Nog zo'n verzuurde koffiekneus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
omg____________!!! en dan vooral dat je dit op FOK! plaatst
![]()
!!
[..]
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nog zo'n verzuurde koffiekneus.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:13 schreef jogy het volgende:
Ik begrijp het wel hoor, BT was natuurlijk één van de meest gewilde FOK!vrijgezellen van het forum. Dus wil hij graag wat rust creëren in zijn PM box door dit bericht de wereld in te slingeren.
Ja omgquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
omg ____________!!! en dan vooral dat je dit op FOK! plaatst !!
Nee, echt... heel erg triestquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:51 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja omg![]()
__!!1 aahahhaa ;p
Boeiend.
Maar echt... eerst al die verhalen al in de sc, je eerste liefde dit dat en dan ook nog een topic maken dat je eindelijk verkering hebtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja mega triest. Het zit je diep he?
Eerste liefde?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar echt... eerst al die verhalen al in de sc, je eerste liefde dit dat en dan ook nog een topic maken dat je eindelijk verkering hebtals of het een hele prestatie is... en dat voor iemand die pretendeert elke donderdag, vrijdag en zaterdag een andere 10 te neuken
hahahahaha
Alle andere topics vallen mij tegen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:02 schreef hoink581 het volgende:
Valt me tegen dat je hier een topic over maakt, BT.
Maar hieperdepiep voor jou!
Ja toch? zo praat je er wel over... maar cute man. Succes.quote:
Blijven opletten balzak.. heb 4 jaar een relatie gehad. En dat was niet met dezequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja toch? zo praat je er wel over... maar cute man. Succes.
Nee broeder, zeker nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:23 schreef jogy het volgende:
Maar je loopt niet te hard van stapel toch, BT?
Ik wens jou en je metgezel veel simultane orgasmes toe dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:26 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee broeder, zeker nietIk pak het rustig aan. Heb geleerd van andere dingen in het leven. Komt helemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |