SPOILER: exitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van oktober:
WO 1-10 Entree 2 nieuwe bewoners
ZO 5-10 Exit 1 nieuwe bewoner
MA 6-10 Exit 1 genomineerde.
Poll: Welke genomineerde wil jij eruit?
• Colinda
• LauraB
• Mark
• Nicoline
• Ruud
Tussenstand:
Poll: Welke nieuwe mag er van jouw in?
• Arminé
• Elzewieke
• Marinus
Tussenstand:
Voor uitgebreide info: UTO / Welke nieuwe heeft jouw voorkeur?
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:44 schreef Cir het volgende:
[..]
hij had het zelf niet door,niet door ,niet door
zn echte vrienden waren erby![]()
![]()
![]()
![]()
isa paardebek dicht svp
is MIJN pen MIJNE keihardThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Gio : "Wat was er aan de hand.."
Ruud : "huh? accu?"
Gio : versta ik ook niet...
Ruud : versta ik ook niet..
Even erna Giorgio ZK![]()
is geloof ik al weer gefixtquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:50 schreef danilel het volgende:
[..]
zit bovenin de tekst een klein foutje, heb het al in de FB gemeld.![]()
Ok ik zie het niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:50 schreef danilel het volgende:
[..]
zit bovenin de tekst een klein foutje, heb het al in de FB gemeld.![]()
![]()
Vulpen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:51 schreef PeZu het volgende:
isa paardebek dicht svp
is MIJN pen MIJNE keihard“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gene idee joh, ik had het in der oog gestoken met de gebrulquote:
Billy helpt met afruimen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ruud en bil weer niet te vinden. Weer in zk?![]()
Dan gaat ze helemaal gillen.....quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
gene idee joh, ik had het in der oog gestoken met de gebrul“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hopelijk 24 uur en dan echt wegquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ruud en bil weer niet te vinden. Weer in zk?#dtd
![]()
gio geilt op aandacht, daarom wilt ie ook presenteren en valt ie op vrouwen die daar ook op geilen in het midden van de belangstelling te staan, zoals playmate robin en nu itunes topper isa.![]()
dan een klap op de strootehoofd met een loden pijpquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan gaat ze helemaal gillen.....
Met opdracht afruimen van de tafel en misschien afwassenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Ruud en bil weer niet te vinden. Weer in zk?![]()
En dan en kusje erop.Stil maar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan een klap op de strootehoofd met een loden pijp
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en daarna zat zij heel sneaky aan zijn billenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:54 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Stevige aanpak test. Geen bezwaar van isa.![]()
![]()
Goh! Joey mag wel in het atelier werken? Wat nou als hij ook in enen 10 opdrachten krijgt?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
ik kus nog liever een drolquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En dan en kusje erop.Stil maar.There's a virus in my system
lekker schilderen in het donker, morgen bij daglicht kunnen ze um opnieuw maken omdat het veel te licht en geen porum is.![]()
Met het darten waren er mensen naar Laura B toegekomen om te vertellen dat het wel meevalt met haar roddelen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:56 schreef danilel het volgende:
[..]
en daarna zat zij heel sneaky aan zijn billendat zag ik dan weer niet.
![]()
Denk het niet, hij vertelde wel dat hij het leukste wat er is, donderjagen en flirten met vrouwen vindt, en niet eens zozeer de sex.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:54 schreef UtoStreamer het volgende:
gio geilt op aandacht, daarom wilt ie ook presenteren en valt ie op vrouwen die daar ook op geilen in het midden van de belangstelling te staan, zoals playmate robin en nu itunes topper isa.Utopia!![]()
Lau ,tattoo,ik kan nog niet eens een poppetje tekenen.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Joey doet het ook echt leuk.
Flink doorschilderen aub.
Maak Billy gek
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2014 19:59:50 ]![]()
Nee. Beter van niet Sara.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Joey moet wat knaken voor een broek, vandaar. Even het geld bij elkaar schilderen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:57 schreef formule het volgende:
Utopia is een kunstgalerij aan worden Iedereen kunstenaar,joepie
Utopia!![]()
Hoi ,Saar.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:59 schreef danilel het volgende:
[..]
hij zei ook nog, zit jij nu aan mijn billen en zij zei; ja!![]()
![]()
Zit jij nou gewoon te suggereren dat Gio billen heeft?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:56 schreef danilel het volgende:
[..]
en daarna zat zij heel sneaky aan zijn billenWelnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
![]()
Wie is dit? Is in gesprek met Billy en Ruud over het programma. Ruud is schijtziek van het gezeik.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Dat wil ik zienquote:Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.![]()
je weet dat als je zoiets impliceert dat je beide dus niet doet hehquote:There's a virus in my system
Colinda: "De oude garde durft niet meer op elkaar te stemmen. Maar ja die gaan toch weg"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Billy: Ik heb recht om te oordelen, maar ik doe het niet.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Roald Dahl is wel goed.quote:
Billy: Hier moet je doen van 'one big happy family'...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
klopt ze oordeelt niet maar veroordeeltquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Ik heb recht om te oordelen, maar ik doe het niet.![]()
Billy: In een bepaalde zin kan ik niet zijn wie ik ben.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
dat mens heequote:Op dinsdag 30 september 2014 20:03 schreef Voxs het volgende:
Colinda: "De oude garde durft niet meer op elkaar te stemmen. Maar ja die gaan toch weg"
Absoluut. De fantastische meneer Vosquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
hoor je dat allemaal op de 360 Poez?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: In een bepaalde zin kan ik niet zijn wie ik ben.![]()
Die "kinderschilderijen" van iemand anders, staan er wel erg triest bij, net kleuterschool werkquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:59 schreef Kaleddi het volgende:
Ook al aan de tweede bezig en dus ook meer productief dan Billy![]()
[ afbeelding ]![]()
Billy: Ik heb het gevoel dat ik malle Pietje ben en gekke henkie.
Wat toevallig, zelfde woordkeus als haar anaalstamperOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ruud: Er wordt alleen maar op Billy en mij geschoten
Billy: Daar ben ik niet voor gekomen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wat Lot zei klopt wel he? Ze vond Isabella meer overkomen als een 20 jarige dan als de 32 jarige vrouw die ze is. Nee zei ze nog, ik bedoel niet het uiterlijk maar zoals ze doet.
Ze is inderdaad nog erg kinderlijk in haar doen en laten. Zal dat zo vertederend werken dan?
Utopia!![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Daar ben ik niet voor gekomen.![]()
Ruud: Ik zou zoveel willen zeggen over die publieksstemmen, ik moet me zo inhouden.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Isa en vertederend in een zin Nope nee niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef Haropro het volgende:
Wat Lot zei klopt wel he? Ze vond Isabella meer overkomen als een 20 jarige dan als de 32 jarige vrouw die ze is. Nee zei ze nog, ik bedoel niet het uiterlijk maar zoals ze doet.
Ze is inderdaad nog erg kinderlijk in haar doen en laten. Zal dat zo vertederend werken dan?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
GVR.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Absoluut. De fantastische meneer Vos
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Isa en vertederend in een zin Nope nee niet.There's a virus in my system
Billy: Het maakt niet uit , wat ik doe, ik krijg hem toch wel.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ze zit er wel echt mee, er moet iets gezegd zijn wat niet op de streams was.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Ik heb het gevoel dat ik malle Pietje ben en gekke henkie.
Wat toevallig, zelfde woordkeus als haar anaalstamperUtopia!![]()
Ja, ook over die bak stront die ze over zich heen krijgt. Ruud had het er net over dat 'ie een schietschijf is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:07 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ze zit er wel echt mee, er moet iets gezegd zijn wat niet op de streams was.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
wij houden ons ook erg in Ruuhuuudquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud: Ik zou zoveel willen zeggen over die publieksstemmen, ik moet me zo inhouden.![]()
![]()
gaat het hier nu ook over boeken
Luister je ook 360 of zijn ze al op een normale stream?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:08 schreef lorrie03 het volgende:
billy: ik ben de laatste weken zo goed bezig sta elke dag om negen uur op en toch krijg ik m weerOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Joey en Ivan bekijken deze website
http://www.multiculturelemarkt.nl/
Joey : "Waarom staat die feeks erbij"![]()
![]()
De griezels.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee, allen bij Uquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Luister je ook 360 of zijn ze al op een normale stream?
ik hang aan je lippen vertel vertel
op de rst zijn ze niet![]()
360 bij gebrek aan beter.... vervelend dat aquarium erdoor heenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Luister je ook 360 of zijn ze al op een normale stream?![]()
Ik dacht even er achter te zijn waarom al die rare fans, die operaties uitstellen om Isa te zien, die opstaan uit hun rolstoel tegen het advies in van de arts, louter voor Isa. Vliegtuigen bestellen, T-shirts laten maken, stichtingen mailen en platbellen enzovoort.quote:
Zit weer niet goed dus.
Utopia!![]()
lol, een hele waslijst volgt nogquote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:
ik heb geen idee maar populariteit zegt niks over kwaliteit dus daar leg ik me dan bij neerquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:10 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik dacht even er achter te zijn waarom al die rare fans, die operaties uitstellen om Isa te zien, die opstaan uit hun rolstoel tegen het advies in van de arts, louter voor Isa. Vliegtuigen bestellen, T-shirts laten maken, stichtingen mailen en platbellen enzovoort.
Zit weer niet goed dus.There's a virus in my system
Billy: Mijn loyaliteit wordt steeds verschoven.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Joeyquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:09 schreef ledn81 het volgende:
Joey : "Waarom staat die feeks erbij"
[ afbeelding ]
SOONY![]()
Welke streamquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Mijn loyaliteit wordt steeds verschoven.
Ruud: Ik ben super trots man.
360quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Tellen is niet haar sterkste punt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:12 schreef lorrie03 het volgende:
lot: het is het beste als ze gewoon 15 eruit doen en 15 nieuwe erin“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zat ook al te zoeken, zag haar wel even haar atelier binnenkomen om een vuurtje van de schilderende Joey te krijgen.quote:
Ze rookt weer volop, wie had dat gedacht. Billy en volhouden. Oh, nee, dat verwijt ze Nico, is ook zo.
Utopia!![]()
Die is gehersenspoeld door B.quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
iddquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:14 schreef Haropro het volgende:
[..]
Zat ook al te zoeken, zag haar wel even haar atelier binnenkomen om een vuurtje van de schilderende Joey te krijgen.
Ze rookt weer volop, wie had dat gedacht. Billy en volhouden. Oh, nee, dat verwijt ze Nico, is ook zo.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:15 schreef mazaru het volgende:
Dat schilderij van Joey is al verkocht![]()
![]()
![]()
Wat er ook voor academie s gepland staan eerst maar eens een cursus tafelmanieren
Niet met volle mond praten,ellebogen van tafel, met mes en vork eten,eten naar je mond brengen,en je mond niet naar het eten![]()
Dat is kift: Zij mag niet door van haar ouders en anderen wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:12 schreef lorrie03 het volgende:
lot: het is het beste als ze gewoon 15 eruit doen en 15 nieuwe erin
En Bil en Ruud dachten echt met twee weken 'leuk' doen het imago op te vijzelen?
Nog puberaler dan ik al dacht.![]()
Tja alles wat Billy zegt kan je zo je oren weer uit laten glijden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:14 schreef Haropro het volgende:
[..]
Zat ook al te zoeken, zag haar wel even haar atelier binnenkomen om een vuurtje van de schilderende Joey te krijgen.
Ze rookt weer volop, wie had dat gedacht. Billy en volhouden. Oh, nee, dat verwijt ze Nico, is ook zo....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:15 schreef mazaru het volgende:
Dat schilderij van Joey is al verkocht
Bizar hoe weinig reeële zelfreflectie zij heeft.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:08 schreef lorrie03 het volgende:
billy: ik ben de laatste weken zo goed bezig sta elke dag om negen uur op en toch krijg ik m weerCuriosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ook thuis?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:16 schreef formule het volgende:
Wat er ook voor academie s gepland staan eerst maar eens een cursus tafelmanieren
Niet met volle mond praten,ellebogen van tafel, met mes en vork eten,eten naar je mond brengen,en je mond niet naar het eten
Buitenshuis ben ik het roerend met je eens, maar in mijn eigen huis eet ik met mijn aangeboren bestek.![]()
Vind haar eerder onbeholpen en onzeker dan kinderlijk. Ze kan strontvervelend zijn maar ook heel leuk en lief. Als ze bepaalde liedjes zingt vind ik dat prachtig. Af en toe heb ik medelijden met haar dat ze niet ziet, of wil zien, dat je niet iedereen kan plezieren. Daarmee zet ze zichzelf vaak voor schut en gaat ze ratelen waardoor ze wat dommig overkomt. Zonde , ik gun haar wel het beste.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef Haropro het volgende:
Ze is inderdaad nog erg kinderlijk in haar doen en laten. Zal dat zo vertederend werken dan?![]()
Lot daarentegen![]()
![]()
Billy weet ik niet maar Ruud denkt echt dat hij leuk is, dat hij zijn best doet en snapt er echt niets van. Weer een stem van het publiek. Hoe kan dat nu? Dan moeten al die mensen wel gek zijn want ik ben toch grappig, lief, mooi en leuk? Het zal wel pesten zijn dan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:16 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat is kift: Zij mag niet door van haar ouders en anderen wel.
En Bil en Ruud dachten echt met twee weken 'leuk' doen het imago op te vijzelen?
Nog puberaler dan ik al dacht.Utopia!![]()
Dat koetjekusjegeven vind ik echt grappig, maar dat weegt niet op tegen die lamlendigheid.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:18 schreef Haropro het volgende:
[..]
Billy weet ik niet maar Ruud denkt echt dat hij leuk is, dat hij zijn best doet en snapt er echt niets van. Weer een stem van het publiek. Hoe kan dat nu? Dan moeten al die mensen wel gek zijn want ik ben toch grappig, lief, mooi en leuk? Het zal wel pesten zijn dan.![]()
Ik zie je al stamppot andijvie met spekjes eten met je 'bestek'.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:17 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ook thuis?
Buitenshuis ben ik het roerend met je eens, maar in mijn eigen huis eet ik met mijn aangeboren bestek.
Utopia!![]()
MMMM met azijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:19 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik zie je al stamppot andijvie met spekjes eten met je 'bestek'.![]()
![]()
Ik gun iedereen daar het beste, ik ken ze niet in het echt, alleen van deze soap, en het zou dus raar zijn dat ik ze onheil toe ging wensen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:18 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Vind haar eerder onbeholpen en onzeker dan kinderlijk. Ze kan strontvervelend zijn maar ook heel leuk en lief. Als ze bepaalde liedjes zingt vind ik dat prachtig. Af en toe heb ik medelijden met haar dat ze niet ziet, of wil zien, dat je niet iedereen kan plezieren. Daarmee zet ze zichzelf vaak voor schut en gaat ze ratelen waardoor ze wat dommig overkomt. Zonde , ik gun haar wel het beste.![]()
Lot daarentegenUtopia!![]()
Helmond Horror.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:20 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
sjesus, arme sam, vanfles randt gio aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lauraquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit? Is in gesprek met Billy en Ruud over het programma. Ruud is schijtziek van het gezeik.![]()
Of erwtensoep...quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:19 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik zie je al stamppot andijvie met spekjes eten met je 'bestek'.![]()
Helaas niet. Ik lach me suf als het vooral kebab, roti etc. standjes zijn die gewoon geld vragen voor hun waar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:21 schreef formule het volgende:
Is de Multiculti marktlijst al binnen ??![]()
O jé, een gescript gesprekje tussen Joey en Gio. Weer. Over de brief die Gio gisteren heeft geschreven.![]()
The Vanasexperiencequote:
Nou je ziet Gio doen wat hij al toegaf leuk te vinden: dollen, gek doen en flirten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:19 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Mooi, hier zie je het tenminste een beetje. Gio die hitsig is op De Fles.
Maar hij stopt soms niet, maar zag deze stream niet dus weet niet of het nu ook zo was.Utopia!![]()
Daarom houdt Ivan die lijst ook zo veel mogelijk af, om tijd te rekken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:22 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik lach me suf als het vooral kebab, roti etc. standjes zijn die gewoon geld vragen voor hun waar.![]()
Ja omdat ze niet leuk zijnquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Daar ben ik niet voor gekomen.![]()
Gio: "Ik heb geschreven dat we elkaar los moeten laten. Met het oog op dat ik nog niet weet of ik hier blijf of naar huis ga."![]()
gio: we moeten elkaar even loslaten omdat ik niet wet of ik blijf of gaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:22 schreef Mirjam152 het volgende:
O jé, een gescript gesprekje tussen Joey en Gio. Weer. Over de brief die Gio gisteren heeft geschreven.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:09 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Laat gaan laat gaanquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:07 schreef PoezeligDing het volgende:
Ruud: Ik zou zoveel willen zeggen over die publieksstemmen, ik moet me zo inhouden.![]()
Isa heeft niets met Gio's keuze te maken gehad, zegt Gio.
Het gaat om het 'langer blijven' dat Samantha niet zou trekken.![]()
Dat eet Ruud met het daarvoor bestemde eetgerei,een lepelquote:
Maar ja Ruud schuift alles naar binnen met een lepel![]()
Huh ik zag gisteren nog 11.45 dat ze klaar was met allesquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:08 schreef lorrie03 het volgende:
billy: ik ben de laatste weken zo goed bezig sta elke dag om negen uur op en toch krijg ik m weer![]()
De regie is bang dat ze weer negatief gaan praten over het programma.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op naar de koeien, maar nu ze niet een keer gespeeld pissig zijn mag je ze niet zien en horen.![]()
Gio: "Je wordt hier nog verliefd op een boom"
Joey: "Ben je verliefd op Ies? "
Gio: "Nee"...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wat een misselijke gast is Joey gewordenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:09 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef Voxs het volgende:
Gio: "Je wordt hier nog verliefd op een boom"![]()
![]()
![]()
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
steek die maar in je zak, isaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef Voxs het volgende:
Gio: "Je wordt hier nog verliefd op een boom"There's a virus in my system
Oh maar ik wens ook niemand onheil toe. Ik bedoel ermee te zeggen dat ik isa ondanks dat ze af en toe wat gek is gewoon het beste toewens. De rest van de bewoners kan me niet zoveel schelen op nico na, vind ik ook een toffe meid.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:21 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik gun iedereen daar het beste, ik ken ze niet in het echt, alleen van deze soap, en het zou dus raar zijn dat ik ze onheil toe ging wensen.
Lot vind ik gewoon vervelend.
Maar misschien ben ik niet de juiste persoon om je vraag over isa-fans te beantwoorden.. Ik ben niet zo fanatiek![]()
![]()
Glimp van medelijden nope nietquote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja man, het houdt niet opquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:22 schreef Mirjam152 het volgende:
O jé, een gescript gesprekje tussen Joey en Gio. Weer. Over de brief die Gio gisteren heeft geschreven.
Utopia!![]()
Dat is duidelijke taal.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef Mirjam152 het volgende:
Gio is niet verliefd op Isa. "Neeeeeeeeeeee, nee, het is gewoon gezellig."![]()
Niet normaal meer zoals die nu doet de laatste dagen na dat gedoe met Gio en denk het gesteuk door steukpukkelquote:![]()
Ik zie liever Billy en Ruud nog met een boos toneelstukje dan dit toneelstukje over een brief en blabla
Huub hang ook even een 360 bij de koeien op..![]()
ja en toch denk ik dat ze het vice versa iets midner goed trektquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat heeft zij al meerdere keren zelf gezegd...dus wat dat betreftThere's a virus in my system
Iets zeggen en iets vinden ligt in Utopia een heel eind uit elkaar.
Eerst zien, dan geloven. (Isa weet dat Gio niet verliefd is en Gio die zegt niet verliefd te zijn)![]()
Het zat er toch dik in dat dit zou gaan gebeuren? Dat hadden ze van te voren kunnen weten. Die gast is 20, loopt over van de hormonen. Het valt mij mee dat het nog zo lang geduurd heeft. Als Robin was gebleven was het al veel eerder gebeurd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:28 schreef utopinee het volgende:
gio stond bij mij op nummer 1, maar is door z'n actie naar z'n vriendin toe flink gezaktIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Morgen op het bureauquote:
Vanessa: ik ben de enige met kinderen hier, dit heeft nog nooit iemand gedaan.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zat er toch dik in dat dit zou gaan gebeuren? Dat hadden ze van te voren kunnen weten. Die gast is 20, loopt over van de hormonen. Het valt mij mee dat het nog zo lang geduurd heeft. Als Robin was gebleven was het al veel eerder gebeurd.![]()
Gio had het ook niet gedaan als hij nog zo gek op Sam was. Slippertje met dronken kop, ok, maar dit?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:24 schreef Mirjam152 het volgende:
Isa heeft niets met Gio's keuze te maken gehad, zegt Gio.
Het gaat om het 'langer blijven' dat Samantha niet zou trekken.
Huub zei hier eens: hoe jonger de bewoners hoe sneller ze zich aanpassen. Dat zie je nu wel, Gio zegt letterlijk: hier raak je de realiteit uit het oog, je droomt zelfs Utopia.
Gio heeft ook in zijn brief aan Sam geschreven: de breuk is voor nu of misschien voor altijd.Utopia!![]()
Laura: Dat heb ik ook wel in brieven gezien, dat ik een grote inspiratie ben dat mensen kunnen veranderen.
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zat er toch dik in dat dit zou gaan gebeuren? Dat hadden ze van te voren kunnen weten. Die gast is 20, loopt over van de hormonen. Het valt mij mee dat het nog zo lang geduurd heeft. Als Robin was gebleven was het al veel eerder gebeurd.
kan er alleen geen begrip voor hebben
als ie een beetje respect in z'n donder heeft blijft ie bij isa uit haar buurt
niet op tv lopen kutten met een of ander wijf![]()
![]()
![]()
kreeft : dit heeft nog nooit iemand gedaan hoor die kinderen heeft
laat Natashia het maar niet horen
die gaat je klappen![]()
![]()
Volgens Lot op een muur en volgens Ruud op een blik doperwten, hij is niet zo origineel dus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef Voxs het volgende:
Gio: "Je wordt hier nog verliefd op een boom"
Utopia!![]()
collie kinderloos?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa: ik ben de enige met kinderen hier, dit heeft nog nooit iemand gedaan.
![]()
en dat andere wijf mag ook wel wat meer respect tonen, een beetje lopen slettenbakkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef utopinee het volgende:
[..]
dat denk ik ook
kan er alleen geen begrip voor hebben
als ie een beetje respect in z'n donder heeft blijft ie bij isa uit haar buurt
niet op tv lopen kutten met een of ander wijf
Wat mogen we nu weer niet zien?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
BB monique en tijn dat was ook erg hoor. Die had twee kinderen en een man thuisquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef Cir het volgende:
![]()
die gaat je klappen![]()
![]()
absoluut, respectloos mokkelquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat andere wijf mag ook wel wat meer respect tonen, een beetje lopen slettenbakken![]()
Je hoeft dus niet aan een boom te hangen,om een eikel te zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vanessa: Ik moet voor mij ook de lat hoger gaan leggen, ik kan wel keihard dat en dat en dat doen ... SL.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
yep en toch ook weer andersquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
BB monique en tijn dat was ook erg hoor. Die had twee kinderen en een man thuis
ben zat van dat belangrijk gedoe van Kreeft,
zijn bovendien nog geen kleine kids ook
Tarut met dr gezeik ,![]()
Orange theme.quote:
Onvoldoende van de regie voor dit toneelstukje. Tijdens de SL werd er omgeroepen "Lamaar! Hier trapt niemand in!"
Gio loopt weer fluitend in de keukenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Och, haar mam weer met teveel wijn op een brief geschreven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura: Dat heb ik ook wel in brieven gezien, dat ik een grote inspiratie ben dat mensen kunnen veranderen.Utopia!![]()
Zijn er nog kaarten voor de LIDL.![]()
![]()
heeft lautje die BtoB armband gesponserd gekregen ?
anders moet het af
toch FEBO![]()
![]()
eindelijk een reden om weer een SL te doen![]()
![]()
Lau en Colinda lijken op elkaar.quote:
Ooit kon ik zo'n overgang van de ene naar de andere prutsen. Ooit.![]()
Dat je daar trots op bent vind ik zo gek. De meesten willen dat ook niet doen terwijl ze kinderen of een relatie thuis hebben, of een leuke baan, of vrienden of een leuk leven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef Cir het volgende:
![]()
die gaat je klappen
Je moet stikvol issues zitten, of zoals Huub dat milder zegt: op een kruispunt in je leven, voordat je je eigen leven opgeeft voor een serie van Talpa.Utopia!![]()
We zien het zo ook wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:39 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Lau en Colinda lijken op elkaar.
Ooit kon ik zo'n overgang van de ene naar de andere prutsen. Ooit.
En dan nog moet je hopen dat je vrienden hebt die je dan dat idee afhouden, of als je hier in beland bent en het niet goed voor je is, je er uithalen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:39 schreef Haropro het volgende:
[..]
Dat je daar trots op bent vind ik zo gek. De meesten willen dat ook niet doen terwijl ze kinderen of een relatie thuis hebben, of een leuke baan, of vrienden of een leuk leven.
Je moet stikvol issues zitten, of zoals Huub dat milder zegt: op een kruispunt in je leven, voordat je je eigen leven opgeeft voor een serie van Talpa.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:43 schreef Laysa het volgende:
Hangen Gio en Joey nu net een lamp op in Bil dr atelier....![]()
![]()
Ik ben echt benieuwd wat er voor kraampjes komenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef formule het volgende:
Is de lijst van de multicul markt al binnen??![]()
![]()
Ruud tegen Jowi: Als Bil straks door het atelier heen loopt, moet je zeggen dat ze niet door het atelier mag lopen. Da's lachen!
![]()
![]()
Wanneer wordt Joey uit het atelier geschopt?
Ruud tegen Joey: "Als Billy straks door het atelier loopt, moet je tegen haar zeggen, "niet door het atelier lopen..."
Edit -
Nu lacht die crackhoer erom![]()
![]()
Is volgens mij met Lot ook gebeurd, haar ouders willen haar eruit, drie keuzes en niet meer want er is een buitenwereld die veel leuker is. Lot zat toen eerst ook verdwaasd te kijken en er tegen in te brengen: wil niet opgeven, heb nog niet alles bereikt en en en...quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:41 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En dan nog moet je hopen dat je vrienden hebt die je dan dat idee afhouden, of als je hier in beland bent en het niet goed voor je is, je er uithalen.
En nu heeft Lot al weer gezegd dat ze misschien bleef als de voorwaarden veranderden. Ik hoop dat haar ouders haar er toch uithalen, wat heeft Utopia voor Lot nu voor meerwaarde?Utopia!![]()
Ondernemende medelanders,we zullen het meemakenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat er voor kraampjes komen![]()
![]()
Lyon ,Joey.
En vice versa wat voor meerwaarde heeft Lotje voor Utopiaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef Haropro het volgende:
[..]
Is volgens mij met Lot ook gebeurd, haar ouders willen haar eruit, drie keuzes en niet meer want er is een buitenwereld die veel leuker is. Lot zat toen eerst ook verdwaasd te kijken en er tegen in te brengen: wil niet opgeven, heb nog niet alles bereikt en en en...
En nu heeft Lot al weer gezegd dat ze misschien bleef als de voorwaarden veranderden. Ik hoop dat haar ouders haar er toch uithalen, wat heeft Utopia voor Lot nu voor meerwaarde?Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
Nee, Lot moet lekker gaan werken, stappen en ontpuberen. Dat laatste wordt echt tijd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef Haropro het volgende:
[..]
Is volgens mij met Lot ook gebeurd, haar ouders willen haar eruit, drie keuzes en niet meer want er is een buitenwereld die veel leuker is. Lot zat toen eerst ook verdwaasd te kijken en er tegen in te brengen: wil niet opgeven, heb nog niet alles bereikt en en en...
En nu heeft Lot al weer gezegd dat ze misschien bleef als de voorwaarden veranderden. Ik hoop dat haar ouders haar er toch uithalen, wat heeft Utopia voor Lot nu voor meerwaarde?![]()
Eensquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Nee, Lot moet lekker gaan werken, stappen en ontpuberen. Dat laatste wordt echt tijd.
Utopia!![]()
oh zegt Huub dat ,een kruispunt in je levenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:39 schreef Haropro het volgende:
[..]
Dat je daar trots op bent vind ik zo gek. De meesten willen dat ook niet doen terwijl ze kinderen of een relatie thuis hebben, of een leuke baan, of vrienden of een leuk leven.
Je moet stikvol issues zitten, of zoals Huub dat milder zegt: op een kruispunt in je leven, voordat je je eigen leven opgeeft voor een serie van Talpa.
pfffffff utopia geen wetten geen regels afgesloten van,..und so weiter
de trailer was mooi
voorgaande rls waren m.i. intressanter BB1 bus dgk
dit is vanaf 1 gedoemd te mislukken
o wacht het is een suc6![]()
![]()
Laura heeft een heel benauwd gevoel, het zit tot hier.
Maar van je liefhebbende mama moet je lekker blijven, je kans om beroemd te worden.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
is het nu akkoord dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd wat er voor kraampjes komen
ik dacht dat het afhing van wat de vast marktmensen wilden.....![]()
Is Isa eigenlijk al betaald voor de vorige markt?I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
En op vrijwillige basis die er geen cent aan verdienenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef formule het volgende:
[..]
Ondernemende medelanders,we zullen het meemaken![]()
![]()
Ik hou er van.quote:
Laura: het zijn obstakelingen van ... (opstapeling)Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Meer Walt Disneyquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef mazaru het volgende:
Joey zijn Hup Holland hup leeuw
[ afbeelding ]I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.![]()
Simbaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef mazaru het volgende:
Joey zijn Hup Holland hup leeuw
[ afbeelding ]![]()
daar krijgt ze niet voor betaald, dat was voor de groep vind mark en nog een paar anderenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:51 schreef Hunter het volgende:
Is Isa eigenlijk al betaald voor de vorige markt?![]()
![]()
Laura: Ik voel me heel leeg, terwijl ik bij me vorige bezoek... het voelt wel alsof ik de hele wereld aankan, dat wel.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura: het zijn obstakelingen van ... (opstapeling)Ze is zo dom
Beter dan Billy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het meer de leeuw van de ING.quote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Laura : "tuurlijk het zijn opstakekelijkingen van.."
Dat kind is echt zo dom.. die spreekt woorden uit die niet bestaan en het woord dat ze bedoeld kent ze de betekenis niet van..Dat gezegde heeft ze ooit eens gehoord en dat gebruikt ze gewoon tijdens een gesprekje..![]()
Dom is eufemistisch.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:51 schreef Hunter het volgende:
Is Isa eigenlijk al betaald voor de vorige markt?![]()
![]()
lot; "morgen gaan we lekker koffie drinken en bailys drinken en chippies eten en lekker snoepjes eten"![]()
Lott : het wrd morgen een leuke dag we gaan lekker baily's eten en koekjes en chipjes en koffie
Lautje :mmm![]()
En Nico met haar grote karakterquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef Ransjih het volgende:
isa : hij doet alles alleen, ik zit er gvd bij
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Maar toch ook wel lief. Als iemand buiten de groep ligt krijgt ze medelijden, zoals toen met Marije.quote:Utopia!![]()
Je enthousiasme is aandoenlijkquote:
Ja, ik denk dat ze echt wel lief is. Ze zou die stoere act eens moeten laten varen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef Haropro het volgende:
[..]
Maar toch ook wel lief. Als iemand buiten de groep ligt krijgt ze medelijden, zoals toen met Marije.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Een beetje. Maar dan het toontje...:Pquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:54 schreef Haropro het volgende:
[..]
Maar toch ook wel lief. Als iemand buiten de groep ligt krijgt ze medelijden, zoals toen met Marije....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Lot troost Lau en verheugt zich op allemaal lekkere dingetjes eten en drinken. En of Lau weer een keer komt logeren, gezellig.![]()
![]()
Waarom zit Lau te janken?
Ze kon de hele wereld weer aan toch na dat haar familie was geweest?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ze wil naar huis maar haar moeder wil haar niet thuis?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:56 schreef Dotteke het volgende:
Waarom zit Lau te janken?
Ze kon de hele wereld weer aan toch na dat haar familie was geweest?![]()
Duo nooitgedacht.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaan ze weer.
Je woont niet alleen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef formule het volgende:
[..]
nou nou ze is gewoon niet zo slim Zoals de meeste daar
En ik ben ook niet de slimste thuisOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Die zijn echt in conclaaf over wat ze doen.. die vinden het echt niet leuk meer.. al die toneelstukjes voor niets!quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaan ze weer.![]()
![]()
Wellicht gaan ze zelfs voor exit Ruud nu en gaat Billy mee. Hoop geouwehoer erover buiten beeld in ieder geval![]()
Dat is positief, want dan zijn ze eindelijk eens oprecht en menen ze het echt![]()
als ruud, bil, lot, lau, vanes eruit zijn en er komen wat meer werkers/idealisten binnen kan het nog wat worden met utopiaTEAM TAFEL![]()
Ik vind je lief en schattig.quote:
dit lees ik echt na iedere "accuwissel" ..... maar een nieuwe, ho maarquote:
maar vooral mee doorgaan, er zal uiteindelijk toch wel een keertje waar zijn en wandelt een nieuwe naar binnen![]()
![]()
corry is de kaart aan het lezen voor kreeft
je gaat bezoek krijgen ,kijk uit voor laster
op zakelijk vlak zou je het liefst willen blijven
koekoek![]()
Hand op Billy's poepertje, de potentievolle Ruud en zijn toekomstige Zwaantje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Daar gaan ze weer.
Utopia!![]()
Volgens mij kan Lot alleen maar troosten met eten en drinken en haar liefde toen door een cadeautje te geven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:55 schreef Mirjam152 het volgende:
Lot troost Lau en verheugt zich op allemaal lekkere dingetjes eten en drinken. En of Lau weer een keer komt logeren, gezellig.
[ afbeelding ]Utopia!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |