Het zit in m'n nek, boven m'n schouders nog.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:09 schreef hugecooll het volgende:
Onderkant of bovenkant van je nek? Dus tegen je hoofd of tussen je schouderbladen?
Al geprobeerd het te kraken? Is geen advies btw, maar ik kan vrijwel al m'n gewrichten kraken en dan zijn de ongemakken weer verdwenen. Ik hoor ze trouwens niet, dus dat is niet herkenbaar voor mij.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:10 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Het zit in m'n nek, boven m'n schouders nog.
Simpel: Als je pijn hebt ga je naar de huisarts en als je geen pijn hebt doe je niks. Zo lastig is het niet hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:07 schreef Compoantje het volgende:
Als ik m'n hoofd horizontaal heen en weer beweeg hoor ik iets in m'n nek geluid maken.
Tis moeilijk om te beschrijven wat het precies is. Het doet me denken alsof je botten bij het kraakbeen langsschuren oid.
Misschien is dit altijd al wel zo geweest maar het valt me nu pas op. Het klinkt niet gezond in ieder geval. Ik voel het ook een beetje slijten om het zo maar even te zeggen.
Heeft iemad anders dit ook of weet iemand wat het precies is? Ik wil wel naar een dokter gaan maar dat is niet nodig als het zo hoort. Ik heb de policy ook gelezen en daarom vraag ik het dus ook even hier want als het wel wat is wat niet klopt ga ik naar een huisarts.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Simpel: Als je pijn hebt ga je naar de huisarts en als je geen pijn hebt doe je niks. Zo lastig is het niet hoor.
Toen ik mijn nek kraakte een paar maanden geleden verloor ik mijn bewustzijn en werd ik gestrekt op de grond weer wakker. Ik zou het kraken in elk geval niet aanraden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Al geprobeerd het te kraken? Is geen advies btw, maar ik kan vrijwel al m'n gewrichten kraken en dan zijn de ongemakken weer verdwenen. Ik hoor ze trouwens niet, dus dat is niet herkenbaar voor mij.
Even een ander voorbeeldje: Kanker doet ook niet pijn. Dus dan is er ook niks aan het handje?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:16 schreef vannelle het volgende:
[..]
Simpel: Als je pijn hebt ga je naar de huisarts en als je geen pijn hebt doe je niks. Zo lastig is het niet hoor.
Ik raadde het ook niet aanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:21 schreef happinessfordogs het volgende:
[..]
Toen ik mijn nek kraakte een paar maanden geleden verloor ik mijn bewustzijn en werd ik gestrekt op de grond weer wakker. Ik zou het kraken in elk geval niet aanraden.
Die discussie wil je niet met me denk ik. Ik weet wat pijn is en ik weet ook wat kanker is. 23 en 33 waren ze toen ik ze verloor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:23 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Even een ander voorbeeldje: Kanker doet ook niet pijn. Dus dan is er ook niks aan het handje?
Dat zal het geluid eerder verergeren aangezien het geluid het gehoor bereik door bot geleiding en niet door luchtgeleiding.quote:
Oordopjes diep genoeg douwen zodat je trommelvliezen niet meer bewegen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:36 schreef Brollebol het volgende:
[..]
Dat zal het geluid eerder verergeren aangezien het geluid het gehoor bereik door bot geleiding en niet door luchtgeleiding.
of de muziek harder zetten..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oordopjes diep genoeg douwen zodat je trommelvliezen niet meer bewegen.
Zal nog steeds niet werken, al worden de trommelvliezen volledig verwijderd blijft de botgeleiding bestaan. De geluidgolven omzeilen dan namelijk zowel het externe oor als het middenoor en komen direct aan in het binnenoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oordopjes diep genoeg douwen zodat je trommelvliezen niet meer bewegen.
Wat een mafkees ben jij zeg,kanker doet geen pijn,zou je ff willen wisselen met mij dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:23 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Even een ander voorbeeldje: Kanker doet ook niet pijn. Dus dan is er ook niks aan het handje?
Wat je zegt klopt verder gewoon niet. Er zijn veel dingen die in eerste instantie geen pijn doen, maar heftige gevolgen kunnen hebben als je niet op tijd ingrijpt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Die discussie wil je niet met me denk ik. Ik weet wat pijn is en ik weet ook wat kanker is. 23 en 33 waren ze toen ik ze verloor.
En zelf ben ik al 3 operaties verder en heb nu zenuwschade, dus ja. Ik weet wat pijn is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |