Hahahaha kek.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:11 schreef VeerEli het volgende:
Verdomme, pakje zou maandag of dinsdag komenBeide niet gebeurt.
Nu komt ie tussen half 12 en 3 uur en ik moet kwart voor 12 de deur uit en ben pas kwart voor 3 weer terugGa ik missen dus. Snif.
dan gebruik je een browser met adblockquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:41 schreef wise het volgende:
[..]
zit altijd op
http://mobile.fok.nl/
lekker licht en geen reclame
Android.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:12 schreef remi1986 het volgende:
[..]
dan gebruik je een browser met adblock![]()
[ afbeelding ]
quote:
*gebeurdquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:11 schreef VeerEli het volgende:
Nu komt ie tussen half 12 en 3 uur en ik moet kwart voor 12 de deur uit en ben pas kwart voor 3 weer terugGa ik missen dus. Snif.
je buren wonen 20km verderop ofzo? ik ben gezegend met een bejaarde buurvrouw die altijd thuis is en nog goed kan horenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:11 schreef VeerEli het volgende:
Android.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die discussie ga je maar met iemand anders voeren
met wat geluk staat ie straks voor de deurquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:11 schreef VeerEli het volgende:
Er is overigens al ergens aangegeven dat hij voor mobiel nog niet klaar is, dus dat is een beetje stom om over te klagen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee op Apple werkt het goed
[ afbeelding ]
gaat om principequote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Er is overigens al ergens aangegeven dat hij voor mobiel nog niet klaar is, dus dat is een beetje stom om over te klagen.
In principe slaat dit nergens op.quote:
Fuck youquote:
Neen maar niet elke postbezorger brengt het naar de buren toe.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je buren wonen 20km verderop ofzo? ik ben gezegend met een bejaarde buurvrouw die altijd thuis is en nog goed kan horen
als mijn buren onverhoopt niet thuis zijn gaat de postnl meneer het zelfs bij mijn ouders proberen die elders int durp wonenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Fuck you
[..]
Neen maar niet elke postbezorger brengt het naar de buren toe.
PostNL meneer is eigenlijk je vader. Soort melkman 2.0. Sorry voor het verpesten van het beeld dat je had over perfecte gezinnetje.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
als mijn buren onverhoopt niet thuis zijn gaat de postnl meneer het zelfs bij mijn ouders proberen die elders int durp wonen
pertinent onwaar want dan zou ik namelijk half neger zijn en daar kom is 's ochtends veel te makkelijk mij bed voor uitquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
PostNL meneer is eigenlijk je vader. Soort melkman 2.0. Sorry voor het verpesten van het beeld dat je had over perfecte gezinnetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |