Nou, die van mij was met 5 seconden leegquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:43 schreef gewoonmeppen het volgende:
Dat heb ik ook gehad, dus ik ben even langs de Kwik-Fit gereden en die hebben het ventiel vervangen.
Ik vroeg wat het moest kosten, service zeiden ze
Ik had net langs de snelweg de banden opgepompt en toen ik de pomp los koppelde, toen liep de band heel hard leeg. Dus extra hard opgepompt en naar de Kwik-Fit gereden met een noodgang.
Bij mij ook, maar ik heb het ventiel dopje er op geschroefdquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nou, die van mij was met 5 seconden leegDus extra hard oppompen had niet zoveel zin.
Maar ik zal vanmiddag even langs Kwik Fit rijden. Dan kan mijn normale band er weer op.
Thanks!
Daar is over nagedachtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:04 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ik heb het ventiel dopje er op geschroefd
Ventieldopje (meestal gemaakt van goedkoop baggerplastic wat als enige kwaliteit snel falen heeft) kan spontaan kapot gaan bij zoiets. Of wordt er af geblazen. Niet heel handig.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:04 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ik heb het ventiel dopje er op geschroefd
Ik kon er mee tot de garage komen, zonder mijn velg te beschadigen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ventieldopje (meestal gemaakt van goedkoop baggerplastic wat als enige kwaliteit snel falen heeft) kan spontaan kapot gaan bij zoiets. Of wordt er af geblazen. Niet heel handig.
Ik bedoel te zeggen dat je (achteraf gezien) beter je reservewiel had kunnen monteren. Stel het is 5 minuten rijden maar dat dopje gaat na 4 minuten stuk ...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:02 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Ik kon er mee tot de garage komen, zonder mijn velg te beschadigen.
Zonder had ik het pompstation niet eens afgekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |