Illegaal thee-zettend links tuig !quote:Op woensdag 19 november 2014 21:32 schreef ultra_ivo het volgende:
Heb eens een keer een Duitse jeugdherberg meegemaakt waar ze raids hielden in de kamers om dompelaars te zoeken.
Zit er een knop in Flckr om alles van andere fotosites te importeren? Mijn photobucket heeft vele 1000en foto's staan. Dat zou lang duren om opnieuw te uploaden.quote:
Nee, volgens mij bestaat die functie niet.quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:25 schreef Individual het volgende:
Zit er een knop in Flckr om alles van andere fotosites te importeren? Mijn photobucket heeft vele 1000en foto's staan. Dat zou lang duren om opnieuw te uploaden.
Ja, al eerder gepost in het aanbiedingen topic. Artikel wordt door vele kranten gekopieerd zonder te checken; het gaat om vluchten van Europa naar de VS voor 80pond. Europa is in hun geval Reykjavik en de VS Washington/Baltimore en later Boston en NYC. Met een retourtje Reykjavik, een overnachting en transfers daar en alle toeslagen kom je op zo'n 600 euro voor en retourtje uit...quote:Op maandag 24 november 2014 12:27 schreef Fogel het volgende:
Kennen jullie WOW Air? http://wowair.nl/
Ze schijnen tickets te hebben tussen Boston en Baltimore naar London en København voor zo'n 80 euro voor een enkele reis.
Darian Gap wordt m niet. Moet zaterdag weer in Panama City zijn om een vlucht naar Miami te halen. Volgende keer misschienquote:Op dinsdag 2 december 2014 02:31 schreef flipsen het volgende:
http://sanblas-islands.com/getting-there/ en http://wikitravel.org/en/San_Blas_Islands, heb je misschien wat aan. Gewoon door die Darian Gap crossen man, beetje avontuurlijk
Ik ben er geweest, al wel 5 jaar geleden ofzo, voor 1 dagje zou ik er niet naartoe gaan. Teveel gedoe om er te komen en weer terug te gaan. Zou er eigenlijk minimaal een halve week naartoe moeten gaan. Ik vraag me wel af hoe je aan die absurde prijzen komt, er zitten een heleboel kleine hostels op die eilandjes die veel goedkoper zijn, is ook wel back to basic verder maar dat is verder niet erg. Wij hebben 3 nachten op een zeilboot gezeten, en dat is toch echt wel ideaal daar.quote:Op dinsdag 2 december 2014 01:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Een aantal van jullie is volgens mij wel ooit in Panama geweest. Wellicht kunnen jullie me helpen.
Ik zit nu in Panama City. Het lijkt me wel mooi om San Blas mee te pakken. Even gekeken wat het kost: vervoer heen, accommodatie en vervoer terug: 200 dollar de man. Dan kan ik 400 dollar voor een nachtje aftikken. Dat vind ik wel heel grof. Weten jullie wellicht betere alternatieven? Is het goed zelf te doen? Dus zonder dat er een tour operator tussen zit?
IPB in de zak.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:40 schreef Thetallguy het volgende:
Hoop dat ik ook dit jaar weer met de Sint in de zak mee mag naar Spanje. Scheelt weer een ticket boeken.![]()
![]()
Ik werk niet meer bij transavia.com en als ik nu wil inloggen bij MyIDTravel (het IPB-systeem) krijg ik een 'bad credentials' meldingquote:
Mijn vriendin kreeg bij onze overstap in Montreal onderweg naar LA geen Canadese inreisstempel. Vond de meneer van de US preclearance in Montreal ook niet erg leuk, kostte nog wat tijd om hem te overtuigen dat we echt een uur geleden geland waren en op weg waren naar LA. Officieel niet Canada ingekomen dus dan kijkt de US Bordercontrol ook vreemd wanneer je de Canadees-Amerikaanse grens oversteektquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:50 schreef k_man het volgende:
Stempels zijn overal een issue. Ook andersom. Geen inreisstempel? Dan krijg je ook geen uitreisstempel. Je kunt immers geen land verlaten waar je formeel niet eens bent.
Oh wacht, vijf jaar he?quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:29 schreef flipsen het volgende:
Bekend verhaal, kreeg ooit een "Salida" stempel ipv een "Entrada" en kon vervolgens een boete betalen toen ik daarna het land weer uitwilde. Nee meneer, u bent niet in het land, en ik mag u er dus ook niet uitlatenSindsdien controleer ik mijn stempels
Enne, dank voor alle felicitaties vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |