Supervetquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:15 schreef Salatrel het volgende:
de voorkant van die Kawasaki versys is ook verbeterd voor 2015 zeg
oud:
[ afbeelding ]
nieuw:
[ afbeelding ]
en van voren:
[ afbeelding ]
Daarom zeg ik ook, als je het zo wilt neerzetten. Dit zijn gewoon twee halfbakken concepten door elkaar. Positioneer hem als een toerfiets en zet hem fatsoenlijk op zijn poten, of maak er echt een allroad/dual purpose van en haal die gare styling eraf.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:28 schreef Salatrel het volgende:
versys is gewoon een toerfiets hoor niks allroad aan behalve dat op de website dual purpose staat![]()
17" voorwiel
grondspeling is 9cm minder dan mijn XT en de veerwegen zijn 6cm minder
Ik denk dat marketing team wel bekeken heeft wat beste voor de verkopen is.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:33 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook, als je het zo wilt neerzetten. Dit zijn gewoon twee halfbakken concepten door elkaar. Positioneer hem als een toerfiets en zet hem fatsoenlijk op zijn poten, of maak er echt een allroad/dual purpose van en haal die gare styling eraf.
Dat zal vast ja. Maar dat verandert niks aan mijn mening over het geheelquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik denk dat marketing team wel bekeken heeft wat beste voor de verkopen is.
Een Alp aanschaffen, hoef je ook niet te poetsen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
Heeft iemand een handigheidje om spaken schoon te krijgen? Ik zie het niet echt zitten om 72 spaken te gaan poetsen
En sowieso, liever roest dan plasticquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:51 schreef Dekatria het volgende:
Waar vet zit komt geen roest, zo was het toch?
't Zal wel een fortuin kosten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:58 schreef KneusTeun het volgende:
Suzuki heeft een caferacert op de beurs
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn we allemaal zulke modelburgers.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuw punten systeem! 2 punten and you're out
Ik zag het ook jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:39 schreef KneusTeun het volgende:
Nieuw punten systeem! 2 punten and you're out
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we allemaal zulke modelburgers.
Het geldt wel voor iedereen, alleen als je voor oktober al een punt hebt gehad, wordt dat nu soort van kwijtgescholden en mag je er alsnog 2 halen voordat je je rijbewijs mag inleveren.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:13 schreef Tunafish het volgende:
Heb nog een jaar gedaan over mijn eerste puntNiet voor herhaling vatbaar though
![]()
Maar, zoals ik het begreep geld dit alleen voor mensen die vanaf nu hun rijbewijs halen, niet voor degenen die hem al hebben. Kan dus nog eentje halen zonder me te hoeven melden bij het CBR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |