Als ik tank speel in dungeons probeer ik altijd de gehele dungeon geen enkele keer uit combat te rakenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is fijn als een tank een beetje doorgaat, ipv 1-2 mobs per keer pakt (heb ik niet veel te doen namelijk), maar er is een verschil tussen vlot door lopen en als een razende gek zonder op of om kijken door rennen
Dasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:26 schreef Knut het volgende:
Tanks kijken ook niet op of om als er iemand dood gaat. Ik moet dan even een rez casten, en ondertussen dendert de pul trein al door. Tsja, dan laat ik hem lekker zijn gang gaan. Ook is het voor Tanks/DPS moeilijk om uit AOE abilities te stappen. Hoe vaak ik niet een DPS moet rezzen of een tank moet spamhealen omdat er niet even twee stapjes opzij gedaan worden...
Misschien wordt ik te oud voor het spel ondertussen
Woops.... daar is geen excuus voor eigenlijk....quote:
Hahaha alweer wow-verslaafd zie ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, daarnet lvl 72 geworden, morgen weer een dag
Volgens mij gebeurt het één en ander bij de Dark Portal. En UBRS krijgt een revamp voor lvl 90 dat bij de release of vlak daarna van WoD waarschijnlijk aangepast wordt naar lvl 100 oid.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:18 schreef GlenSpey het volgende:
Wat gaat die pre-patch precies betekenen die ze volgende week gaan launchen? Is dat net zoiets als de Scourge event pre-WOTLK, met een feat of strength enzo?
Yupquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 04:24 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Hahaha alweer wow-verslaafd zie ik
Koop anders gewoon mop. Das 10 euro ofzo tegenwoordig.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup10 dagen geleden ofzo gametime gekocht en in die tijd deze lui geleveld:
- undead warrior van 84 naar 85 (nu is hij weer m'n main ipv de al eerder gedane orc hunter)
- undead warlock van 1 tot 65
- troll warrior van 1 tot 31 (tot 27 in één avond)
- tauren druid van 56 naar 72
De Druid is zo ontzettend leuk en simpel om te lvlen, die gaat de volgende 85 worden, al ken ik mezelf genoeg om hem ergens rond 76 ofzo op pauze te zetten om met een ander altje te gaan knallen
Oei, ik ben op dit moment bezig met het levelen van een warrior, nu bijna op het level wat nodig is voor UBRS. Nog maar even snel die dungeon induiken dan de komende dagen. Of blijft de lvl 55 versie ook gewoon bestaan naast de lvl 100 versie?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 13:17 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt het één en ander bij de Dark Portal. En UBRS krijgt een revamp voor lvl 90 dat bij de release of vlak daarna van WoD waarschijnlijk aangepast wordt naar lvl 100 oid.
http://www.mmo-champion.c(...)o-Azeroth-October-14
Heb ik net gedaan ja, maar ga gewoon verder op de druid. Helemaal geen zin in de 85 warrior en hunter.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Koop anders gewoon mop. Das 10 euro ofzo tegenwoordig.
Anders vraag je toch iemand om dit te doen? Iemand die je vertrouwt uiteraard. Al blijft er altijd wel een risico aan hangen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:38 schreef GlenSpey het volgende:
Is het mogelijk om via de neutrale AH geld over te hevelen van een Alliance naar een Horde toon op dezelfde realm? Stond me iets van bij dat ze het onmogelijk hebben gemaakt als de toons op hetzelfde account zitten
Nee, kan niet meer. Ik heb daar gister een guildie voor ingeschakeldquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:38 schreef GlenSpey het volgende:
Is het mogelijk om via de neutrale AH geld over te hevelen van een Alliance naar een Horde toon op dezelfde realm? Stond me iets van bij dat ze het onmogelijk hebben gemaakt als de toons op hetzelfde account zitten
15 fucking procentquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:44 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Anders vraag je toch iemand om dit te doen? Iemand die je vertrouwt uiteraard. Al blijft er altijd wel een risico aan hangen natuurlijk.
En die belachelijk hoge fee zit er ook aan vast. Hoeveel was dat ook alweer?
Ik zit op ragnarosquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 17:05 schreef GlenSpey het volgende:
Ah
Helaas ken ik niemand op mijn realm. Ben een lone wolf wat dat betreft.
Vriendinlief wil geen WoW meer spelen.
Mijn toon zit in een guild waarin nooit wordt gepraat
Mocht er hier toevallig iemand op Ragnaros-EU zitten dan hoor ik dat graaggaat om een bedrag van ongeveer 8k. Mot er dus al een flinke lap van inleveren, maar er kan vast ook nog wel een paar honderd gold vanaf als dank voor de moeite
Moet dan alleen wel een Alliance toon zijn, want het geld gaat dus naar mijn Horde toon.
In augustus lag MoP bij de mediamarkt in de aanbiedingen bak voor 3 euroquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Koop anders gewoon mop. Das 10 euro ofzo tegenwoordig.
Verdomme kheb in mei/april ofzo nog 20 euro betaaldquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
In augustus lag MoP bij de mediamarkt in de aanbiedingen bak voor 3 euroMisschien nu wel nog goedkoper
Ik geloof ik 50eu in de pre-sale voor de deluxe editionquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 01:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Verdomme kheb in mei/april ofzo nog 20 euro betaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |