quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:19 schreef PausNicolaas het volgende:
Je mag wel met mijn slang spelen.
Rattenslangquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat voor slangensoort is het eigenlijk?
Ik heb nog een vogelspin die je kan aaien?quote:
Nee bah... ik vind je eng...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:26 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Rattenslang
[..]
Ik heb nog een vogelspin die je kan aaien?
Wilde al: 'verzonnen topicsquote:
Ze vind het heerlijk om buiten haar terrarium te zijn. Ze word gek als ik haar er niet uithaal na 2 dagenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:15 schreef snakelady het volgende:
Waarom laat je in vredesnaam je slang los in de kamer? De temperatuur kan toch nooit voldoende zijn? Die moet tussen de 22 en 25 graden zijn.
Ik heb zelf ook meerdere rattenslangen en boa constrictors gehad en mijn advies, laat hem lekker in zijn terrarium in plaats van los laten.
Misschien een groter terrarium kopen?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:31 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Ze vind het heerlijk om buiten haar terrarium te zijn. Ze word gek als ik haar er niet uithaal na 2 dagen
Dan wacht ze net zolang met dr kop tegen het glas tot ik haar eruit haal
Hij is al fucking grootquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien een groter terrarium kopen?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef erodome het volgende:
Het arme dier zal wel opzoek zijn geweest naar een warm plekje.
Are you fucking kidding mequote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:50 schreef snakelady het volgende:
[..]![]()
Hoe warm is het in het terrarium, heb je een foto ook van de indeling?
Hahahaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:20 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me
Het terrarium is op een goede temperatuur want ik heb er een speciale meter inhangen.
En moet ik nou serieus foto's voor je gaan maken van het terrarium om te bevestigen dat ik me dieren niet verwaarloos
Fuckk of man seriously
Nou ja, ik ben niet de debiel die onder de indruk is dat het goed is voor een slang om los te kruipen in de woonkamer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:20 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Are you fucking kidding me
Het terrarium is op een goede temperatuur want ik heb er een speciale meter inhangen.
En moet ik nou serieus foto's voor je gaan maken van het terrarium om te bevestigen dat ik me dieren niet verwaarloos
Fuckk of man seriously
Beestje geeft zelf aan dat hij uit zijn bak wilt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben niet de debiel die onder de indruk is dat het goed is voor een slang om los te kruipen in de woonkamer.
Beestje kan zoveel willen, dat maakt het nog niet goed voor hem.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:31 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Beestje geeft zelf aan dat hij uit zijn bak wilt.
Als hij uit zijn bak gaat zorg ik dat er een handdoek met een warmte lamp boven zit zodat hij altijd een warme plek ook al is hij buiten zijn terrarium.
Dus nee dat arme beest is niet op zoek naar een warm plekje omdat hij het zo koud heeft
Hij is heerlijk op avontuur in mijn kamer ipv zijn hele leven in een schijt terrarium door te brengen.
Nou ga ik niet meer op je opmerkingen in want daar heb ik totaal geen zin meer in
Moreo wormen en krekelsquote:
Ja donder op man wtfquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:27 schreef Pulzzar het volgende:
TS heeft meer ballen dan de mannelijke stoertjes op dit forum.
Is goed meid veel plezier ermeequote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Beestje kan zoveel willen, dat maakt het nog niet goed voor hem.
Ben jij wel een meisje?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:26 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Rattenslang
[..]
Ik heb nog een vogelspin die je kan aaien?
quote:
Ach, zolang jij maar stoer met je slang kan doen.quote:
Dit is vrij letterlijk bedoelt hè.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:27 schreef Pulzzar het volgende:
TS heeft meer ballen dan de mannelijke stoertjes op dit forum.
Waar ben ik stoer met mijn slang aan het doen dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ach, zolang jij maar stoer met je slang kan doen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:35 schreef Pixxie. het volgende:
[..]
Waar ben ik stoer met mijn slang aan het doen dan?
Ik was hem kwijt. Heb hem gevonden. Opgelost
Jij bent degene die maar door loopt te zeiken over hoe goed ze het allemaal wel niet weet
Observeren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:36 schreef Adelante het volgende:
waarom houden mensen dit soort dieren, neem een kat of een hond
En natuurlijk kleertjes aandoen en lekker knuffelenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |