Andersom dus?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:20 schreef crv het volgende:
In de laatste zetten verloren van Fascination enorme spannende en leuke pot wel (ondanks verlies)
# Elzass (518) - Fascination (494)
staat er tochquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Partijnummmer?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:20 schreef crv het volgende:
In de laatste zetten verloren van Fascination enorme spannende en leuke pot wel (ondanks verlies)
# Elzass (494) - Fascination (518)
ik zat op mijn werk en daar kan ik niet bij Drive dus kon de partijen niet zienquote:
Ik begrijp hieruit dat ik geacht word te verliezenquote:Op zondag 26 oktober 2014 21:42 schreef -jos- het volgende:
#96 JosDaBosS` 528 - 432 EvertK
Sta wel achter tegen Elzass en PBwfeud, spannend dus...
Je moet Ryan3hs uitnodigen, z'n FOK!- en Wordfeudnaam staan verkeerd om in de spreadsheetquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:26 schreef acidblind het volgende:
#137 Takkedinges 500 - acidblind 416
Geen schijn van kans :-(
#80 tegen PBwfeud is bezig.
Ryan3 al meerdere keren uitgenodigd voor een potje (dat is de enige die nog open staat), maar tot zover geen succes.
Kijk, dat scheeltquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet Ryan3hs uitnodigen, z'n FOK!- en Wordfeudnaam staan verkeerd om in de spreadsheet
Die heb ik ook een paar invites gestuurdquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:40 schreef acidblind het volgende:
[..]
Kijk, dat scheeltEvengoed nog steeds beledigd dat die andere Ryan blijkbaar niet met me wil spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |