Hmm, je hebt wel gelijk. Ik probeer er natuurlijk ook nog steeds wat voor te vangen, maar met deze prijs gaat het dat idd niet lukken dan. Ik ga de prijs wat verlagen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:26 schreef Vault-Boy het volgende:
Je vraagprijs voor alleen de Xbox 360 is echt veel te hoog![]()
Hier zie je ze zelfs met extra games voor 100 euro weggaan: http://www.marktplaats.nl(...)ostcode=&distance=0#
Niet om lullig te zijn hoor, maar misschien dat je zo ziet dat je toch ietsje lager moet gaan zitten![]()
Zo raak je hem misschien sneller kwijt![]()
Ik heb gisteren een Xbox Slim 250GB + kabels en extra's zoals een acculader + 25 games voor maar 120 euro gekocht. Ik zei nog tegen diegene of die daar geen spijt van kreeg, maar nee hij wilde er snel vanaf
Graag gedaanquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmm, je hebt wel gelijk. Ik probeer er natuurlijk ook nog steeds wat voor te vangen, maar met deze prijs gaat het dat idd niet lukken dan. Ik ga de prijs wat verlagen.
Thanks voor de feedback
95 euro en hij is voor jou. Je krijgt een HDMI kabel en de headset erbij!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:59 schreef xaban06 het volgende:
Onder voorbehoud 80,- voor de Xbox met 1 controller. Ophalen.
Is niet voor mijzelf maar voor mijn broer. Ik weet dat zijn budget 80 euro is maar ik zal het hem doorgeven.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
95 euro en hij is voor jou. Je krijgt een HDMI kabel en de headset erbij!
Ik hoor het graagquote:Op woensdag 29 oktober 2014 16:53 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is niet voor mijzelf maar voor mijn broer. Ik weet dat zijn budget 80 euro is maar ik zal het hem doorgeven.
Check PMquote:Op maandag 3 november 2014 15:06 schreef ZCAB het volgende:
¤70 inc. voor 2 controllers (1 zwart 1 wit), Gta 5 en Far Cry 3?
De chargekit heb ik aan een vriend gegeven. De headset ga ik niet los versturen. Dat kost me meer dan het me oplevert.quote:Op dinsdag 4 november 2014 10:33 schreef Goejedag het volgende:
Wat wilde je hebben voor de headset en charge kit?
wit als je die nog hebtquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
35 euro inclusief
En welke kleur controller zou je willen? Wit, zwart of grijs?
Ging me ook meer om the charge kit :-/quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De chargekit heb ik aan een vriend gegeven. De headset ga ik niet los versturen. Dat kost me meer dan het me oplevert.
Sorry!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |