Op donderdag 2 oktober 2014 13:36 schreef plesner het volgende:
Goeie url.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:00 schreef Eyip het volgende:
Volgens mij heeft ze een Amsterdammertje naast het bed staan.
Het zit toch niet voor niets in een spoiler tag.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:42 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Gadverdamme, ik zit op mijn werk te scrollen maat! Waarschuw de volgende keer even...
Dat geloof ik zo, Dat is een soort tunnel inmiddels.quote:[b]Op donderdag 2 oktober 2014 13:59 schreef Mark031 het volgende:
Ik las net dat ze getrouwd is met een neger van 2 meter. Misschien is dat de reden waarom haar kut op een open wond lijkt
Dan is dat het vast... als je constant met een trein tegen de tunnelwand aanrijd krijg je soortgelijke uiterlijke kenmerken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:59 schreef Mark031 het volgende:
Zij heeft inderdaad een van de ranzigste kutten die ik ooit heb gezien![]()
Ik las net dat ze getrouwd is met een neger van 2 meter. Misschien is dat de reden waarom haar kut op een open wond lijkt
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:13 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Die tweede lijkt wel een soort Mordor met het Oog van Saruman erboven.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:59 schreef Mark031 het volgende:
Zij heeft inderdaad een van de ranzigste kutten die ik ooit heb gezien![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:13 schreef Poolbal het volgende:
[..]
Die tweede lijkt wel een soort Mordor met het Oog van Saruman erboven.
Kan mij niet voorstellen dat jij dat nooit hebt gedaanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol die tweede.Je vagina ogen proberen te geven.
Candice? Waar?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:10 schreef Nober het volgende:
Candice Swanepoel's foto's vielen een beetje tegen, is er al een Fappening deel 3?
Maar foto's van Vida Guerra en Bar Rafaeli maken wel weer wat goed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |