Haha zou gaaf zijn! Weet je wat mij cool lijkt! Een videofoon! Dat je dan kan bellen en elkaar ook kunt zien!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:51 schreef humorduck28 het volgende:
Wie weet komt er ooit een tijd dat we via een mobiele telefoon kunnen internetten....Maar of dat snel komt?
Nou, ben benieuwd wat de toekomst ons brengt. Eerst natuurlijk de millenniumbug, kijken of die nog meevalt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:08 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Haha zou gaaf zijn! Weet je wat mij cool lijkt! Een videofoon! Dat je dan kan bellen en elkaar ook kunt zien!
Mag jij dan al wel op internet, of ben je stiekem ingelogd? Kost geld hoor, straks zijn ze boos.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:08 schreef underground1009 het volgende:
De eerste maand in groep 1 is me heel goed bevallen
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:56 schreef richolio het volgende:
Hebben jullie wat dat ene nummer gehoord, van dat bandje Coldplay ofzo? Kan volgens mij nog wel eens wat gaan worden.
Wordt niks meer. Die Thom Yorke heeft er totaal geen zin meer in.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat is een erg slechte radiohead kloon... beter dan OK Computer wordt het toch nooit meer...
speaking of radiohead die mogen ook wel eens een keer weer wat nieuws uitbrengen.
Mobiele telefoonsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:51 schreef humorduck28 het volgende:
Wie weet komt er ooit een tijd dat we via een mobiele telefoon kunnen internetten....Maar of dat snel komt?
alsof dat wap ooit aan gaat slaanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:51 schreef humorduck28 het volgende:
ff lekkah knuffelehquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:10 schreef MPC60 het volgende:
Wat vinden jullie nou van Ruud? Ik vind het maar een slijmbal.
Net op tijd voor 2012, de maya's voorspellen dat dan de wereld vergaat!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:16 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
De noord-zuidlijn is aangekondigd
In 2011 kunnen we eindelijk van Amsterdam Noord naar het centrum met de metro
Dat lukt hem echt niet nog een keer. Ulrich pakt hem volgend jaar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:18 schreef Vanillekwark het volgende:
Wat een prachtverhaal toch he, die Lance Armstrong. Kanker overleven, en nu gewoon dit jaar de Tour de France winnen. Echt schitterend
Denk t ook wel. Stond een heerlijk artikel over in, in die nieuwe gratis krantjes op de stations...Spits en errr...Metro volgens mij. Best wel een keigaaf idee, zo, gratis krantjes!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:22 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Dat lukt hem echt niet nog een keer. Ulrich pakt hem volgend jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |