Bedanktquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zong tijdens de auditie een fado, daarvoor gingen ze klappen, en die werd niet uitgezonden. Daarna zong ze nog een stukje 'Fame' en dat werd juist uitgezonden als haar auditie.
Heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:14 schreef iBenny het volgende:
Het heeft ze zo te horen wel meer gesloopt dan ik had gedacht
quote:
Dit, dat, alles.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:20 schreef iBenny het volgende:
Dewi dreunde het liedje op als een Dreetje Hazes. Dit is met emotie
Dewi.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:20 schreef iBenny het volgende:
Dewi dreunde het liedje op als een Dreetje Hazes. Dit is met emotie
Herinner ik mij niets van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond destijds zijn 'Can you feel the love tonight' echt heul erg mooi.
Of Wango tango.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
He came a long way from "Let's get loud".
Ik vind het wel een mooie docu. En dit keer lekker geen inmenging van productie of jury.quote:
quote:Na de uitzending is op www.cultura.nl een speciaal programma te zien met de volledige optredens van alle tien de Idolsfinalisten.
Ja, dat zei ik ook net. Die kent nu de commerciële kant van zo'n productiebedrijf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:26 schreef iBenny het volgende:
Ergens is het ook wel typerend dat Jamai de documentaire kut vind. Die zit nu volledig in die business. De rest heeft het heel anders beleefd of beleefd het nu anders.
RTL4 is zijn werkgever. Inteeltclub die elkaar continu de hand boven elkaars hoofden houdt. Dus het was te verwachten dat hij tegengas geeft om toch te laten weten dat hij Team RTL is. Jammer hoor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:26 schreef iBenny het volgende:
Ergens is het ook wel typerend dat Jamai de documentaire kut vind. Die zit nu volledig in die business.
Inderdaad. Maar ik had graag nóg meer geweten. Voelt nog niet af.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:27 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie docu. En dit keer lekker geen inmenging van productie of jury.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |