Om 20:00 krijgt de hoogste bieder hem, moet wel even wachten op bericht van W00fer (nog geen reactie op DM), anders is JoPiDo op dit moment de hoogste bieder.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:25 schreef MoDriouch het volgende:
Ben geïnteresseerd, wat is de hoogste bod? Zie verschillende bedragen staan. IIG een bod van 20 incl.
Ongeacht het bedrag?quote:Op maandag 6 oktober 2014 03:18 schreef Nezhi het volgende:
Woensdagavond krijgt de laatste bieder hem
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:48 schreef DIGIT_ het volgende:
[..]
Ongeacht het bedrag?
Welke resolutie heeft de camera en merk lens?
Aangezien de laatste bieder hem krijgt, doe ik een bod van nul euro.
Niet geschoten, altijd mis.
kon het niet meer aanpassen, maar goed mensen snappen het welquote:Om 20:00 krijgt de hoogste bieder hem
1 | Het geluid doet het niet goed meer :') |
Moet zelf, leren beter te lezenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:33 schreef Nezhi het volgende:
Goedemorgen DIGIT_![]()
Het geluid werkt wel, maar je moet deze via de diagnostics constant aanzetten (jaja het doet het weer!). Na een reboot is het uit, en na verloop van tijd is het geluid ook weer pleitte (handig als je telefoontjes verwacht), en als je volume even op 0 zet en dan weer aan zet is het ook weg.
Je bent te laat, tenzij sjoerd geen interesse meer heeftquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:11 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Om 20:00 krijgt de hoogste bieder hem
Ahh zo, jammer. Had op z'n minst een reminder verwacht. succesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:55 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Je bent te laat, tenzij sjoerd geen interesse meer heeft
[..]
Ik zag net de DMS. heb je zojuist wat teruggestuurd;)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:40 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Heb je mijn DM gekregen? Volgens mij liggen DMs eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |