SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders verketteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
mooi hequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haha suarez heeft op verkeerd moment ingekocht
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
1,8kquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef Terrestra het volgende:
Voor hoeveel worden de healing cards normaal voor verkocht ?![]()
de lurkers komen uit alle gaten in eens
#FreeTrapz![]()
Nee joh, hij heeft in het FUT13 nog meegepost.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
de lurkers komen uit alle gaten in eens![]()
Op het xboxworld forum ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee joh, hij heeft in het FUT13 nog meegepost.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:PlayStationUK twitterde op donderdag 02-10-2014 om 22:58:32PlayStation 4 has just won the Gaming Award at the #t3awards Thanks to everyone that voted! http://t.co/2UYshEDsHc reageer retweet
![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
Echt belachelijk dat Eva niet op een healing all kaartje staat.
Kut EA![]()
niet goed voor je bloedcirculatie thadquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:58 schreef ThadCastle het volgende:
Echt belachelijk dat Eva niet op een healing all kaartje staat.
Kut EA
#FreeTrapz![]()
ze willen ons hier ook even laten cashen vanmiddagquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Virgil CB, laat het maar eens zienquote:
#FreeTrapz![]()
nieuw accountje geopend en weer gaan
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Weet niet, kijk op de webapp zou ik zeggen.haha dat gaat toch niet met die kut console
#FreeTrapz![]()
Bruma vind ik zo belachelijk, die staat wekelijks te schutteren achterin. Ook Veltman vind ik helemaal niks als verdediger.quote:![]()
i see where this is going.....quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:11 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Bruma vind ik zo belachelijk, die staat wekelijks te schutteren achterin. Ook Veltman vind ik helemaal niks als verdediger.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat kan, Guus Hiddink vind ze alle 4 goed genoeg voor het Nederlands elftal en hij heeft zeer zeker meer kijk op het spelletje dan jij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:11 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Bruma vind ik zo belachelijk, die staat wekelijks te schutteren achterin. Ook Veltman vind ik helemaal niks als verdediger.![]()
Bruma is de beste verdediger in de Eredivisie jonge mafkeesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:11 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Bruma vind ik zo belachelijk, die staat wekelijks te schutteren achterin. Ook Veltman vind ik helemaal niks als verdediger.![]()
Dat zagen we in de eerste wedstrijden wel ja, dat die er veel kijk op heeft. Heb nooit het idee gehad met Bruma en Rekik achterin, dat er een degelijk duo staat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat kan, Guus Hiddink vind ze alle 4 goed genoeg voor het Nederlands elftal en hij heeft zeer zeker meer kijk op het spelletje dan jij.![]()
dirk Marcellis says no... oh wacht..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bruma is de beste verdediger in de Eredivisie jonge mafkeesPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
*zet al zijn healing kaartjes weer terug in de clubPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dirk Mavercellisquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dirk Marcellis says no... oh wacht..![]()
![]()
Etiënne Reijnen in oranje oh oh ohohohhhoo Etiënne Reijnen in oranje oh oh oho
met klappertje en al in je hand hedat is hoe echte bazen rollen
#FreeTrapz![]()
wacht maar in februari als wij al onze kaarten verkopen lachen we je uitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:20 schreef DutchSL het volgende:
Gelukkig gisteren alle healing kaartjes voor de te hoge prijs verkocht
#FreeTrapz![]()
in februari speel ik dit spel al niet meer johquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wacht maar in februari als wij al onze kaarten verkopen lachen we je uit![]()
![]()
waarschijnlijk denk je dan ohja shit die 150 heal all kaartjes. nou ja weer 100K, druppel op een gloeiende plaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
in februari speel ik dit spel al niet meer johPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als ik in februari nog heal all kaarten verkoop gooi ik mezelf voor de 10:25 naar Steenwijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wacht maar in februari als wij al onze kaarten verkopen lachen we je uit![]()
![]()
Ik ga straks bij de MM een PS4 en FIFA kopen.
Ik zie dat er 2 versies van FIFA zijn. Wat is het verschil tussen de standaard editie en de Ultimate Team Edition?![]()
wat denk je dan in februari te gaan verkopen zhaneauquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ik in februari nog heal all kaarten verkoop gooi ik mezelf voor de 10:25 naar SteenwijkPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Een gratis pack per week. De standaard versie kopen dus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie dat er 2 versies van FIFA zijn. Wat is het verschil tussen de standaard editie en de Ultimate Team Edition?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Helemaal niks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat denk je dan in februari te gaan verkopen zhaneau![]()
http://lmgtfy.com/?q=fifa+15+normal+edition+vs+ultimate+editionquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie dat er 2 versies van FIFA zijn. Wat is het verschil tussen de standaard editie en de Ultimate Team Edition?![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:25 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Toevalstreffer![]()
ik hoop tegen die tijd een handeltje in Russische postorderbruidjes te hebben.quote:
volgens ene Thye zit daar goeijen handel in.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |