Klacht van krulbel: TS heeft niet goede research gedaan voor hij aan zijn afval race begonquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:47 schreef stephano1990 het volgende:
klacht: Niemand heeft mij verteld dat je ook dunnere polsen krijgt van gewichtsverlies!!
Of 12 schakeltjes, net hoe je het leest.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:48 schreef Fretwork het volgende:
12 Horloges, achterlijke pauperkamper.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Of 12 schakeltjes, net hoe je het leest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Of 12 schakeltjes, net hoe je het leest.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:54 schreef Tja..1986 het volgende:
Een beetje juwelier doet dat toch gewoon gratis?
wanneer je een nieuwe koopt ja. Maar als je enkel wilt laten bijstellen vragen ze daar rond de 5 euro voor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:54 schreef Tja..1986 het volgende:
Een beetje juwelier doet dat toch gewoon gratis?
Nog nooit voor hoeven betalen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:02 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
wanneer je een nieuwe koopt ja. Maar als je enkel wilt laten bijstellen vragen ze daar rond de 5 euro voor.
Maar voor 12 horloges die dadelijk allemaal een tweede keer bijgesteld mogen worden, tikt dat wel aan
Begin met kettlebelltraining, dat zal het effect enigzins compenseren. (link naar topic in mijn signature)quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:47 schreef stephano1990 het volgende:
Ik ben in krap 7 maanden tijd 15 kilo afgevallen (bewust). En dit is goed merkbaar in zaken als broeken die eerst krap zaten die nu te ruim zijn, riemen die ingekort moeten worden en overhemden die tegenwoordig aanvoelen alsof ik een circustent draag. Maar een ding had ik niet voorzien: Mijn polsen lijken ook dunner te worden.
Ik heb de laatste tijd al mijn horloges al een voor een, schakeltjes uit moeten laten verwijderen (en ik heb er twaalf). En nu begint de eerste die ik heb laten bijstellen alweer een beetje te ruim aan te voelen. Ik kan een leuk polsklokje kopen voor wat ik kwijt ben aan kosten voor het bijstellen!
klacht: Niemand heeft mij verteld dat je ook dunnere polsen krijgt van gewichtsverlies!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |