Inderdaad, even nog aankijken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:30 schreef GekkePoes het volgende:
Waarom zou ik in vredesnaam investeren in Google?, ik wacht wel tot ze iets betekenen en dan koop ik misschien wel een paar aandelen van 3 dollar, als ze ooit op de beurs komen.
Intussen vind ik veel meer met alstavista en de standaard zoekfunctie van startpagina en Netscape.
even toch een dierenarts na laten kijken. Kost niet zoveel, hooguit 200 gulden per koe. Maar wel raar in ieder geval....quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:26 schreef Aberella het volgende:
Heeft iemand verstand van koeien? Die van mij doet steeds een raar dansje ofzo
Gisteren shag gehaald, en dat koste al bijna 5 gulden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:39 schreef GekkePoes het volgende:
Sodemieter zeg, ben op stap geweest, 10 glazen bier en en pakje sigaretten, ik moest 15 gulden afrekenen . Dat ze dat durven te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
Heb jij al een Euro setje besteld bij de postbank ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:44 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Gisteren shag gehaald, en dat koste al bijna 5 gulden.bah... afzetters. Hopelijk wordt het in de toekomst niet dubbel zo duur.
Die komen pas in 2002 he?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Heb jij al een Euro setje besteld bij de postbank ?
Ze wilden ze eerst Equ's noemen, maar die naam scheen alleen maar in Frankrijk goed uitspreekbaar te zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:45 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Die komen pas in 2002 he?Zal mij benieuwen hoe dat gaat... grotere bedrijven kunnen er al mee betalen, schijnt het.
Klopt. Equ of Ecu, dan maar Euro. Zal wel een sterke munt worden, die weinig problemen geeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:49 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ze wilden ze eerst Equ's noemen, maar die naam scheen alleen maar in Frankrijk goed uitspreekbaar te zijn.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:00 schreef Klaploper het volgende:
toen was er nog geen eens internet apensukkels
Hoe jong ben je? 10/11 ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:00 schreef Klaploper het volgende:
toen was er nog geen eens internet apensukkels
12 en toen ik 4 was kwam internetquote:
in 2006 pas?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:17 schreef Klaploper het volgende:
[..]
12 en toen ik 4 was kwam internet
De eerste 7 jaar was Fok! dan ook alleen via teletekst bereikbaarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:18 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
in 2006 pas?FOK! bestaat al 15 jaar, en dan zal internet nogmaar 8 jaar zijn..
![]()
HIER KLOPT IETS NIET IN ORDE..
maar we leven nog maar in 1999, waar heb ik het over..
Veel luisterplezier ermee..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:20 schreef SharQueDo het volgende:
Yes! Nieuwe walkman gekocht!Was maar 199 gulden!
Heb ik maar een half jaar voor moeten sparen.![]()
heb wel Backstreet Boys voor je. Of Take That.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:04 schreef Aberella het volgende:
Heeft iemand nog posters of stickers van Ricky Martin waar hij niks meer mee doet?
Ik kan ruilen tegen een Peter Andre tshirt.
Je bent echt genaaid, dat is duurder dan de gemiddelde discman!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:20 schreef SharQueDo het volgende:
Yes! Nieuwe walkman gekocht!Was maar 199 gulden!
Heb ik maar een half jaar voor moeten sparen.![]()
Die zijn al uit elkaar toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:30 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Thanks! Ik heb net de nieuwe cassette van 2 unlimited.
Wat is een discman?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je bent echt genaaid, dat is duurder dan de gemiddelde discman!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |