Kut, vergeten, nou is het al over half vijf. Nou is op ICQ niemand meer online.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:14 schreef Igen het volgende:
Maar nu moet ik gaan. Mijn pa moet bellen. Ik ben morgen van vier tot half vijf online, denk ik, zie ik jullie dan weer?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:39 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Net een spel gedownload. Duurde maar anderhalve week, maar wel de 300mb helemaal binnen.
Ik sta altijd gewoon op afwezigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ga soms een aantal keer expres on- en offline bij MSN. Gewoon om een beetje aandacht te krijgen.
ºO•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ( ͡° ͜ʖ ͡°)Oerbeer( ͡° ͜ʖ ͡°) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.•❀.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº is nu afwezig.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik sta altijd gewoon op afwezig
Geen muziek aan het luisteren?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:57 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
ºO•❤•.¸✿¸.•❤•.❀•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ( ͡° ͜ʖ ͡°)Oerbeer( ͡° ͜ʖ ͡°) Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ.•❀.•❤•.¸✿¸.•❤•Oº is nu afwezig.
Heel herkenbaar...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:23 schreef K_uit_h het volgende:
Van die mensen die een GSM aan hun broek hebben hangen. Net alsof je altijd maar "bereikbaar" moet zijn. Nee, zo'n mobiel begin ik echt nooit aan!
En dan vooral met van die vervelende ringtones.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:49 schreef DrSnuggle het volgende:
We hebben allemaal een huistelefoon, dus we zijn altijd wel bereikbaar. Beetje populair doen met je GSM.
Wauw, wat een indrukwekkende opstelling. Ziet er best professioneel uit. Op welke school zit jij?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:02 schreef DeTolk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het serverpark op school gefotografeerd
Op een school waar we nog les krijgen van kundige leraren, met echte boeken, en van die groene borden met krijtjes.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wauw, wat een indrukwekkende opstelling. Ziet er best professioneel uit. Op welke school zit jij?
Respectquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Op een school waar we nog les krijgen van kundige leraren, met echte boeken, en van die groene borden met krijtjes.
En waar je nog U tegen de leraar zegt en respect hebt en niet alleen maar kent uit vage rapteksten
Die nieuwe van The Bloodhound Gang is veel vetter.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:31 schreef HPLC het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuwe nummer van The Offspring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |