Is toch mooiquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:37 schreef Craptacular het volgende:
Mochten ze worden vervolgd zijn ze fucked for life. In Amerika ben je dan namelijk verplicht om je overal aan te melden als "sex offender".
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:59 schreef TLC het volgende:
Ik wacht nog steeds op het eerste juf neukt leerling bericht in Nederland
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:22 schreef Copthorne het volgende:
De 16-jarige jongen is wat mij betreft de held van 2014.Wat een baas.
Ik zou me laten doen door deze meesteressen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef Gesc het volgende:
Alle nice-reacties gaan alleen maar uit van het feit dat er niets aan de hand is omdat het waarschijnlijk toch wel met wederzijdse instemming is geweest, maar daar gaat de veroordeling ook niet om. Als docent(e) heb je een bepaalde machtsverhouding met je leerlingen, en daar horen ook regels bij.
hun positie als docent is sowieso onhoudbaar gewordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef Gesc het volgende:
Alle nice-reacties gaan alleen maar uit van het feit dat er niets aan de hand is omdat het waarschijnlijk toch wel met wederzijdse instemming is geweest, maar daar gaat de veroordeling ook niet om. Als docent(e) heb je een bepaalde machtsverhouding met je leerlingen, en daar horen ook regels bij.
Nicequote:
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef Gesc het volgende:
Not nice?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:46 schreef Gesc het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:35 schreef Funkel het volgende:
Zeer nice!
Nu wachten op de eerste reactie van: ja maar als het andersom was geweest blablabla
Gefeliciteerd, je bent de eerste.. Homo zeker?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:03 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe zouden jullie reageren als twee mannelijke docenten het met een leerlinge (meisje) hadden gedaan?
Hij is wel voor PSV.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:06 schreef Funkel het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd, je bent de eerste.. Homo zeker?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |