dat zei ik al :-)quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:14 schreef blomke het volgende:
Dit is broddelwerk! Gewoon alles weghalen en nieuwe manchet monteren.
Uiteraard inhouden op de huur.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef hottentot het volgende:
Je huurt een woning waarvan bij aanvaarding het toilet lekt.
Laat die kerel zelf zijn rotzooi opruimen.
Wil je de vrede bewaren koop je voor een paar euro een nieuw rubber.
Correct en leuk.quote:
Was ook cynisch bedoeld. Persoonlijk zou ik mij ook niet druk maken om die paar stuivers.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:55 schreef hottentot het volgende:
[..]
Correct en leuk.
Maar veel mensen willen voor die paar Euro niet zoveel gedoe. En ergens begrijp ik dat wel.
Je kan het ook anders zien, mocht hier de plee gaan lekken, fix ik dat zelf wel. Als ik een dag vrij moet nemen, voor iets wat ik in een 20 minuten s 'avonds ook kan doen, dan doe ik dat. Voor grotere werkzaamheden laat ik ze wel opdraven natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:56 schreef Gieliovd het volgende:
Ik wordt echt huisjesmelker. Zo makkelijk als iedereen met huurbazen omgaat.
Geiser, haal maar weg. Lekkende smerige plee... ach lossen we zelf wel op. Schimmelbadkamer door gebrek aan ventilatie... hoe kan ik dat oplossen?
Bel die huurbaas en zeg beste kerel ik betaal zat voor dit hok, zou je de plee niet eens laten fixen?
het is een excentrische mof, als je die draait krijg je hoogte verschil.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef fietsenmaker11 het volgende:
Probeer eerst te draaien, scheelt een hoop werk.
Dan een nieuwe halen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:52 schreef sybsyb2 het volgende:
[..]
het is een excentrische mof, als je die draait krijg je hoogte verschil.
Jij bent cvboer(2) en doet dat ff. Niet te vergelijken hè.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:00 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, mocht hier de plee gaan lekken, fix ik dat zelf wel. Als ik een dag vrij moet nemen, voor iets wat ik in een 20 minuten s 'avonds ook kan doen, dan doe ik dat. Voor grotere werkzaamheden laat ik ze wel opdraven natuurlijk.
Laten we eerlijk zijn, het vervangen van een closetsok is geen hogere wiskunde. Al ben ik wel zo realistisch dat niet iedereen het in een kort tijdbestek zal kunnen vervangen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:15 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Jij bent cvboer(2) en doet dat ff. Niet te vergelijken hè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |