abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145241586
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef TwyLight het volgende:
Van mij mogen ze hunter wel perongelijk uit het spel verwijderen
;( ;(
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145241647
quote:
14s.gif Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef TwyLight het volgende:
Van mij mogen ze hunter wel perongelijk uit het spel verwijderen
Ik wilde nou net een hunter gaan levelen als volgende char. Enige class die ik niet heb :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145241719
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 00:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik wilde nou net een hunter gaan levelen als volgende char. Enige class die ik niet heb :D
mongolen class
pi_145248826
quote:

[..]

Is leuk hoor :D
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
pi_145248846
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 00:12 schreef TwyLight het volgende:

[..]

mongolen class
Nei!! Hunters die een dungeon / raid ingaan en hun pet op taunt laten zijn mongolen ja! :6 :6
pi_145249056
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:51 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Nei!! Hunters die een dungeon / raid ingaan en hun pet op taunt laten zijn mongolen ja! :6 :6
Wonderlijk dat Blizz dat nog niet idiot-proof heeft gemaakt door het automatisch uit te zetten in LFD/LFR.
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:20:30 #107
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_145249698
quote:

[..]

Hunter is leuk :) maar het feit dan mensen de taunt aan laten staan is irritant. Ik heb de auto taunt maar bij één pet aan staan en dat is m'n pet voor solo acties.

Ander leuk neiwus , ben weer terug bij m'n oude gilde :D niet de idioten die mensen kicken omdat vrienden in het team moeten. Maar het gilde wat iets meer socialer is en gestoord. Vanavond even kijken of er een SoO clear in zit en wie weet wat op HC doen.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 oktober 2014 @ 12:28:10 #108
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_145249879
quote:

[..]

Heb ik weleens met m'n voidy gehad, zou kunnen zweren dat ik de taunt uitgezet had, en er was ook niks te zien, maar de tank begon te zeuren, dus sindsdien even instant cast een andere minion oproepen :P

Ligt het trouwens aan mij of zijn die krengen sowieso een stuk zwakker geworden? 50% van mijn health, voidy kan zichzelf niet meer healen, felbeast kan geen mana meer jatten / casters stunnen, succubus charmed niemand meer en ga zo maar door ;(
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_145249910
Als ik als tank/healer een hutnterpet met growl aan heb in de dugeongroep laat ik hem altijd even zijn gang gaan, meestal is ie dan binnen 10sec dood. Leert die hunter het ook meteen. Vroeger kon je nog vragen of de hunter het uit wilde zetten, maar tegenwoordig is praten in instances tegen dovemansoren.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_145250002
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Heb ik weleens met m'n voidy gehad, zou kunnen zweren dat ik de taunt uitgezet had, en er was ook niks te zien, maar de tank begon te zeuren, dus sindsdien even instant cast een andere minion oproepen :P

Ligt het trouwens aan mij of zijn die krengen sowieso een stuk zwakker geworden? 50% van mijn health, voidy kan zichzelf niet meer healen, felbeast kan geen mana meer jatten / casters stunnen, succubus charmed niemand meer en ga zo maar door ;(
Is een voidwalker in een dungeon niet sowieso een no-go, ook qua dps? Mijn lock is demo, dus fel/wrathguard all the way, maar ik dacht dat de andere specs altijd een imp/felhunter namen.
  Moderator / Redactie FP maandag 6 oktober 2014 @ 12:34:57 #111
Rawr
pi_145250050
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:33 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Is een voidwalker in een dungeon niet sowieso een no-go, ook qua dps? Mijn lock is demo, dus fel/wrathguard all the way, maar ik dacht dat de andere specs altijd een imp/felhunter namen.
Was de allereerste dungeon toen ik 15 dingde en was het vergeten :P
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_145250176
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 11:57 schreef Messina het volgende:

[..]

Wonderlijk dat Blizz dat nog niet idiot-proof heeft gemaakt door het automatisch uit te zetten in LFD/LFR.
Zijn wel lekker altijd snel dood die pets :D
pi_145250220
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Je kan toch zelf je voidy healen :6
pi_145250236
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:29 schreef KataStrofe het volgende:
Als ik als tank/healer een hutnterpet met growl aan heb in de dugeongroep laat ik hem altijd even zijn gang gaan, meestal is ie dan binnen 10sec dood. Leert die hunter het ook meteen. Vroeger kon je nog vragen of de hunter het uit wilde zetten, maar tegenwoordig is praten in instances tegen dovemansoren.
Of dan zeggen ze dat je niet moet zeiken en sneller moet wezen :') :')
  Moderator / Redactie FP maandag 6 oktober 2014 @ 12:46:15 #115
Rawr
pi_145250381
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:39 schreef Roma-Totti het volgende:

[..]

Je kan toch zelf je voidy healen :6
Ja dat weet ik ook wel, maar toch :P
pi_145250408
Ik vind sowieso dat locks een nieuwe demon mogen in het algemeen, We zitten nu al weet ik veel hoeveel jaar vast aan dezelfde, demo's krijgen een felguard, nou woohoo.

Geef ons een pitlord oid. :D
  Moderator / Redactie FP maandag 6 oktober 2014 @ 12:51:30 #117
Rawr
pi_145250516
Och, ik ben blij met voidy hoor. Speel vrij agressief voor mijn doen: ipv beetje afwachten en voidy steeds op een enemy afsturen spring ik er zelf gewoon tussen en kite ik een stuk of 5 á 6 mobs naar de eerste toe, waarna de seeds of corruption en haunts ze om de oren vliegen :9

En m'n undead maar manisch kakelen als de ene na de andere explodeert en dood neervalt O+
pi_145251025
Volgens mij gaan ze in WoD de pet growl zo aanpassen dat als eenmaal de tank aggro heeft de pet niet meer automatisch terug taunt.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_145252349
Volgens mij moet je in WoD echt hard je best gaan doen om niet een enigzins redelijke speler te zijn :P
pi_145252367
Kan iemand mij uitleggen hoe het met die crossrealm shit zit? Begrijp ik het goed dat sommige realms nog helemaal geen verbinding hebben met andere realms? (Mijn eigen realm Ragnaros-EU in het bijzonder?)
Ik kom in LFD bijvoorbeeld al regelmatig mensen uit bepaalde andere realms tegen. Ga ik die ook in Orgrimmar tegenkomen als mijn realm straks verbonden is?
pi_145252393
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:52 schreef KataStrofe het volgende:
Volgens mij moet je in WoD echt hard je best gaan doen om niet een enigzins redelijke speler te zijn :P
Enigszins redelijk is het nieuwe slecht! ;)
pi_145252576
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:52 schreef GlenSpey het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het met die crossrealm shit zit? Begrijp ik het goed dat sommige realms nog helemaal geen verbinding hebben met andere realms? (Mijn eigen realm Ragnaros-EU in het bijzonder?)
Ik kom in LFD bijvoorbeeld al regelmatig mensen uit bepaalde andere realms tegen. Ga ik die ook in Orgrimmar tegenkomen als mijn realm straks verbonden is?
LFD/LFR staat los van crossrealm voor zover ik weet.

Crossrealm zones (CRZ) betekent dat je in de levelgebieden mensen van andere servers kan tegenkomen. Voor zover ik weet is er nergens een duidelijk overzicht welke realms op die manier gelinked zijn. Gebieden als Org/SW en Timeless Isle vallen niet onder CRZ.

Merged realms zijn servers die voor 100% aan elkaar gelinked zijn om de populatie te verhogen op rustige servers. Die delen dus ook Orgrimmar en de AH en kunnen bij elkaar in de guild, etc.

Aangezien Ragnaros een high pop server is, zal die niet zo snel worden gemerged, of met een lowpop server, dus dat zul je als je op de drukke server zit niet zo snel merken dan :P

edit :
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/8715582685
Ragnaros staatt er idd nog niet bij. :D .
pi_145252601
quote:
10s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:53 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Enigszins redelijk is het nieuwe slecht! ;)
Haha idd, maximize or gtfo XD
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:04:35 #124
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145252724
Het wordt tijd dat warriors eens een goede selfheal krijgen :'(
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145253022
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:04 schreef Smoofie het volgende:
Het wordt tijd dat warriors eens een goede selfheal krijgen :'(
Second wind + Bloodthirst + Victory Rush + Rallying Cry. <3
Dat en nog een paar defensives. Warriors zijn juist vaak niet dood te krijgen (als je geen frost mage bent :P).

Of je spect enraged regeneration, maar met second wind ben je praktisch onsterfelijk :P
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:17:12 #126
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145253161
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:13 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Second wind + Bloodthirst + Victory Rush + Rallying Cry. <3
Dat en nog een paar defensives. Warriors zijn juist vaak niet dood te krijgen (als je geen frost mage bent :P).

Of je spect enraged regeneration, maar met second wind ben je praktisch onsterfelijk :P
Nou, als je geen tank bent als warrior is het bijna onmogelijk om veel te solo'en, terwijl andere classes dat wel makkelijker kunnen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  Moderator / Redactie FP maandag 6 oktober 2014 @ 14:26:15 #127
Rawr
pi_145253486
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:59 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Crossrealm zones (CRZ) betekent dat je in de levelgebieden mensen van andere servers kan tegenkomen. Voor zover ik weet is er nergens een duidelijk overzicht welke realms op die manier gelinked zijn. Gebieden als Org/SW en Timeless Isle vallen niet onder CRZ.

Merged realms zijn servers die voor 100% aan elkaar gelinked zijn om de populatie te verhogen op rustige servers. Die delen dus ook Orgrimmar en de AH en kunnen bij elkaar in de guild, etc.

Aangezien Ragnaros een high pop server is, zal die niet zo snel worden gemerged, of met een lowpop server, dus dat zul je als je op de drukke server zit niet zo snel merken dan :P

edit :

Vreemd, bij Khadgar staat alleen Bloodhoof gelinked, terwijl ik ook gewoon lui van Draenor en Saurfang rond zie lopen tijdens het questen :?
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_145253561
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Vreemd, bij Khadgar staat alleen Bloodhoof gelinked, terwijl ik ook gewoon lui van Draenor en Saurfang rond zie lopen tijdens het questen :?
Ja dat topic zijn dus de merged realms, die alles 100% delen. CRZ in de zones zelf is veel uitgebreider.
pi_145253642
quote:
7s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:17 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nou, als je geen tank bent als warrior is het bijna onmogelijk om veel te solo'en, terwijl andere classes dat wel makkelijker kunnen.
Ah ja, voor oude raids solo'en is het idd iets minder. Daar zou ik als ik warrior was speciaal een prot spec voor maken.
  maandag 6 oktober 2014 @ 14:33:32 #130
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145253736
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:31 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

Ah ja, voor oude raids solo'en is het idd iets minder. Daar zou ik als ik warrior was speciaal een prot spec voor maken.
Is niet zo makkelijk. Moet je je PVP spec laten vallen en je moet een tanking set hebben :P.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145254941
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Kan ook dat mensen van Khadgar/Bloodhoof via realid in groep zitten met mensen van Draenor etc,dan zie je die mensen dus ook :)
  maandag 6 oktober 2014 @ 15:39:27 #132
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_145256130
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:47 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind sowieso dat locks een nieuwe demon mogen in het algemeen, We zitten nu al weet ik veel hoeveel jaar vast aan dezelfde, demo's krijgen een felguard, nou woohoo.

Geef ons een pitlord oid. :D
Met de juiste talent kunnen (destro) locks in WoD ook hun Infernal of Doomguard als pet houden. ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Ezechielk op 06-10-2014 15:51:10 ]
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:41:48 #133
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_145260936
Godver ben vergeten die brewfest goggles te kopen :')__
graag op anoniem
pi_145261176
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:41 schreef topdeck het volgende:
Godver ben vergeten die brewfest goggles te kopen :')__
Volgend jaar alweer een nieuwe kans *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:52:40 #135
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_145261394
Ragnaros pvp mag wel mergen met low/medium pop ally server
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_145261609
Hier staan btw alle connected realms en wat in de planning zit (vrij up to date :) )
http://wowpedia.org/Connected_Realms#EU
  Moderator / Redactie FP maandag 6 oktober 2014 @ 18:01:28 #137
Rawr
pi_145261751
quote:
The European Khadgar is a Normal (PvE) server with a medium population. It's primary language is English...
:X
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_145262374
quote:

[..]

Alles aan een hunter class is mongo. Het is de meest no-skill class in het spel
pi_145264315
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:59 schreef KataStrofe het volgende:

[..]

edit :

Top :)
Alleen jammer dat Ragnaros er nog niet bij zit. Was oorspronkelijk namelijk Alliance daar, maar ben nu toch weer naar Horde overgestapt omdat Alliance met de dag rustiger wordt...
Volgens mij klopt het 60/40 deel van de verhoudingen inmiddels ook niet meer, denk dat het nu rond de 70/30 zit als ik tijdens piekuren in SW of ORG rondkijk.

Mijn lvl 56 rogue heeft ook nog geen enkele ally te grazen kunnen nemen tijdens het levelen. Ben zelf ook nooit geganked :')
  Moderator / Redactie FP maandag 6 oktober 2014 @ 19:06:28 #140
Rawr
pi_145264842
Over ganken gesproken, ik had gister iets bizars en hilarisch _O-

Ik vloog wat rond in Hellfire Peninsula en zag dat een 60 worgen rogue de 3 torens aan het innemen was. Vervolgens kreeg ik een 90 belf DK in het oog en we doken zowat tegelijk naar de grond om dat stuk alliancetuig te grazen te nemen (we waren beide nog niet in pvp). Toen we eenmaal aankwamen was 'ie gevanished en zagen we hem niet meer. Minuut later kreeg de rogue hulp van een 90 nelf warrior en de twee 90's gingen met elkaar knokken. Rogue hielp warrior, ik besloot rogue aan te vallen, doodde hem en werd zelf door warrior afgemaakt.

Goed, rogue en ik terug naar onze lijken, waar de 90's nog steeds aan het knokken waren. We stappen allebei op onze flying mount omdat we niet weer dood wilden, en ineens hangt de rogue voor me, springt op 100 meter hoogte recht op me af en weet me gewoon af te slachten :') _O-
pi_145265011
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Ik vloog wat rond in Hellfire Peninsula en zag dat een 60 worgen rogue de 3 torens aan het innemen was. Vervolgens kreeg ik een 90 belf DK in het oog en we doken zowat tegelijk naar de grond om dat stuk alliancetuig te grazen te nemen (we waren beide nog niet in pvp). Toen we eenmaal aankwamen was 'ie gevanished en zagen we hem niet meer. Minuut later kreeg de rogue hulp van een 90 nelf warrior en de twee 90's gingen met elkaar knokken. Rogue hielp warrior, ik besloot rogue aan te vallen, doodde hem en werd zelf door warrior afgemaakt.

Goed, rogue en ik terug naar onze lijken, waar de 90's nog steeds aan het knokken waren. We stappen allebei op onze flying mount omdat we niet weer dood wilden, en ineens hangt de rogue voor me, springt op 100 meter hoogte recht op me af en weet me gewoon af te slachten :') _O-
Rogue burst O+ ben op zo'n manier ook een keer achterna gezeten door een spriest. Steeds iets hoger vliegen dan ik en dan mount weg en DOT's op mij :') ben er geloof ik alleen niet dood aan gegaan.
pi_145265824
Ga naast mn rogue een altje levelen denk ik. Zit te twijfelen tussen warrior en mage, vraag me af welke beter zou zijn in PVP straks in WoD...
pi_145265825
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

Killing Spree
pi_145285475
Gisteravond voor het eerst ingelogd sinds 2008. (10 day trial)

WTF man :D

Met 2 guildies BWL en AQ40 gecleared for old times sake, maar dat was best apart, in 15 minuten tijd heel BWL clear terwijl ik daar vroeger maanden mee bezig ben geweest. :P

Oh en lachen man die 700k HP van lvl 90 figuren, kwam ik aan met mijn 12k @ lvl 70. :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:06:40 #145
361851 Idanue
Polite as Fuck
pi_145285941
Ik twijfel of ik ook nog weer ga beginnen.
Ik hou dus helemaal niet van de dungeon of raid finder en moet dus een actieve guild zien te vinden die een beetje dingen samen doet.
Laatste guild waar ik in zat was best gezellig maar die deden alles in LFG en LFR en dan 1 of 2 keer per week een raid samen, ook niet echt gezellig.

Zijn er nog van zulke guilds of is het tegenwoordig alleen maar LFG en LFR?
pi_145286040
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:06 schreef Idanue het volgende:
Ik hou dus helemaal niet van de dungeon of raid finder en moet dus een actieve guild zien te vinden die een beetje dingen samen doet.
Laatste guild waar ik in zat was best gezellig maar die deden alles in LFG en LFR en dan 1 of 2 keer per week een raid samen, ook niet echt gezellig.

Zijn er nog zat, je moet alleen wat harder zoeken.
Een hoop guilds bestaan nu als cashcows (van al het geld dat spelers oppakken gaat een deel de guildbank in). Dat zijn vaak ook de guilds die propvol zitten. Eén blik op de kalender werpen en je weet genoeg :P
pi_145286070
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond voor het eerst ingelogd sinds 2008. (10 day trial)

WTF man :D

Met 2 guildies BWL en AQ40 gecleared for old times sake, maar dat was best apart, in 15 minuten tijd heel BWL clear terwijl ik daar vroeger maanden mee bezig ben geweest. :P

Oh en lachen man die 700k HP van lvl 90 figuren, kwam ik aan met mijn 12k @ lvl 70. :')
Zodra Warlords of Draenor uitkomt (volgende maand) gaan de cijfertjes omlaag. Iedereen minder hp en iedereen minder dmg :)
pi_145286101
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:13 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Zodra Warlords of Draenor uitkomt (volgende maand) gaan de cijfertjes omlaag. Iedereen minder hp en iedereen minder dmg :)
Ja dat had ik gelezen inderdaad.
pi_145288564
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:06 schreef Idanue het volgende:

Ik heb met een alt echt zo'n 20 guilds uitgeprobeerd. Maar ik vond het allemaal niks. Steeds doodstil en als je iets vroeg of hallo zei oid dan werd er ook niets gezegd. Toen maar m'n eigen guild begonnen voor mij en mijn vriendinnen. Maar ja, die spelen ook heel onregelmatig. In het guild van mijn main wordt nog het meest gekletst, maar daar voel ik me standaard 'het vriendinnetje van...'
pi_145288753
Over guilds gesproken, ik heb 15 minuten met mijn guildloze Rogue rondgewandeld en kreeg 20 guild invites... :')

Ook gewoon zonder iets te vragen ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')