een fijne teamgenoot gehad waarmee ik lekker kon combineren. Verder vaak van die gasten die willen scoren met de keeper en weet ik wat doen. Vandaar dat ik liever clubs speel.![]()
ja zaalvoetbal, komt wel een keer als er geen voetbal is. ben bijna altijd wel online als ik aan het spelen ben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:58 schreef vanpers het volgende:
[..]
Speel je voor KNVB?
Kan je eventueel wel toevoegen voor later tijdstip.
Gister 2 keer met een invalwedstrijd echt een fijne teamgenoot gehad waarmee ik lekker kon combineren. Verder vaak van die gasten die willen scoren met de keeper en weet ik wat doen. Vandaar dat ik liever clubs speel.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Begreep dat het zaalvoetbal was maar ook voor KNVB of gewoon lokale competitie? Wat voor niveau speel je?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja zaalvoetbal, komt wel een keer als er geen voetbal is. ben bijna altijd wel online als ik aan het spelen ben.![]()
Haha nou ik ben toch echt voor Feyenoord maar tegenwoordig kun je tijdens de wedstrijd van dit zooitje amateurs prima op 2 schermen 2 dingen tegelijk doen.. dat niveau, pff. Lekker dat ze winnen hoor maar kom op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
moest gister tegen een feyenoorder terwijl feyenoord speelde, dan ben je toch wel echt verslaafd![]()
alleen online jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:01 schreef MemphisPSV het volgende:
Boetius speelt online ook echt als een baas.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: