Over twee maanden alweer jarigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Laatste kwartaal van het jaar alweer.
Dit maakt voor mij de gedachte er achter alleen nog maar ingewikkelder.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Op den duur ligt het gewoon niet meer lekker en gaat de lol eraf. Ook kun je een persoon niet steeds in dezelfde positie laten liggen, is natuurlijk ook niet goed.
Hihiquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit maakt voor mij de gedachte er achter alleen nog maar ingewikkelder.
Haha, snap je hem? Ingewikkeld
Nicequote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Over twee maanden alweer jarig
Dat je het topic überhaupt gevonden hebt...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:08 schreef BBQSausage het volgende:
Net even gekeken of #404 ook een toepasselijke TT had, niet dus.
Jammer wel.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat je het topic überhaupt gevonden hebt...
Deze is nog niet geïmplementeerdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Zou het helemaal geniaal gevonden hebben als dat nummer gewoon overgeslagen was ja
Ik ook. Om te beginnen mijn q doelen presenterenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:12 schreef BBQSausage het volgende:
Pff, nog drie maanden dus. En ik moet nog zoveel doen dit jaar.
Nicequote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ook. Om te beginnen mijn q doelen presenteren
Tja, Way of Working... Hoort er blijkbaar bij als je voor een groot bedrijf werkt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NiceGelukkig zit ik aan dat soort verplichtingen (nog) niet vast. Ik moet nog wel 3.5 week aan vrije dagen opeisen, dat vind ik wel een aardige verplichting.
![]()
Maar echt verplichtingen voor m'n werk heb ik nog niet.
Verder heb ik voor mezelf gewoon een paar persoonlijke doelen gesteld, die ik waarschijnlijk dit jaar toch niet meer waar ga maken.
Heb die van mij paar maanden gelden moeten verlengenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:17 schreef BBQSausage het volgende:
Eentje sowieso gehaald, m'n rijbewijs, dus toch nog iets goed gedaan dit jaar.
Zal je nog tegenvallen denk ik.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit. Ik wil gewoon de loterij winnen en nooit meer werken.
Gelukkig werk ik niet bij een groot bedrijf.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, Way of Working... Hoort er blijkbaar bij als je voor een groot bedrijf werkt.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb die van mij paar maanden gelden moeten verlengen
Sarcasm much?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gelukkig werk ik niet bij een groot bedrijf.
Mwah, valt mee. Gewoon investeren in bedrijfjes, beetje rondkijken daar, af en toe met wat leuke ideeën komen, beetje vergaderingen bijwonen.quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je niet bij het verlengen nog een keer examen hoeft te doen.![]()
Eens.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je niet bij het verlengen nog een keer examen hoeft te doen.![]()
Nope. Vind het wel lekker zo. Ik ken iedereen, weet wat er speelt, krijg zo'n beetje alles wat de directie bespreekt ook mee. Lekker kleinschalig.quote:
such liequote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nope. Vind het wel lekker zo. Ik ken iedereen, weet wat er speelt, krijg zo'n beetje alles wat de directie bespreekt ook mee. Lekker kleinschalig.
quote:
Dan zou ik echt zeggen; Rot maar op met je rijbewijs, ik rijd de rest van m'n leven wel met het OV.quote:
Oké oké, één persoon ken ik niet.quote:
OV is ook niet alles helaasquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Dan zou ik echt zeggen; Rot maar op met je rijbewijs, ik rijd de rest van m'n leven wel met het OV.
True, ik denk dat ik tegen die tijd m'n woorden ook wel terugneem.quote:
Erg relax, kan niet zonder me waggiequote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True, ik denk dat ik tegen die tijd m'n woorden ook wel terugneem.Sowieso als ik straks een auto heb, en overal gewoon heen kan rijden.
hequote:
Ik heb zo'n schijthekel aan die bustijden, wat gaat dat veel tijd schelen straksquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Erg relax, kan niet zonder me waggie
4 juni.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van lang? Decennia? Eeuwen?
quote:
Beetje rondtouren met de auto is wel leuk op zijn tijd. Vaak samen met ex naar Duitsland gereden, wonderbaarlijk wat voor mooie plekken met de auto bereikbaar zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schijthekel aan die bustijden, wat gaat dat veel tijd schelen straks
En sowieso, ik kom nu nooit ergens, behalve Friesland en Flevoland.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje rondtouren met de auto is wel leuk op zijn tijd. Vaak samen met ex naar Duitsland gereden, wonderbaarlijk wat voor mooie plekken met de auto bereikbaar zijn.
statsquote:
Moet je helemaal zelf weten. Mooie dame hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
Niet met jouw ex hoor, wees gerust.
Zie sig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:33 schreef aight1 het volgende:
kon je niet ergens zien hoeveel posts je had per periode zegmaar
Behoorlijkquote:
Geen idee, ik ken haar niet, dus daar ga ik niet zomaar even mee naar Duitsland.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:34 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je helemaal zelf weten. Mooie dame hoor
Tja, je weet maar nooit natuulijkquote:
En dan eindelijk die Europa tour gr grquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
Eerst maar eens een auto kopen / krijgen / leasen / stelen.
Beetje stelen, beetje zuipen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
Eerst maar eens een auto kopen / krijgen / leasen / stelen.
True.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:37 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, je weet maar nooit natuulijkIs in ieder geval leuker om met iemand samen te doen, zal niet snel alleen die kant opgaan.
Yesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dan eindelijk die Europa tour gr gr
ik veel meerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:37 schreef aight1 het volgende:
ik heb het afgelopen jaar welgeteld 475 posts gemaakt
degelijk
Netjesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:37 schreef aight1 het volgende:
ik heb het afgelopen jaar welgeteld 475 posts gemaakt
degelijk
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik veel meer
inb4 BBQ met stats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha ik had een comeback zo te zien begin 2013quote:
ohhhhhhquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bizar ja
Dit jaar alleen valt wel mee trouwens
123 12767 LittleBrownie 0.13%
Is dit je volgende comeback?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha ik had een comeback zo te zien begin 2013
ligt eraan wat ik met mn leven ga doen de komende tijdquote:
Noob gespotquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:44 schreef Susano het volgende:
om een comeback te hebben moet je er eerst geweest zijn
Ik spreek je niet tegenquote:
Wederom spreek ik je niet tegenquote:
diepquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:44 schreef Susano het volgende:
om een comeback te hebben moet je er eerst geweest zijn
quote:
Dat is 450quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
En om een cumbek te hebben moet er ook iemand geweest zijn
Getsiequote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
En om een cumbek te hebben moet er ook iemand gekomen zijn
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Lijkt wel een rivier die tussen twee bergen loopt![]()
Je kunt overigens langere periode kiezen:
[ afbeelding ]
Die PI maakt het nog net even een tikje erger.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:47 schreef Geo4kant het volgende:
En om een cumbek te hebben moet er ook iemand gekomen zijn
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die PI maakt het nog net even een tikje erger.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:51 schreef aight1 het volgende:
ik ga amy winehouse luisteren slapen
daag
Jammer dat je niet twee gezichtsuitdrukkingen tegelijk kan hebben ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
PI'sik mis die dingen in real life
Trusteuhquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:51 schreef aight1 het volgende:
ik ga amy winehouse luisteren slapen
daag
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jammer dat je niet twee gezichtsuitdrukkingen tegelijk kan hebben ja.
LB, je hebt mij net 't laatste half uurtje ingehaald.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:09 schreef Monitor het volgende:
021. 139 LittleBrownie
022. 136 BBQSausage
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
LB, je hebt mij net 't laatste half uurtje ingehaald.
Toch een beetje jammer dat zulke mensen al zo snel zo diep in de shit zitten, dat ze al niet meer te redden zijn ja.quote:
Hmm, jij laat me ook nog eens twijfelenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op je hoogte punt sterven met een dikke high.. zo slecht is dat niet hoor
quote:
Door die druk is ze aan een ultieme high doodgegaan. Dus zo anders is het niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:58 schreef Susano het volgende:
Maar doodgaan aan een ultieme high is wel wat anders dan doodgaan aan de druk door je omgeving.
Just sayn
ga slapenquote:
Wijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
N... ou dat had ik niet verwacht wij beide vrij zouden zijn
Slaap lekkerquote:
Jij ziet een causaal verband, maar ik zie het als verschillende dingen. Wij kunnen nu ook heel wat badzout nemen terwijl wij rubberen olifanten zien die van kleur verandert en tot ons spreken als een soort van Godsfiguren dankzij de LSD gemengd met heroine. Dat kunnen we doen, zonder dat we onder druk gezet worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Door die druk is ze aan een ultieme high doodgegaan. Dus zo anders is het niet.
Log nou maar gewoon in onder je echte accountquote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:04 schreef Susano het volgende:
[..]
Jij ziet een causaal verband, maar ik zie het als verschillende dingen. Wij kunnen nu ook heel wat badzout nemen terwijl wij rubberen olifanten zien die van kleur verandert en tot ons spreken als een soort van Godsfiguren dankzij de LSD gemengd met heroine. Dat kunnen we doen, zonder dat we onder druk gezet worden.
Tobiquote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Log nou maar gewoon in onder je echte account
spann0ndquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:31 schreef Amarantha het volgende:
Zo gesprek voor een stage plek *spannend*
Met beetje geluk bij Aleida Kramer. Is in Coevordenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
spann0nd
waar ga je stagelopen
C-townquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met beetje geluk bij Aleida Kramer. Is in Coevorden
Je moet toch gewoon gaan zoals je bent.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Met beetje geluk bij Aleida Kramer. Is in Coevorden
Haha klopt maar ik kan er niet langs na stage of nu. Klasgenoten hebben niks met blowenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
C-town
Daar zit toch een goede coffeeshop
Succes Ama![]()
![]()
Doe ik ook maar ik vind het wel netjes om mijn lippiercing er even uit te halenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je moet toch gewoon gaan zoals je bent.
Ohquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha klopt maar ik kan er niet langs na stage of nu. Klasgenoten hebben niks met blowen
succesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:31 schreef Amarantha het volgende:
Zo gesprek voor een stage plek *spannend*
d4v1dquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je moet toch gewoon gaan zoals je bent.
hoewel het in feite niet uit zo mogen maken, denk ik wel dat het verstandig is.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik ook maar ik vind het wel netjes om mijn lippiercing er even uit te halenDoe ik met stage lopen ook (tenzij het geen probleem is)
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:25 schreef Flippiee het volgende:
Wordt geen dinges. blijf bellen en smsen ;S
Vind ik ook wel zo netjes ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Doe ik ook maar ik vind het wel netjes om mijn lippiercing er even uit te halenDoe ik met stage lopen ook (tenzij het geen probleem is)
ik ben levensmoequote:
quote:
Moe, maar kan niet slapenquote:
quote:
Sup?quote:
Je had het moeten zeggenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Nu je dit zegt, door FOK! en die "Je bent zelf.. " Of "Ik zal jou eens.." zei ik gister BIJNA iets ergs..
Collega van mij, vrouwelijk, had het over witten.. zei ze ja we moeten straks nog wel gaan witten.. toen zei ik bijna "Ik zou jou eens witten"
gelukkig kon ik mij inhouden
Ik geef FOK de schuldquote:
Kan ik niet maken joh..quote:
Geo hosselaarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik geef FOK de schuld
[..]
Kan ik niet maken joh..![]()
Had gezegd dat der haar leuk zat, even punten gescoord
Bah Geo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Had gezegd dat er wat wits in der haar zat, even punten gescoord
quote:
Ja niet dusquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OhJe was vandaag vrij toch? Niet eens uitgeslapen?
Heftig.. lijkt mij zwaar werkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel heftig, het zijn allemaal (zwaar) demente mensen. We kregen rondleiding en toen was er één vrouw die alles bij elkaar huilde terwijl een andere vrouw steeds riep 'ik word gek van dat gejank van haar!' en een andere man zei steeds 'even mijn vader om geld vragen'.
Kun je dat hendele?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:02 schreef Amarantha het volgende:
Maar wel heftig, het zijn allemaal (zwaar) demente mensen. We kregen rondleiding en toen was er één vrouw die alles bij elkaar huilde terwijl een andere vrouw steeds riep 'ik word gek van dat gejank van haar!' en een andere man zei steeds 'even mijn vader om geld vragen'.
Hoop het, eerst morgen op school afwachten of ik een plek heb gekregen. Krijgen we op school te horen van onze mentorquote:
Je weet dat het met een A is he?quote:
Ja was expres zo getypt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je weet dat het met een A is het?En de rest dan nog..
Yea dan ben ik ook net pas klaar met werkenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke![]()
Morgen PSV om 17.00wat zijn dat voor kuttijden..
moet je celestial wordenquote:
ff luisteren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:00 schreef wietparkiet het volgende:
fl had je nou al naar die BAR EP geluisterd??????
ik vond hem wel goed namelijk
quote:
Beter ga je los op Aphex Twin's nieuwe album.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:47 schreef LittleBrownie het volgende:
Losgaan op Daft Punk in je eentje
al gedaanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Beter ga je los op Aphex Twin's nieuwe album.
Produk 29 en pseudotimestretchquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Welke nummers bevallen je het meest?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Produk 29 en pseudotimestretch
De rest vond ik meh
aisatsana is ook wel lekkerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]![]()
Ik vind juist minipops, xmas evet10 en papat4 en aisatsana vet
jaquote:
jaquote:
Ik denk het wel, ben de hele dag echt ontzettend moe weet niet hoe het komt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh toch wel?En dan kan je straks weer niet in slaap komen.
Nog niet helemaal beter dus.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ben de hele dag echt ontzettend moe weet niet hoe het komt.
Verder voel ik me wel beter hoorquote:
Oh.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Verder voel ik me wel beter hoor
BBQ en Geoquote:
Goede locatiequote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:46 schreef klawie het volgende:
Ik moet voor school ook ket contactgestoorden omgaan dus dacht ik ga naar Fok meeting
Wat doe je voor opleiding?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:52 schreef klawie het volgende:
Ik zit mobiel hele dag stage trainen etc dus heb geen energie
Gelukkigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
Je bent niet de enige zonder energie hier.
zwaar iddquote:
ik ook nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:02 schreef klawie het volgende:
Hiervoor autotechniek gedaan maar ik vindt dit echt chill
quote:
FOKKKIEEEEEEEEquote:
quote:
pandabeerquote:
vliegtuigquote:
Valt wel mee hoorquote:
Deden we net ookquote:
quote:
En, deden we ermee wat je had verwacht?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:25 schreef klawie het volgende:
Ik wou checken wat jullie deden met een domme reactie
Ja jullie wisten niet wat jullie ermee aan moesten en daarom reageerde jullie net zo domquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En, deden we ermee wat je had verwacht?
Ja, die heeft het 't arme dier waarschijnlijk met geweld aangeleerd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verzorger weet ook al dat het zo gaat
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:28 schreef klawie het volgende:
[..]
Ja jullie wisten niet wat jullie ermee aan moesten en daarom reageerde jullie net zo dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |