quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:40 schreef allsystemshalt het volgende:
* Wees genadig een plaats in dit topic geen pics van vrouwen met een kort pittig kapsel
Ontkenningsfasequote:Op dinsdag 30 september 2014 22:02 schreef LompeHork het volgende:
Ik geef geen enkele neuk om je gedicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:09 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ontkenningsfase
Nee, serieus, ik geef echt geen enkele neuk. Je kan beter stoppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 22:10:08 ]
Ja hoe haalt ze het in d'r hoofdquote:Op dinsdag 30 september 2014 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van dat naar dit
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb dagen liggen huilenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:28 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ja hoe haalt ze het in d'r hoofd![]()
![]()
toen ik het nieuws kreeg een paar jaar gelede dat emma watson haar haar kort had geknipt kreeg ik zowat n hartstilstand, bijna t ziekenhuis in belandquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:42 schreef Belgosome het volgende:
Vrouwen met kort haar zou echt wettelijk verboden moeten worden. Zo'n verspilling van potentiële schoonheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |