als het lichtquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:58 schreef jaykop het volgende:
[..]
jij bent snel, niet eens tijd om te editten
Hij is genaaid. Gooide hem in de bull dondert hij er uit.Alsnog 1-0quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:58 schreef Grifte het volgende:
Wtf, moet je geld betalen voor die RTL7 stream? Wat een afzetters![]()
Oooooh Gary Gary
98.5 gemiddeld. Zal zonder double in zo'n 108.5 zijn. 10 er bij optellen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:14 schreef Monolith het volgende:
Blijft toch ook altijd een geweldige darter.
Had ik ff geen tijd voorquote:Op maandag 6 oktober 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP, tamme dakhaas
Leuker dan gisteren al denk ik niet dat we een partij van het niveau Lewis-Gurney gaan zien.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Programmatje staat garant voor spektakel vanavond
Gerwen tegen Voort misschien omdat ze allebei wel van een hoog tempo houdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuker dan gisteren al denk ik niet dat we een partij van het niveau Lewis-Gurney gaan zien.
Ik ben dus te vroeg naar bed gegaan gisteren kennelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Leuker dan gisteren al denk ik niet dat we een partij van het niveau Lewis-Gurney gaan zien.
Alleen Voort kan der geen kut van. Laagst genoteerd ook volgens de bookies.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gerwen tegen Voort misschien omdat ze allebei wel van een hoog tempo houden
Jeb wedstrijd had echt alles.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben dus te vroeg naar bed gegaan gisteren kennelijk.
Vd Voort zal wel weer geen neuk geven als die 1-0 achterstaat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen Voort kan der geen kut van. Laagst genoteerd ook volgens de bookies.
Beetjequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vd Voort zal wel weer geen neuk geven als die 1-0 achterstaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |