Over twee maanden alweer jarigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laatste kwartaal van het jaar alweer.
Dit maakt voor mij de gedachte er achter alleen nog maar ingewikkelder.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Op den duur ligt het gewoon niet meer lekker en gaat de lol eraf. Ook kun je een persoon niet steeds in dezelfde positie laten liggen, is natuurlijk ook niet goed.
Hihiquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit maakt voor mij de gedachte er achter alleen nog maar ingewikkelder.
Haha, snap je hem? Ingewikkeld
Nicequote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Over twee maanden alweer jarig
Dat je het topic überhaupt gevonden hebt...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
Net even gekeken of #404 ook een toepasselijke TT had, niet dus.
Jammer wel.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat je het topic überhaupt gevonden hebt...
Deze is nog niet geïmplementeerdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Zou het helemaal geniaal gevonden hebben als dat nummer gewoon overgeslagen was ja
Ik ook. Om te beginnen mijn q doelen presenterenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
Pff, nog drie maanden dus. En ik moet nog zoveel doen dit jaar.
Nicequote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. Om te beginnen mijn q doelen presenteren
Tja, Way of Working... Hoort er blijkbaar bij als je voor een groot bedrijf werkt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NiceGelukkig zit ik aan dat soort verplichtingen (nog) niet vast. Ik moet nog wel 3.5 week aan vrije dagen opeisen, dat vind ik wel een aardige verplichting.
![]()
Maar echt verplichtingen voor m'n werk heb ik nog niet.
Verder heb ik voor mezelf gewoon een paar persoonlijke doelen gesteld, die ik waarschijnlijk dit jaar toch niet meer waar ga maken.
Heb die van mij paar maanden gelden moeten verlengenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
Eentje sowieso gehaald, m'n rijbewijs, dus toch nog iets goed gedaan dit jaar.
Zal je nog tegenvallen denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit. Ik wil gewoon de loterij winnen en nooit meer werken.
Gelukkig werk ik niet bij een groot bedrijf.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, Way of Working... Hoort er blijkbaar bij als je voor een groot bedrijf werkt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb die van mij paar maanden gelden moeten verlengen
Sarcasm much?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik niet bij een groot bedrijf.
Mwah, valt mee. Gewoon investeren in bedrijfjes, beetje rondkijken daar, af en toe met wat leuke ideeën komen, beetje vergaderingen bijwonen.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je niet bij het verlengen nog een keer examen hoeft te doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |