Neuh, eentje van de buren is ontsnapt en zit al zolang ik hier woon elke nacht in mijn tuintje te chillen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Last van konijnen in je huis?
ONZ / waarom trekken gabbers altijd rare bekken?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef d4v1d het volgende:
Jullie gaan natuurlijk helemaal los
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Zo ik sta ook maar weer eens op het rooster.
Na een radiovrije week weer lekker aan de slag
Daar ga ik dus echt niet naar luisteren hequote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef Symphonic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Gewoon ouderwets klik & slepen en op Play klikken!quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef d4v1d het volgende:
Mijn auto dj doet al de hele tijd eigenwijs
Is ff rustig de afgelopen dagen, maar dat trekt sowieso wel bij!quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verveling elke avond hier
Er was leven in een andere brouwerij wat mij betreft.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Verveling elke avond hier
Whehehe proost!quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er was leven in een andere brouwerij wat mij betreft.
De Molen, Jopen, Emilisse en velen anderen zijn de revue gepasseerd
ejjjjjj bierorgelquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Er was leven in een andere brouwerij wat mij betreft.
De Molen, Jopen, Emilisse en velen anderen zijn de revue gepasseerd
Niet op fok, maar mijn eigen gemoedstoestandquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ff rustig de afgelopen dagen, maar dat trekt sowieso wel bij!
Speaking of which; even mijn coördinatievermogen wat oppeppen voor de woeste jacht straks!quote:
ronde knopjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:09 schreef d4v1d het volgende:
En nu zal ik de rest van de show van mijn rondjes knopje afblijven
quote:
Het was weer een bijzonder weekendquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Elk rondje is anders
toftofquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Het was weer een bijzonder weekend
Oja en om het half uur een dikke lijnquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]Soms 5 bier en 2 cola, dan weer 6 bier en een Bacardi!
harder gaat ie nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ronde knopjes![]()
je mag je mic nog wel iets harder zetten
en deze is lekker
Nice en hoppenbier lust ik wel pap vanquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef Fogel het volgende:
De Jopenkerk was tof, ze hebben de combinatie bier en eten echt heel goed begrepen daar!
5-gangen diner was superlekker en iedereen was zwaar tevreden.
En de rekening was helemaal niks van te zeggen.
die is gaafquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
En samen met de titanic
[ afbeelding ]
De volgende keer je vakantie aanvraag wel bij me indienen, ja? Stelletje prutsers die zo maar verdwijnenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De volgende keer je vakantie aanvraag wel bij me indienen, ja? Stelletje prutsers die zo maar verdwijnenzo kan ik toch geen station runnen!
ik was niet verdwenen hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De volgende keer je vakantie aanvraag wel bij me indienen, ja? Stelletje prutsers die zo maar verdwijnenzo kan ik toch geen station runnen!
Hey, daar ben ik vorig jaar vertrokken met de SS Rotterdam van Holland Americaquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:18 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
En samen met de titanic
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was niet verdwenen hoorVorige week iedere avond trainen met mijn dochter voor haar debuut in de nieuwe klasse, en zondag jarig en op wedstrijd en gewoon iedereen naar huis rijden
Mijn priveleven liep even over
en nu wil ik mijn meubel vedomme, dan kan ik de boel eens echt goed inrichten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |