Ja, topsport en doping maakt je agressief en dat stopt niet opeens binnenshuis. En dan met name de doping.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:50 schreef KreKkeR het volgende:
Haha ik was nieuwsgierig geworden dus meteen even googlen naar de pussy pics van die Hope Solo, kom ik dit tegen:
http://www.celebdirtylaun(...)ime-shes-the-victim/
Wat een gestoord wijf![]()
Die heeft sowieso al niet al te goede role-models gehad lees ikquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:58 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ja, topsport en doping maakt je agressief en dat stopt niet opeens binnenshuis. En dan met name de doping.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:35 schreef Poolbal het volgende:
Onlangs kwam de tweede batch van de Fappening uit, gestolen naaktfoto's van celebrities. De meeste mensen kende ik niet, op natuurlijk Kate Upton en Jennifer Lwrence na. En omdat ik ze niet kende vond ik de foto's ook niet heel boeiend. Toen kwam dus de 'second cumming' en tot mijn blije verbazing zag ik Hope Solo erbij staan!
Hope Solo is de keepster van het Amerikaanse voetbalteam en ik vind haar verdomd lekker (al heeft ze wel een zeer sportief lichaam, maar ja dat heb je nou eenmaal als topsporter.)
Kijk, dit is ze:
[ afbeelding ]
Benieuwd naar de foto's klikte ik er op en godverdomme zij heeft echt de lelijkste kut die ik ooit heb gezien!! (en dat los van de close-ups van haar anus met haren erbij.)
Ik kan natuurlijk niet de plaatjes hier posten, maar ik overdrijf niet als ik zeg dat hij hier op lijkt:
(of zoals iemand op internet mooi beschreef "it looks like a Japanese delicacy")
[ afbeelding ]
Klacht: mijn wereld is ingestort.
Heb je wel eens een fatsoenlijke gezien, vraag ik me afquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:06 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
Heb de foto's gezien. Niks om aan te merken. Goed lichaam ook. Zoals het hoort.
Hoe weet jij dat?quote:
Geil toch je piemel beetje duwen in een ontplofte mol?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:13 schreef Eyip het volgende:
[..]
Er zijn echt grenzen. Zij gaat erover heen.
Je gooit een tandenstoker toch ook niet in een vulkaan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geil toch je piemel beetje duwen in een ontplofte mol?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:15 schreef Eyip het volgende:
[..]
Je gooit een tandenstoker toch ook niet in een vulkaan?
Stond hij open op de foto dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 07:56 schreef tja77 het volgende:
Das gewoon ECHT een behoorlijk grote kut
Een stofzuiger zuigt ook.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar vind dat van haar niet zo erg eigenlijk. Al is mooi strak en netjes toch beter.
Lekker vlezig?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:19 schreef Eyip het volgende:
[..]
lees het topic even door en google zelf even. Genoeg hints...
Als ze hem wat rechter vouwt valt het misschien best mee allemaal.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:20 schreef Eyip het volgende:
[..]
google haar naam met nude erachter. Druk dan op afbeeldingen.
plezier ermee.
Als je lul dik genoeg is wel ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geil toch je piemel beetje duwen in een ontplofte mol?
Post idd net die link met al die shitquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Triest figuur, maar moet wel grinniken.
Tandenstoker gespot.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:34 schreef HexHunter het volgende:
Ik ben het 100% met die Danny Boy van Twitter eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |